Ik ben ook niet zo te spreken over MSTT en Raggamuffin. Dark Universe is wel prima. En G4H tracks hoor je maar weer eens duidelijk dat Ran-D daar 80% verantwoordelijk voor iswrote:Bijna allemaal dikke platen. Alleen de Adaro solo's vallen tegen, jammer.
Tracklist ยท 15 tracks
- 01B-Freqz - DivineB-Freqz - Divine (ROUGH008) on Tracks
- 02Ran-D - FCK EDMRan-D - FCK EDM (ROUGH013) on Tracks
- 03Adaro & E-Force ft. MC Nolz - Open The GatesAdaro & E-Force ft. MC Nolz - Open The Gates (ROUGH005) on Tracks
- 04Ran-D - I Am LegionRan-D - I Am Legion (ROUGH009) on Tracks
- 05Adaro - My Soul To TakeAdaro - My soul to take on Tracks
- 06Ran-D - WolfchildRan-D - Wolfchild (ROUGH011) on Tracks
- 07B-Front - BlacknessB-Front - Blackness on Tracks
- 08Adaro - RaggamuffinAdaro - My soul to take on Tracks
- 09B-Freqz - The EndB-Freqz - The End (ROUGH017) on Tracks
- 10B-Front & Degos & Re-Done - Endless PathB-Front & Degos & Re-Done - Endless Path (ROUGH006) on Tracks
- 11B-Freqz - Ghost TownB-Freqz - Ghost Town (ROUGH003) on Tracks
- 12B-Front - WitchB-Front - Witch on Tracks
- 13Gunz For Hire - A Storm Is ComingGunz For Hire - A Storm Is Coming (ROUGH012) on Tracks
- 14Gunz For Hire - May God Be With You AllGunz For Hire - May God Be With You All (ROUGH010) on Tracks
- 15Adaro & Rob Gee - Dark UniverseAdaro & Rob Gee - Dark Universe (ROUGH007) on Tracks
P
Hardtraxx Veteran
5059 posts member since 2013
last seen 22 hours ago
Zit je nu heel stoer de dis van RR na te praten of kom je hier nu echt pas zelf achterwrote:Leuk lijstje verderWel bizar dat die melo van Witch zo overeenkomt met I Am Legion
Ik vind hier toch wel heel veel lekker spul tussen zitten 
F
Hardtraxxer
210 posts member since 2012
last seen Feb 2026
Toevallig is vandaag de 1ste keer dat ik t nummer beluister, dus ja ik kom daar pas net achter. Verder zou ik niet weten wat er stoer aan is terwijl ik een normale reactie plaatswrote:Zit je nu heel stoer de dis van RR na te praten of kom je hier nu echt pas zelf achterwrote:Leuk lijstje verderWel bizar dat die melo van Witch zo overeenkomt met I Am Legion
?
Zie m'n tweede zin.wrote:Bijna alle bovengenoemde zijn al eens voorbijgekomen in Unleashed podcastwrote:Eindelijk eens Divine, FCK EDM, I Am Legion, My Soul To Take, Wolfchild, Raggamuffin, Endless Path, May God Be With You All en Dark Universe eens goed in hoge kwaliteit beluisteren. Denk immers dat het niet lang meer duurt voordat ze gereleased worden nu.![]()
Dit is al ver voor RR zijn dis door Bob op HT zelf toegegeven.wrote:Zit je nu heel stoer de dis van RR na te praten of kom je hier nu echt pas zelf achterwrote:Leuk lijstje verderWel bizar dat die melo van Witch zo overeenkomt met I Am Legion
?
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
schijnt de trend te zijn dat wanneer je een label begint je ook gelijk plaatjes van upcoming producers gaat releasen..wrote:Waarom zouden ze nog mensen toevoegen? Gewoon lekker snel releasen die hap, en ze hebben 6 van de meest populaire hardstyle acts al op het label.wrote:Hopelijk zorgen de mannen ervoor dat niet jan en alleman op dit label kunnen releasen, want als ze het niveau hoog kunnen houden is dit wel een leuk label.