Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2021 22:21 
 
Hardtraxx Crew

D-Block & S-te-Fan - Twilight Zone (Headhunterz Remix) (EVO082)

Label: Scantraxx Evolutionz
WEB release: 30/11/2021

Tracks:
D-Block & S-te-Fan - Twilight Zone (Headhunterz Remix)

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2021 22:33 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2021 22:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:huh:

Valt even vies tegen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2021 23:02 
 
Hardtraxx Addict

Ik had 15 jaar geleden nooit durven geloven dit soort kicks ooit terug te horen in een hhz track. Dit klinkt toch gewoon kut?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2021 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brrrr. Dit is even jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2021 01:12 
 
Hardtraxxer

Heel erg vette draai aan gegeven :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2021 01:25 
 
Hardtraxx Crew

Lelijke punch in de climax, verder vind ik t een prima remix :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2021 01:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben echt fan van hhz sinds het eerste uur, maar ben nu toch wel zwaar teleurgesteld. Had zo gehoopt dat hij zich niet zou branden aan dit soort grafherrie. Wat een vreselijke pieterburenkicks.
Kan bijna niet eens geloven dat hhz dit gemaakt heeft :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2021 01:42 
 
Hardtraxx Addict

Mid-intro is hartstikke vet. Kan echt genieten van die zelf-ingesproken vocals van Heady. Melodie had misschien iets meer variatie in mogen zitten t.o.v. het origineel maar alsnog een vette plaat :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2021 12:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nijidik schreef:
Mid-intro is hartstikke vet. Kan echt genieten van die zelf-ingesproken vocals van Heady. Melodie had misschien iets meer variatie in mogen zitten t.o.v. het origineel maar alsnog een vette plaat :thumbsup: :thumbsup:


Die vocals zijn van de serie The Twilight Zone, maar volgensmij zijn ze wel zelf ingesproken door Heady inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2021 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RikxMusic schreef:
Heel erg vette draai aan gegeven :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2021 13:16 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Erg dikke remix! Kicks vind ik zeker wel tof en geeft zijn sound imo echt iets moderns.
Chapeau ook voor het gebruiken van die stem uit Tonight.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2021 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vooral heel vet dat hij die 'twilight zone' pingeltjes er in verwerkt heeft.



ECht een mega vette thematische update.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2021 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cryex schreef:
Erg dikke remix! Kicks vind ik zeker wel tof en geeft zijn sound imo echt iets moderns.
Chapeau ook voor het gebruiken van die stem uit Tonight.

Dit inderdaad, al moet ik wel wennen aan dit soort kicks van HHZ. Had dit niet verwacht namelijk haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2021 15:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven, de 1e kick is echt geweldig en past naar mijn mening prima in de sfeer van Twilight Zone, dan die blafkicks er achteraan. Dat doet alles gelijk teniet. Het is niet zo zeer lelijk, maar het past gewoon niet.. Je zou denken dat iemand als Headhunterz daar toch wel het gehoor voor heeft aangezien hij echt vaak de gehele soundbank van 1 track afstemt dat het allemaal past qua stijl. De originele plaat heeft al niet zo heel veel drive, maar er zit wel een een bepaalde verhaallijn in die het spannend maakt. Hij presteert het om de drive die er nog in zat er ook nog eens uit te halen door 2-3x de track helemaal stil te laten vallen om weer even een riedeltje te doen. Klinkt als een afgeraffeld projectje. Gebruik van de vocalsound van Tonight is wel weer tof gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2021 21:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mid is top, de rest niet, geforceerde piepkicks is een ding maar die melodie en veel andere dingen is gewoon bijna het zelfde.

Vind het sowieso een kwaaltje met de creativiteit in remixen van de laatste jaren, een remix is tegenwoordig gewoon haast de zelfde plaat als het origineel maar dan met de synthesizers/kicks die de persoon die het remixt normaliter gebruikt. Vergelijk dit met bijvoorbeeld Ride With Uz (Max Enforcer Remix), je hoort dat het een remix is maar wel echt met een compleet andere twist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2021 22:44 
 
Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Mid is top, de rest niet, geforceerde piepkicks is een ding maar die melodie en veel andere dingen is gewoon bijna het zelfde.

Vind het sowieso een kwaaltje met de creativiteit in remixen van de laatste jaren, een remix is tegenwoordig gewoon haast de zelfde plaat als het origineel maar dan met de synthesizers/kicks die de persoon die het remixt normaliter gebruikt. Vergelijk dit met bijvoorbeeld Ride With Uz (Max Enforcer Remix), je hoort dat het een remix is maar wel echt met een compleet andere twist.

Helemaal mee eens. Zelfde geldt voor de Answer (Adaro Remix). Zulke platen zijn echt stuk verbetert/doorontwikkeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2021 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nijidik schreef:
Mid-intro is hartstikke vet. Kan echt genieten van die zelf-ingesproken vocals van Heady.

Heel tof inderdaad, ook die tweede met die beetje spooky tonen erin, vet gedaan.

Kick in de climax is het net niet helemaal voor mij op een koptelefoon, iets te hoog en leeg voor me, maar zal live vast wel goed kinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2021 12:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vette remix hoor :thumbsup: Mid-intro erg vet gedaan, hoop nog wel op een variatie van de melodie in de 2e climax
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2021 10:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sluit me aan bij het merendeel.
Midintro is top, rest is niks. En blafkicks sowieso altijd -1 :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2021 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt wel een Rebelion/Warface kick, had dit ook nooit verwacht bij Heady eerlijk gezegd.
Intro vind ik heel erg dik, maar de climax valt heel erg tegen.

Sluit me hierbij aan:

"Mid is top, de rest niet, geforceerde piepkicks is een ding maar die melodie en veel andere dingen is gewoon bijna het zelfde.

Vind het sowieso een kwaaltje met de creativiteit in remixen van de laatste jaren, een remix is tegenwoordig gewoon haast de zelfde plaat als het origineel maar dan met de synthesizers/kicks die de persoon die het remixt normaliter gebruikt. Vergelijk dit met bijvoorbeeld Ride With Uz (Max Enforcer Remix), je hoort dat het een remix is maar wel echt met een compleet andere twist."
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2021 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Heady


Pas nou op Jaron :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2021 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
jaron123 schreef:
Heady


Pas nou op Jaron :(


Had al bijna ome Willem getypt dus dit is prima voor mijn doen!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2021 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Wie is heady of ome Willem? Noem artiesten gewoon bij hun artiestennaam. Dan kom je wat minder interessant over maar dat is op dit forum helemaal nergens voor nodig én weet iedereen gewoon waar je het over hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2021 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
yowan schreef:
Wie is heady of ome Willem? Noem artiesten gewoon bij hun artiestennaam. Dan kom je wat minder interessant over maar dat is op dit forum helemaal nergens voor nodig én weet iedereen gewoon waar je het over hebt.



Maar je mag wel HHZ gebruiken, dus afkortingen mogen wel? Sorry ik weet niet meer wat nou de Hardtraxx regel is.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle