Was je bij Noisecontrollers?wrote:Luister die van NC op DefQon ff, hoe kan je dat nou goed vinden.wrote:Hebben ze RR uitgezonden ipv de live set van NC?
![]()
Had NC graag nog een keer teruggehoord...
This set was only ever posted as a download that no longer exists. It was on zippyshare.com.
Tracklist · 10 tracks
- 01Dark Oscillators - Trapped (Solaio Mix)Dark Oscillators - Trapped (BLQ057) on Tracks
- 02Radical Redemption - The Worst NightmareRadical Redemption - The Worst Nightmare on Tracks
- 03Radical Redemption - Devastation & DisorderRadical Redemption - Devastation & Disorder (Daylight Festival 2012 Anthem) on Tracks
- 04Radical Redemption & Crypsis ft. MC Tha Watcher - Unlike OthersCrypsis & Radical Redemption featuring MC Tha Watcher - Unlike Others on Tracks
- 05The R3bels - Pattern 1The R3bels - Straight to da Beat E.P. (ITAL 002) on Tracks
- 06Radical Redemption - Everyone Has DiedRadical Redemption - Everyone Has Died on Tracks
- 07Radical Redemption - RedemptionRadical Redemption - Redemption on Tracks
- 08Radical Redemption & Chain Reaction - HelplessRadical Redemption vs. Crypsis - Annihilate on Tracks
- 09Radical Redemption - AnnihilateRadical Redemption - Annihilate (CD/Album) on Tracks
- 10Radical Redemption - Brutal 2.0Radical Redemption vs. Crypsis - Annihilate on Tracks
NC draait alles van hetzelfde in het kwadraat, daar hoef je niet bij zijn geweest 
Ze hebben eigenlijk van 2009 tot aan 2012 een soort grote mashup van eigen tracks gedraaid. Dus in ieder geval wel redelijk anders dan bijvoorbeeld de preparty.wrote:NC draait alles van hetzelfde in het kwadraat, daar hoef je niet bij zijn geweest
Maar goed, terug naar Radical Redemption.
Op DefQon? Ja man, jij?wrote: Was je bij Noisecontrollers?
Edit: Over RR dan; heerlijke set, alleen was dit de minste helft van zijn set. Hoop van harte dat hij de hangar mag afsluiten met Q-Base, heb ik op dit moment veel meer vertrouwen in dan in bijvoorbeeld Zany.
Edit2: Khadber je stelt mij een vraag, ik geef daar antwoord op als je daar niet van gediend bent delete je beide comments maar kom niet met je schijnheilige PM's aanzetten. Jij gaat net zo goed offtopic. Wordt sowieso tijd dat je eens 1 lijn trekt over het gehele forum.
hahahahahahaha
Over de set van RR: het was gewoon weer gruwelijk, alleen mag er zeker wat variatie in komen indd. Heb 't nog tegen hem gezegd zaterdag, maar hij was het niet met me eens xD We zullen zien hoe het loopt met zijn setjes, iig knallen ze altijd wel!!!
Over de set van RR: het was gewoon weer gruwelijk, alleen mag er zeker wat variatie in komen indd. Heb 't nog tegen hem gezegd zaterdag, maar hij was het niet met me eens xD We zullen zien hoe het loopt met zijn setjes, iig knallen ze altijd wel!!!
Zany is sowieso niet een van mijn favoriete. Zijn setjes worden ook pure voorspelbaarheid.wrote:Op DefQon? Ja man, jij?wrote: Was je bij Noisecontrollers?
Edit: Over RR dan; heerlijke set, alleen was dit de minste helft van zijn set. Hoop van harte dat hij de hangar mag afsluiten met Q-Base, heb ik op dit moment veel meer vertrouwen in dan in bijvoorbeeld Zany.
Edit2: Khadber je stelt mij een vraag, ik geef daar antwoord op als je daar niet van gediend bent delete je beide comments maar kom niet met je schijnheilige PM's aanzetten. Jij gaat net zo goed offtopic. Wordt sowieso tijd dat je eens 1 lijn trekt over het gehele forum.
+1wrote:Opent ie met zo'n helden plaat en dan die standaard meuk...Heb nooit wat voor RR gehad...
S
Persoonlijke smaak.wrote:Luister die van NC op DefQon ff, hoe kan je dat nou goed vinden.wrote:Hebben ze RR uitgezonden ipv de live set van NC?
![]()
Hij mixed het toch elke keer vetter en vetter 
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Er zijn een paar verklaringen voor waarom Noisecontrollers niet is uitgezonden. 1: Het was een liveact. 2. Ze hebben een heel uur op de after party gedraaid. NADENKEN!wrote:Persoonlijke smaak.wrote:Luister die van NC op DefQon ff, hoe kan je dat nou goed vinden.wrote:Hebben ze RR uitgezonden ipv de live set van NC?
![]()
G
wrote:Radical Redemptation
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Inderdaad zeg, op decibel draaide ze een compleet andere set. Zelfs ctrl.alt.del kwam onverwachts voorbij.wrote:Was je bij Noisecontrollers?wrote:Luister die van NC op DefQon ff, hoe kan je dat nou goed vinden.wrote:Hebben ze RR uitgezonden ipv de live set van NC?
![]()