Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: KEMAL & BMBERJCK & Coldax - F#CK YOUR BASS
- View the latest post: Adaro & Ricardo Moreno - Lost On You (ROUGH344)
- View the latest post: Lekkerfaces & TOZA ft. Teal - Real Insanity
- View the latest post: Opgekonkerd & Synthsation - ID
- View the latest post: Satirized & MC Robs - Mirror Maze
Moderators
Ben ik de enige die maar geen genoeg krijgt van die typische HB stijl? Blijf het lekker vinden hoor 
Zeker nietSteffnov wrote:Ben ik de enige die maar geen genoeg krijgt van die typische HB stijl? Blijf het lekker vinden hoor
Beste mainstream label imo.Steffnov wrote:Ben ik de enige die maar geen genoeg krijgt van die typische HB stijl? Blijf het lekker vinden hoor
lekker! hardcore blasters zker wel een van de beste labels ooit! 
Dan imo traxxtorm.D-Nemacyst wrote:Beste mainstream label imo.Steffnov wrote:Ben ik de enige die maar geen genoeg krijgt van die typische HB stijl? Blijf het lekker vinden hoor
OT: lekkere plaat weer, zal deze dan op zn album komen?
-
NHardtraxx Newbie
- 47 posts member since 2011
- last seen Jun 2014
Vette track
bijna alle gasten daar bij Hardcore Blasters zijn helden 
Hellsystem, Nitrogenetics en DJ D zijn helden, end of story_theon_ wrote:bijna alle gasten daar bij Hardcore Blasters zijn helden
Mekanika en Miosa hebben de potentie, eerste releases waren dik en die nieuwe Miosa plaat klinkt ook erg fijn
Juanma's laatste release was niet mis, beter dan zijn recentere Central Rock platen
Alleen Rayden vind ik het moment wat minder, lijkt een eigen stijl te willen creëeren na zijn Piwi alias, maar echt lukken doet het nog niet
Push the button knalt vrij hard hoor!Steffnov wrote:Hellsystem, Nitrogenetics en DJ D zijn helden, end of story_theon_ wrote:bijna alle gasten daar bij Hardcore Blasters zijn helden
Mekanika en Miosa hebben de potentie, eerste releases waren dik en die nieuwe Miosa plaat klinkt ook erg fijn
Juanma's laatste release was niet mis, beter dan zijn recentere Central Rock platen
Alleen Rayden vind ik het moment wat minder, lijkt een eigen stijl te willen creëeren na zijn Piwi alias, maar echt lukken doet het nog niet
En the experience en wild dreams zijn zeker geen foute platen, en dan sacrifice nog!
Forget Da Violencehardcoresjors wrote:Push the button knalt vrij hard hoor!Steffnov wrote:Hellsystem, Nitrogenetics en DJ D zijn helden, end of story_theon_ wrote:bijna alle gasten daar bij Hardcore Blasters zijn helden
En the experience en wild dreams zijn zeker geen foute platen, en dan sacrifice nog!