Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 15:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Artiest: DJ Mad Dog Feat MC Jeff

Track(s): Enter The Twilight Zone (TiH O.S.T.)

Sample/video:

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Mad Dog's music is everything about hardcore; from mainstream to industrial and thanks to his versatility he has performed at all the biggest hardcore festivals. This year will be Mad Dog's 5th time playing at Q-BASE. He knows how to make a crowd go wilder. Therefore, this Q-BASE regular is responsible for creating this year's #TiH Original Soundtrack.

Ja Mad Dog en Industrial :lol:

Wel een aardig plaatje though.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 16:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geen reet aan. Carriere over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 19:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vind hem toch wel lekker klinken! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

retseketser schreef:
Geen reet aan. Carriere over.

Carrière over? Een anthem voor een feest is toch een aardig teken dat je carrière toch nog redelijk meedoet. Dat het je muziek niet is, is een ander verhaal. Net als dat ik hem maar 13/12 vind
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 20:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daar heb je gelijk in. Ik kan beter zeggen dat de muziek die hij nu maakt zich steeds verder verwijdert van wat ik onder hardcore versta. Dit kan net zo goed een top 40 hit zijn. Zijn hardcore carrière is een beetje over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

retseketser schreef:
Daar heb je gelijk in. Ik kan beter zeggen dat de muziek die hij nu maakt zich steeds verder verwijdert van wat ik onder hardcore versta. Dit kan net zo goed een top 40 hit zijn. Zijn hardcore carrière is een beetje over.

Jezus vent :')

OT: Mwah
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 01:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Simpel, maar effectief. Mad Dog flikt het weer! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit plaatje is net zo nep als die tieten van die meid
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Simpel, maar effectief. Mad Dog flikt het weer! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 20:35 
 
Hardtraxx Newbie

Gaat wel, ni super goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2013 18:46 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind hem erg gaaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2013 02:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Moet hem vaker beluisteren denk ik, hij doet me nu nog niet zo veel. Zit op hoger BPM wel een lekkere drive in denk ik.

Een Top 40 hit vind ik ook overdreven. Er zit geen zang ofzo in of een huppelmelodietje dus wat is hier uberhaupt commercieel aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2013 02:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Een Top 40 hit vind ik ook overdreven. Er zit geen zang ofzo in of een huppelmelodietje dus wat is hier uberhaupt commercieel aan?

- Softe kick
- Blije sound/totaal geen duister gevoel
- Die janksynth die zorgt voor een typisch door de MC ingeluid handjes in de lucht moment
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2013 12:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

retseketser schreef:
Broken Balance schreef:
Een Top 40 hit vind ik ook overdreven. Er zit geen zang ofzo in of een huppelmelodietje dus wat is hier uberhaupt commercieel aan?

- Softe kick
- Blije sound/totaal geen duister gevoel
- Die janksynth die zorgt voor een typisch door de MC ingeluid handjes in de lucht moment


- Ik luister hem nu op een groot systeem en die kick is een doodnormale kick. Dat is gewoon mainstream.
- Hoe wil jij die synth ooit blij noemen, voor een anthem heeft deze track nog een beste drive in de climax, draai het bpm maar is naar 180 dan klinkt het opeens een stuk anders, en die synth in de break is typisch Mad Dog. Het is een Anthem, wat verwacht je dan een Welcome Down ofzo?

Het is zeker niet de ruigste track maar voor een Anthem van Q-Dance is het beter dan wat EA of Endymion uit de kast tovert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2013 14:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
- Ik luister hem nu op een groot systeem en die kick is een doodnormale kick. Dat is gewoon mainstream.
- Hoe wil jij die synth ooit blij noemen, voor een anthem heeft deze track nog een beste drive in de climax, draai het bpm maar is naar 180 dan klinkt het opeens een stuk anders, en die synth in de break is typisch Mad Dog. Het is een Anthem, wat verwacht je dan een Welcome Down ofzo?

Het is zeker niet de ruigste track maar voor een Anthem van Q-Dance is het beter dan wat EA of Endymion uit de kast tovert.

Ik weet niet, maar er mist een beetje stootkracht in die kick. Ze gaan niet zo diep als je snapt wat ik bedoel. Ik vind hem nog weer een beetje liever dan zijn Agony EP. Ja het is een anthem, en misschien vraag ik wel teveel van het goede :P.

Met die blije synth bedoel ik het 'feel good' moment dat hij (denk ik) probeert te creëren. Zulke tracks zijn altijd pakkend voor de massa.

Maar toch vind ik het eigenlijk niet heel slecht. Het is alleen niet heel speciaal en weinig creatief.

Maar neem nou bijvoorbeeld een track als DJ Mad Dog feat. MC Tha Watcher - Dreams. Zit veel meer drive in en die synth is wel gewoon geniaal. Zou ook een anthem kunnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 01:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het enige van Mad Dog waarbij ik denk Anthem is A Night Of Madness. Dat is typisch hoe een Anthem moet zijn. Kick is niet 100% speciaal of zo. Maar de sfeer is episch in het hele nummer en de melodie is geniaal, meeslepend en blijft in je hoofd zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2013 12:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
Mad Dog en Industria

Fight The Power komt nog wel het meest in de buurt van Industrial xd Maar dan wel hele toegankelijke industrial. Hooguit invloeden. Vind Fight The Power trouwens echt een geweldige plaat maar dat even terzijde...

Broken Balance schreef:
Het enige van Mad Dog waarbij ik denk Anthem is A Night Of Madness. Dat is typisch hoe een Anthem moet zijn. Kick is niet 100% speciaal of zo. Maar de sfeer is episch in het hele nummer en de melodie is geniaal, meeslepend en blijft in je hoofd zitten.

Mad Dog Mix van Enter The Time Machine is nog steeds een van de beste HC-anthems ooit gemaakt in mijn ogen.

T is me allemaal een beetje te simpel en te veel van het zelfde dit. Doet me mega veel denken aan A-Bomb met een Mad Dog-kick. Hoop dat ie een beetje uit die dip weet te komen waar hij al in zit sinds de release van zijn album. Mad Dog blijft een getalenteerde producer...
Forumoverzicht » Releases » Hardcore » Nieuwe tracks