HS Event set Not playable

Noisecontrollers @ Qlimax 2013

Event
Qlimax 2013

This set was only ever posted as a download that no longer exists. It was on zippyshare.com.

Hardtraxx Veteran
14700 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Dit is wel echt de beste mainstream set van 2013 die ik gehoord heb. Heel vet!
Vet dat ze (wellicht alleen Bas Oskam) ook de wat hardere kant meepakken. :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Lekkere set van Frontliner :)
Hardtraxxer
692 posts member since 2013
last seen Jul 2025
Wow :loving:
I
Hardtraxxer
244 posts member since 2013
last seen Feb 2015
Chukkels wrote:Lekkere set van Frontliner :)
was het maar zo'n feest
M
Hardtraxxer
852 posts member since 2012
last seen Nov 2018
Mannonymous wrote:Man man man... Wat n set zeg! Ben al n tijdje helemaal klaar met mainstream hardstyle maar dit is toch wel verschrikkelijk goed!

Niets meer dan lof voor deze meer dan waardige afscheidshowcase, want wat heb ik genoten zeg! :worship:
Dit. :worship:
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Chukkels wrote:Lekkere set van Frontliner :)
Stond Frontliner er tweemaal dan?

ACTI @ Qlimax 2013
Hardtraxx Addict
1629 posts member since 2010
last seen Jan 2014
Wat hebben die mensen die dit met de Frontliner-sets vergelijken hun oordeel toch weer veel te snel klaar liggen.. de sets van Frontliner veranderen eens per 1 a 2 jaar eens qua tracklist en opbouw, bovendien zijn de tracks van hem vaak veel meer van hetzelfde.

In deze tracks ligt een veel bredere variatie en bovendien zijn er veel nog nooit eerder gedraaid.. als je dat niet hoort, dan heb je denk ik niet eens de moeite gedaan om te luisteren.
Hardtraxxer
264 posts member since 2013
last seen Mar 2018
Wat. goed. niet normaal. Wat een tracks, Noisecontrollers > alles en iedereen en dat zal waarschijnlijk ook nooit veranderen.
C
Hardtraxxer
323 posts member since 2013
last seen Oct 2016
Unleashed wrote:Wat hebben die mensen die dit met de Frontliner-sets vergelijken hun oordeel toch weer veel te snel klaar liggen.. de sets van Frontliner veranderen eens per 1 a 2 jaar eens qua tracklist en opbouw, bovendien zijn de tracks van hem vaak veel meer van hetzelfde.

In deze tracks ligt een veel bredere variatie en bovendien zijn er veel nog nooit eerder gedraaid.. als je dat niet hoort, dan heb je denk ik niet eens de moeite gedaan om te luisteren.
Precies. Die vergelijking slaat echt kant noch wal.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Dat is denk ik het verschil tussen een DJ en een producer achter de draaitafels. Ik zie het liefst dat een DJ heel gevarieerd draait, tijd in een creatieve tracklist stopt door op zoek te gaan naar platen en goed draait. Dit zijn meer producers die aan zelfpromotie doen, de platen die je nog niet eerder gehoord hebt zijn gewoon eigen promo's. Daar is op producer vlak veel energie in gestoken en als DJ zijnde juist heel weinig, omdat je totaal geen energie hebt besteed aan het zoeken naar goede tracks voor de set en gewoon je eigen materiaal aan het promoten bent. Voor mij is er op het DJ vlak dan ook geen verschil tussen deze set en een willekeurige set van Frontliner.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Het is de laatste set van hun beiden samen. Dan wil iedereen toch alleen maar eigen platen van ze horen?
Tenminste, dat zou ik wel willen.

