HS Event set Not playable

Radical Redemption @ Decibel Outdoor 2012 Loudness

This set was only ever posted as a download that no longer exists. It was on zippyshare.com.

Hardtraxx Crew
30643 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Download Radical Redemption @ Decibel Outdoor 2012 Loudness:
http://www1.zippyshare.com/v/31109955/file.html

Tracklist:
01. Dark Oscillators - Trapped (Solaio Mix)
02. Radical Redemption - The Worst Nightmare
03. Radical Redemption - Devastation & Disorder
04. Radical Redemption & Crypsis ft. MC Tha Watcher - Unlike Others
05. The R3bels - Pattern 1
06. Radical Redemption - Everyone Has Died
07. Radical Redemption - Redemption
08. Radical Redemption & Chain Reaction - Helpless
09. Radical Redemption - Annihilate
10. Radical Redemption - Brutal 2.0
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
01 en 05 zijn vet, rest is zn standaard tracklist volgens mij :/
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Heeeeeeeeeel karig dit, ik weet niet wat er nog meer gedraaid is, aangezien ze niet alles uitzenden, maar dit is echt slappe hap, behalve 1 en 5 idd.
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
El Mare wrote:Heeeeeeeeeel karig dit, ik weet niet wat er nog meer gedraaid is, aangezien ze niet alles uitzenden, maar dit is echt slappe hap, behalve 1 en 5 idd.
hier ben ik het mee eens.
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 21 hours ago
Tsja, dit doet hij nu al een krap jaartje
S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
Toch vond ik het wel behoorlijk lekker klinken.
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Echt weer een standaard RR lijstje. Bovendien vind ik 1 en 5 ook niet bijzonder. 1 is wel supervet, maar hoor je laatste tijd toch altijd wel op een raw stage voorbij komen, en 5 zie ik vrij regelmatig bij een MIM artiest erbij staan.
Hardtraxxer
973 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Opent ie met zo'n helden plaat en dan die standaard meuk... :mad: Heb nooit wat voor RR gehad...
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Vind het heel jammer dat hij altijd zo overdreven veel tracks van zichzelf draait, want als hij andere tracks pakt is dat meestal heel vet :)
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Brutal 3.0 is wel vet :D
N
Tja dat krijg je al je een album uitbrengt en nog jong bent. Dan zul je een langere periode dezelfde nummers moeten draaien. Verder niet zeiken. Dit is Radical Redemption, dit is zijn stijl en je houdt ervan of niet. Ik vind het lekker dat hij gewoon die Minus is More stijl draait want die draaien niet veel DJ's.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Nerazzurro93 wrote:Tja dat krijg je al je een album uitbrengt en nog jong bent. Dan zul je een langere periode dezelfde nummers moeten draaien. Verder niet zeiken. Dit is Radical Redemption, dit is zijn stijl en je houdt ervan of niet. Ik vind het lekker dat hij gewoon die Minus is More stijl draait want die draaien niet veel DJ's.
:lol:
Q
Hardtraxx Newbie
23 posts member since 2012
last seen Nov 2014
Hebben ze RR uitgezonden ipv de live set van NC?
:thumbdown:
Had NC graag nog een keer teruggehoord...
N
Henk-Jan wrote:
Nerazzurro93 wrote:Tja dat krijg je al je een album uitbrengt en nog jong bent. Dan zul je een langere periode dezelfde nummers moeten draaien. Verder niet zeiken. Dit is Radical Redemption, dit is zijn stijl en je houdt ervan of niet. Ik vind het lekker dat hij gewoon die Minus is More stijl draait want die draaien niet veel DJ's.
:lol:
Ik reageer vanuit mijn oogpunt. Ik respecteer je mening maar formuleer hem dan wel, hier kan ik niet zo veel mee.

Ik ben wel benieuwd wat B-Front heeft gedraaid, want hij kon niet zijn label gaan promoten na RR z'n set.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 16 days ago
De MiM stijl? Gewoon zijn eigen stijl, en hij draait altijd alleen zijn eigen platen. Als hij inderdaad wat platen van Luna/Chain Reaction erdoorheen gooit. Ja dan heb je MiM-stijl, dit is RR-stijl en dat is echt gigantisch uitgemolken.
N
En nog vind IK dat wel leuk. Uitmelken in positieve zin noem ik dat want het grote publiek komt hier niet op af. Ik vind dat leuk dus kom ik erop af (niet Decibel teouwens).
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
En ondanks dat jij het leuk vind blijft dit gewoon een ontiegelijk saaie kutset.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Ik hou van zijn stijl en zou me hierop prima vermaakt hebben. ^^
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Probleem vind ik altijd dat zeker als hij alleen draait, hij eigenlijk gewoon bijna altijd een albumshowcase neerzet en er nauwelijks of geen variatie in zit. Nu is dit maar een half uurtje, maar ik kan me bijna niet voorstellen dat hij in het andere halve uurtje meer variatie heeft zitten.
N
M-arijn wrote:En ondanks dat jij het leuk vind blijft dit gewoon een ontiegelijk saaie kutset.
Fijn he dat we een mening mogen hebben in ons landje.
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen Aug 2026
Klopt dat hij bijna altijd dezelfde tracks terug laat komen in zijn sets. Toch vind ik het altijd weer een feest om die gast op het podium te zien en met snoeihard geluid krijg ik toch keer op keer die kick weer van die lompe bassen in z'n tracks. Gruwelijk los gegaan, al mag ie toch wel eens gaan beginnen met kijken naar wat variatie de komende tijd.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Evrywhon Has Died, heeeerlijk nummer!! Rest van de set ook best op vermaakt :)
A
Niemand anders draait zijn tracks, dusja
Hardtraxx Addict
1494 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Almighty wrote:Niemand anders draait zijn tracks, dusja
+1 :D
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Qrious wrote:Hebben ze RR uitgezonden ipv de live set van NC?
:thumbdown:
Had NC graag nog een keer teruggehoord...
Luister die van NC op DefQon ff, hoe kan je dat nou goed vinden.

Active topics in Livesets

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 18 hours ago