Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Artiest: Minus Militia

Track(s): Masters

Sample/video:
View on YouTube

Bron:
Minus Militia - Masters (Official Preview)

Militants,

This is how we celebrate 20 years of Rebellion.
See you all tomorrow at Masters of Hardcore, 03.00 - 03.30.
Last edited by pim0412 on 28 Mar 2015 14:34, edited 1 time in total.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
iMark wrote:https://hardtraxx.com/nieuwe-tracks-hc/
Doe maar verplaatsen inderdaad :innocent:
Hardtraxxer
724 posts member since 2014
last seen Jun 2018
Vind hem toch best vet geeft voor mijn gevoel echt dat MOH sfeertje :thumbup:
S
Het heeft toch wel wat dat Minus Militia ^^
Klinkt ook best goed dit.
Hardtraxxer
836 posts member since 2014
last seen Aug 2020
Heerlijk. :thumbsup: Hier word ik toch een stuk vrolijker van dan bijvoorbeeld de remix van The Record Breaking.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Best vette sfeer in de break neergezet, vind de break alleen wel wat te lang duren
Hardtraxx Newbie
10 posts member since 2014
last seen Nov 2016
qua sfeer idd dik oke, maar zou zonder de vocals kunnen imo en een kortere break
J
Hardtraxxer
155 posts member since 2013
last seen Nov 2016
Dit klinkt toch velen malen beter als dat belachelijke anthem dat bloodcage heeft gemaakt! :woot:
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Jellev1 wrote:Dit klinkt toch velen malen beter als dat belachelijke anthem dat bloodcage heeft gemaakt! :woot:
Inderdaad, dat kun je toch geen anthem noemen!

Sterker nog, dat kun je letterlijk geen anthem noemen want Bloodcage heeft geen anthem gemaakt.
H
Hardtraxxer
283 posts member since 2014
last seen Jan 2026
J oey wrote:
Jellev1 wrote:Dit klinkt toch velen malen beter als dat belachelijke anthem dat bloodcage heeft gemaakt! :woot:

Sterker nog, dat kun je letterlijk geen anthem noemen want Bloodcage heeft geen anthem gemaakt.
Haha inderdaad.. Hoe kom je daar bij dan? Bodyshock lijkt niet eens Bloodcage :P
Maar ik ben het met julie eens, dat anthem klinkt nergens naar.
OT: Dit vind ik dan wel weer vetmischien omdat ik een hardstyle liefhebber ben de meeste hc tracks van MM vind ik wel lekker :cool:
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 4 hours ago
Dit is gewoon hardcore and its baaad
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 6 days ago
Ik ben het er mee eens dat dit in de hardcore sectie hoort. Maar daar houdt het ook op...wat een slappe zooi gek. Zelfde kicks als waar we ons al die tijd al aan ergeren, melo ken ik ergens anders van en verder heeft deze track echt niets te bieden. Jammer hoor...
Hardtraxxer
948 posts member since 2014
last seen Aug 2017
Steffnov wrote:Ik ben het er mee eens dat dit in de hardcore sectie hoort. Maar daar houdt het ook op...wat een slappe zooi gek. Zelfde kicks als waar we ons al die tijd al aan ergeren, melo ken ik ergens anders van en verder heeft deze track echt niets te bieden. Jammer hoor...
dit... wie gaat even op onderzoek uit. Komt me heeeeel bekend voor, iets met twee druppels water..
Hardtraxxer
307 posts member since 2015
Lekker stampuhhh
H
Hardtraxx Newbie
44 posts member since 2015
last seen Apr 2017
Frenchkicks wrote:
Steffnov wrote:Ik ben het er mee eens dat dit in de hardcore sectie hoort. Maar daar houdt het ook op...wat een slappe zooi gek. Zelfde kicks als waar we ons al die tijd al aan ergeren, melo ken ik ergens anders van en verder heeft deze track echt niets te bieden. Jammer hoor...
dit... wie gaat even op onderzoek uit. Komt me heeeeel bekend voor, iets met twee druppels water..
Minus Militia - Wittness the Thunder

http://www.youtube.com/watch?t=80&v=ZQ93APKePxo
@1:25
J
Hardtraxxer
155 posts member since 2013
last seen Nov 2016
J oey wrote:

Ow haha, ik bedoelde bodyshock :x
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 16 days ago
Frenchkicks wrote:
View on YouTube
C
Hardtraxx Addict
1375 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Nja als deze op Qapital ff voorbij komt vind ik dat geen probleem :) verder niet echt bijzonder ofzo.
Ze zijn duidelijk blij met die vlaggen en shirtdragers :lol: :x