HS Event set Not playable

Noisecontrollers @ Qlimax 2013

Event
Qlimax 2013

This set was only ever posted as a download that no longer exists. It was on zippyshare.com.

Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Vanochtend nog eens zitten luisteren. Het valt op hoe de nieuwe platen je af en toe weer op een verkeerd been zetten met timing van bepaalde elementen, erg tof gedaan.
Zelf vind ik van de nieuwe tracks 3,4 14 en 19 het vetst, maar de rest van de TBA's zijn ook dik in orde.

edit: eigenlijk allemaal wel..
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Nog niet heel aandachtig geluisterd, maar die nieuwe tracks klinken heel erg tof! Toch jammer dat er niks ouds bij zit, helemaal met het oog op het einde van het jaar waar deze 2 heren uit elkaar gaan...
Hardtraxxer
99 posts member since 2011
last seen May 2014
D-tone wrote:Denk dat dit de set van de avond geweest is, hun hebben zoveel gouden platen en verschillende tba's klinken ook echt super dik weer! :worship:
zij hebben.
haha grapje bjorn.

super setje (L)
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Wel jammer dat Have You niet is gedraaid:(
Hardtraxxer
271 posts member since 2011
last seen Nov 2016
Wauw wauw wauw! Wat een gruwelijke zet zeg! :worship:

en nu deze bekend zijn zullen we maar hopen dat we deze pareltjes gaan horen in HWS of Unleashed!
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Wat een set, deze gaat heel vaak aan, een waardig afscheid van Noisecontrollers op het hoogste podium (ja ze blijven NC tot 1 januari, maar dit was volgens mij toch ook het laatste grote optreden) :worship: :love:
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 day ago
View on YouTube

View on YouTube
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
Is het omdat ze hun split aangekondigd hebben dat iedereen hem zo vet vind? Had vet geweest met wat oudere tracks er in ja. Ik vind er zelf geen reet aan.
I
Hardtraxxer
244 posts member since 2013
last seen Feb 2015
hotymoty wrote:Wel jammer dat Have You niet is gedraaid:(
C
Hardtraxx Addict
1375 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Lyst wrote:Best vette set op de Noisecontrollers platen en de Kronos remix na.
....Zucht :yawn: Misschien andere muziekstyle gaan luiteren?
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
CiRiXxX wrote:
Lyst wrote:Best vette set op de Noisecontrollers platen en de Kronos remix na.
....Zucht :yawn: Misschien andere muziekstyle gaan luisteren?
Dit dus. Ik ga ook geen kritiek geven op early HS.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Blijkbaar ontgaat jullie de onderliggende boodschap? Als Frontliner bijna alleen maar eigen nummers draait dan is het een schande (behalve voor jou dan). Doet Noisecontrollers het is het ineens een geweldige set. Ik heb de hele set verder nooit geluisterd, de kwaliteit is daarvoor überhaupt al te laag, ik wijs alleen op de inconsequentie van bepaalde mensen. Het uit elkaar gaan van de Noisecontrollers is voor sommigen een goed excuus daarvoor, prima.
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Kan ja, maar denk dat het eerder is omdat meer dan de helft nieuwe platen zijn.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 24 minutes ago
Lyst wrote:Blijkbaar ontgaat jullie de onderliggende boodschap? Als Frontliner bijna alleen maar eigen nummers draait dan is het een schande (behalve voor jou dan). Doet Noisecontrollers het is het ineens een geweldige set. Ik heb de hele set verder nooit geluisterd, de kwaliteit is daarvoor überhaupt al te laag, ik wijs alleen op de inconsequentie van bepaalde mensen. Het uit elkaar gaan van de Noisecontrollers is voor sommigen een goed excuus daarvoor, prima.
het verschil met Frontliner is dat hij 2 jaar lang hetzelfde setje afspeelt alleen een andere volgorde, en deze tracklist bestaat uit 8 nieuwe nummers en flink wat edits, DAT maakt het acceptabel wmbt.

en ik blijf me trouwens verbazen over mensen die het voor elkaar krijgen om twee keer 25 minuten non-stop te filmen... :/ echt bizar
Hardtraxx Veteran
3416 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Noisecontrollers - TBA :worship:
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Rickzel wrote:
Lyst wrote:Blijkbaar ontgaat jullie de onderliggende boodschap? Als Frontliner bijna alleen maar eigen nummers draait dan is het een schande (behalve voor jou dan). Doet Noisecontrollers het is het ineens een geweldige set. Ik heb de hele set verder nooit geluisterd, de kwaliteit is daarvoor überhaupt al te laag, ik wijs alleen op de inconsequentie van bepaalde mensen. Het uit elkaar gaan van de Noisecontrollers is voor sommigen een goed excuus daarvoor, prima.
het verschil met Frontliner is dat hij 2 jaar lang hetzelfde setje afspeelt alleen een andere volgorde, en deze tracklist bestaat uit 8 nieuwe nummers en flink wat edits, DAT maakt het acceptabel wmbt.

en ik blijf me trouwens verbazen over mensen die het voor elkaar krijgen om twee keer 25 minuten non-stop te filmen... :/ echt bizar
wat nog bizarderder is; die vent heeft bijna alle sets wel 25-50 min van gefilmd
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
provehito wrote:
wat nog bizarderder is; die vent heeft bijna alle sets wel 25-50 min van gefilmd
Dat is wel het aller bizarderderst ja
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Nummer 10: TBA :love: :love:

Hopen op een album waar al deze prachtplaatjes opstaan :D

Edit: Nummer 16 is Wildstylez & Noisecontrollers - Cats, Jets & Breaks.

Bron: Max Enforcer tracklist :)
Last edited by jambekkie on , edited 1 time in total.
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
EDIT: dubbel...
M
Hardtraxxer
181 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Wildstylerz wrote:zo vet delete wil zelfs de nieuwe nc tracks hebben!
Klinkt een beetje alsof je Delete een grotere held vind als Bas en Arjan.. :whistle:
Je denkt toch niet dat Bas deze tracks weg gaat geven aan Delete?!
Met alle respect voor Delete maar die kan hier alleen maar een diepe buiging voor maken! :)
C
Hardtraxxer
323 posts member since 2013
last seen Oct 2016
Minispark wrote:
Klinkt een beetje alsof je Delete een grotere held vind als Bas en Arjan.. :whistle:
Met alle respect voor Delete maar die kan hier alleen maar een diepe buiging voor maken! :)
Natuurlijk doet hij dat wel.
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
Dit klinkt heerlijk :P. Lekker tempo hierin zeg. Dit soort mainstream doet me wel weer wat. Lekker opzwepend :thumbsup: , dat mis ik de laatste tijd.
T
Hardtraxxer
290 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Vette set, helemaal voor Qlimax en Noisecontrollers begrippen in mijn ogen!
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
Minispark wrote:
doelde erop dat delete gruwelijk raw is en dat het bijzonder is dat hij een plaat van de noisecontrollers zou willen draaien;)
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 24 minutes ago
Wildstylerz wrote:
Minispark wrote:
doelde erop dat delete gruwelijk raw is en dat het bijzonder is dat hij een plaat van de noisecontrollers zou willen draaien;)
Delete mag de veters nog niet vast maken van Bas Oskam :$

Active topics in Livesets

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 12 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 22 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago