Download Patrickjeb & delange - Dansmuziek
http://www20.zippyshare.com/v/10663649/file.html
Tracklist:
1. Geck-e - Soul Train
2. Bioweapon - R.A.W.
3. Max Enforcer - Gold
4. Geck-o - Megabase (Fusion Of Dance Anthem 2012)
5. The Pitcher - Strange Love
6. Psyko Punkz - Overclippin'
7. Zany - Animated Audio
8. The Machine & Evrae Altena - Endure The Moment
9. B-Front & Jones - Lunatik (Raw)
10. Catatonic Overload - Goddamn
11. Southstylers - Nok Joe Down
12. A*S*Y*S* - Acid Nightmare (Zany Remix)
13. The Machine & Kodex - Difficult
14. B-Front & Slim Shore - Scary Noises
15. Donkey Rollers - Fusion Of Sound
16. Delete - Syndrome
17. Thera & Wavolizer - Done With My Stash (Mash-up)
18. Art Of Fighters - Nirvana of Noise (Dominator 2011 Anthem)
19. Art Of Fighters - Oh My Sun
Dansmuziek: Hardstyle, daar kan men op dansen. Hoe dans je hier op? Dat kan op verschillende manieren, de een probeert de grond onder z'n voeten weg te stampen, de ander schudt d'r tieten in de rondte en weer iemand anders probeert de kaak los te schroeven met wijd openstaande ogen terwijl de lippen op en neer tegen elkaar aan bewegen, alsof hij een doorgebakken biefstuk kapot probeert te kauwen. En zoals er op diverse manieren gedanst wordt, zo divers is Hardstyle. Ik heb voor u een lijst neergezet die in mijn ogen vrij divers is. Romig en kazig aan de ene kant, en stukje bij beetje komt er toch weer iets meer geweld door. Na enig zoekwerk bleek Patrickjeb zich bereid te vinden deze losse nummers tot één geheel te bereiden door middel van zijn mixtechnieken.
Ik zeg u, geniet hiervan, neem het mee op uw iPod of mp3-speler en ik verzeker u, u zult hier geen spijt van krijgen. Daarnaast is er aan mensen gedacht die nog niet over een dergelijk hedendaags medium beschikken, maar over bijvoorbeeld een draagbare cd-speler, hij is namelijk ook te branden op een CD. Natuurlijk ook ideaal voor in de auto dus! Ik wens u veel luisterplezier.
http://www20.zippyshare.com/v/10663649/file.html
Tracklist:
1. Geck-e - Soul Train
2. Bioweapon - R.A.W.
3. Max Enforcer - Gold
4. Geck-o - Megabase (Fusion Of Dance Anthem 2012)
5. The Pitcher - Strange Love
6. Psyko Punkz - Overclippin'
7. Zany - Animated Audio
8. The Machine & Evrae Altena - Endure The Moment
9. B-Front & Jones - Lunatik (Raw)
10. Catatonic Overload - Goddamn
11. Southstylers - Nok Joe Down
12. A*S*Y*S* - Acid Nightmare (Zany Remix)
13. The Machine & Kodex - Difficult
14. B-Front & Slim Shore - Scary Noises
15. Donkey Rollers - Fusion Of Sound
16. Delete - Syndrome
17. Thera & Wavolizer - Done With My Stash (Mash-up)
18. Art Of Fighters - Nirvana of Noise (Dominator 2011 Anthem)
19. Art Of Fighters - Oh My Sun
Dansmuziek: Hardstyle, daar kan men op dansen. Hoe dans je hier op? Dat kan op verschillende manieren, de een probeert de grond onder z'n voeten weg te stampen, de ander schudt d'r tieten in de rondte en weer iemand anders probeert de kaak los te schroeven met wijd openstaande ogen terwijl de lippen op en neer tegen elkaar aan bewegen, alsof hij een doorgebakken biefstuk kapot probeert te kauwen. En zoals er op diverse manieren gedanst wordt, zo divers is Hardstyle. Ik heb voor u een lijst neergezet die in mijn ogen vrij divers is. Romig en kazig aan de ene kant, en stukje bij beetje komt er toch weer iets meer geweld door. Na enig zoekwerk bleek Patrickjeb zich bereid te vinden deze losse nummers tot één geheel te bereiden door middel van zijn mixtechnieken.
Ik zeg u, geniet hiervan, neem het mee op uw iPod of mp3-speler en ik verzeker u, u zult hier geen spijt van krijgen. Daarnaast is er aan mensen gedacht die nog niet over een dergelijk hedendaags medium beschikken, maar over bijvoorbeeld een draagbare cd-speler, hij is namelijk ook te branden op een CD. Natuurlijk ook ideaal voor in de auto dus! Ik wens u veel luisterplezier.
Last edited by delange on , edited 2 times in total.