DJ-aspect is hier ook totaal onbelangrijk voor mij. Een set met een stuk of 15 nummers die niemand ooit heeft gehoord thuis, dat ga je denk ik nooit meer meemaken.
C
Hardtraxxer
323 posts member since 2013
last seen Oct 2016
Lyst wrote:Dat is denk ik het verschil tussen een DJ en een producer achter de draaitafels. Ik zie het liefst dat een DJ heel gevarieerd draait, tijd in een creatieve tracklist stopt door op zoek te gaan naar platen en goed draait. Dit zijn meer producers die aan zelfpromotie doen, de platen die je nog niet eerder gehoord hebt zijn gewoon eigen promo's. Daar is op producer vlak veel energie in gestoken en als DJ zijnde juist heel weinig, omdat je totaal geen energie hebt besteed aan het zoeken naar goede tracks voor de set en gewoon je eigen materiaal aan het promoten bent. Voor mij is er op het DJ vlak dan ook geen verschil tussen deze set en een willekeurige set van Frontliner.
Je hebt gelijk, maar zoals gezegd, kan ik het in dit geval wel begrijpen en in hun geval kun je wel spreken van een uitzonderlijke situatie op dat moment. Het is niet dat ze dit elke week het publiek voorschotelen.
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
Tracklist:
01.Noisecontrollers - E=NC2
02.Donkey Rollers - D.O.N.K.E.Y. (Noisecontrollers Thrillogy 2010 Edit)
03.Noisecontrollers - TBA
04.Noisecontrollers - TBA
05.Noisecontrollers - Pillars of Astral Creation
06.Kasparov - Around The World (Noisecontrollers Remix)
07.Noisecontrollers - Break The Show (Qlimax 2013 Edit)
08.Noisecontrollers - Feel So Good (Hardbass/IQON Edit)
09.Noisecontrollers ft. Showtek - Get Loose (Qlimax 2013 Edit)
10.ID - ID
11.Gunz for Hire - Gangsters Don't Dance (Noisecontrollers & Alpha² Remix) (Qlimax 2013 Edit)
12.Noisecontrollers - So High (Qlimax 2013 Edit)
13.Kill the Noisecontrollers - Still Speedin'
14.Dhruva Aliman - Bottom of the Sea (Noisecontrollers Remix)
15.Tatarola ft. Da Rook MC - Insane (Kronos Remix)
16.Wildstylez & Noisecontrollers - Cats, Jets and Breaks
17.Noisecontrollers - TBA (All Kinds Of Light)
18.Noisecontrollers - CTRL.ALT.DELETE (w Donkey Rollers – The Last City On Earth (Mashup)
19.Noisecontrollers - Wake Up
20.Noisecontrollers - Faster ‘n Further (Bass Modulators Remix)
21.Noisecontrollers - TBA
C
Hardtraxx Addict
1631 posts member since 2012
last seen 20 days ago
Die So High edit is eerder Hard Bass 2013 Edit.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Overigens was de mashup van de twee In Qontrol anthems van The Great Zany Show als ik het me goed herinner. Hetzelfde voor de D.O.N.K.E.Y. edit, maar daar ben ik minder zeker over.
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Was de DONKEY edit niet voor XQlusive NC?
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Deze set inmiddels al tig keer geluisterd :loving:
Hardtraxx Newbie
28 posts member since 2008
last seen Sep 2014
Econz wrote:
SL8492 wrote:
horst wrote:14..... nog nooit zon dikke track gehoord.
Leuke username heb jij :corn:
Ik kom gvd ook net van Horst vandaan....
Tis een Twensche bijnaam ;)
Hardtraxx Newbie
28 posts member since 2008
last seen Sep 2014
Ik ben benieuwd of die nieuwe plaatjes van hun beide of alleen van bas komen. Want die gaat toch door met NC?
Als ze alleen van Bas komen krijgen we nog veel meer moois te horen denk ik ;)
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
horst wrote:Ik ben benieuwd of die nieuwe plaatjes van hun beide of alleen van bas komen. Want die gaat toch door met NC?
Als ze alleen van Bas komen krijgen we nog veel meer moois te horen denk ik ;)
Bas doet voornamelijk de producties van NC, misschien wel alles. Arjan deed de mastering en de live act.
P
Hardtraxx Veteran
5059 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
Lyst wrote:Blijkbaar ontgaat jullie de onderliggende boodschap? Als Frontliner bijna alleen maar eigen nummers draait dan is het een schande (behalve voor jou dan). Doet Noisecontrollers het is het ineens een geweldige set. Ik heb de hele set verder nooit geluisterd, de kwaliteit is daarvoor überhaupt al te laag, ik wijs alleen op de inconsequentie van bepaalde mensen. Het uit elkaar gaan van de Noisecontrollers is voor sommigen een goed excuus daarvoor, prima.
Als Frontliner zn set volgooit met 9 nieuwe nummers van hemzelf dan klaag ik echt niet
D
Hardtraxxer
146 posts member since 2012
last seen Jan 2019
Pipa wrote:
Lyst wrote:Blijkbaar ontgaat jullie de onderliggende boodschap? Als Frontliner bijna alleen maar eigen nummers draait dan is het een schande (behalve voor jou dan). Doet Noisecontrollers het is het ineens een geweldige set. Ik heb de hele set verder nooit geluisterd, de kwaliteit is daarvoor überhaupt al te laag, ik wijs alleen op de inconsequentie van bepaalde mensen. Het uit elkaar gaan van de Noisecontrollers is voor sommigen een goed excuus daarvoor, prima.
Als Frontliner zn set volgooit met 9 nieuwe hoogstaande nummers van hemzelf dan klaag ik echt niet
S
D2kke_Bleek wrote:
Pipa wrote:
Als Frontliner zn set volgooit met 9 nieuwe hoogstaande nummers van hemzelf dan klaag ik echt niet
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Lyst wrote:Dat is denk ik het verschil tussen een DJ en een producer achter de draaitafels. Ik zie het liefst dat een DJ heel gevarieerd draait, tijd in een creatieve tracklist stopt door op zoek te gaan naar platen en goed draait. Dit zijn meer producers die aan zelfpromotie doen, de platen die je nog niet eerder gehoord hebt zijn gewoon eigen promo's. Daar is op producer vlak veel energie in gestoken en als DJ zijnde juist heel weinig, omdat je totaal geen energie hebt besteed aan het zoeken naar goede tracks voor de set en gewoon je eigen materiaal aan het promoten bent. Voor mij is er op het DJ vlak dan ook geen verschil tussen deze set en een willekeurige set van Frontliner.

Jij bent echt veel te objectief man. Geniet godverdomme eens een keer.
Hardtraxxer
565 posts member since 2013
last seen Oct 2016
Ik wil zo graag een HQ versie van D.O.N.K.E.Y (Noiscontrollers edit)

:love: :love:

Active topics in Livesets

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 28 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 21 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago