Live erg veel van genoten
alleen jammer nu ik hem terugluister thuis valt het pas op hoe irritant vaak RR die flanger heeft gebruikt
Beter gaat die ipv met dat ding te spelen iets meer los! 
This set was only ever posted as a download that no longer exists. It was on zippyshare.com.
Tracklist · 11 tracks
- 01Minus Militia - The Endless VoidMinus Militia - The Endless Void on Tracks
- 02Crypsis - Strike (Minus Militia Edit)Crypsis - Strike (Minus Militia Edit) on Tracks
- 03Crypsis - TrappedCrypsis - Cryptology (Album) [MiM] on Tracks
- 04Radical Redemption - Secret Syndicates (Official Beat the Bridge Anthem 2014)Radical Redemption - Secret Syndicates (Official Beat the Bridge Anthem 2014) (MINUS020) on Tracks
- 05Chain Reaction - Lellebel (Revisited)Chain Reaction - Lellebel (Minus Is More/MIM006) on Tracks
- 06Crypsis - On The LooseCrypsis - On the loose on Tracks
- 07Minus Militia - Reign SupremeMinus Militia - Reign Supreme on Tracks
- 08Radical Redemption - The Spell of SinRadical Redemption - The Spell Of Sin (Album) (MiM) on Tracks
- 09Radical Redemption - Brutal 3.0Radical Redemption - Brutal 3.0 on Tracks
- 10Chain Reaction - The Record Breaking (Minus Militia Hardcore Edit)Chain Reaction - The Record Breaking on Tracks
- 11Crypsis - Break Down Low (Minus Militia Hardcore Edit)Crypsis - Break Down Low (Minus Militia Hardcore Edit) on Tracks
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
dikke set hoor 
Dat doet hij altijd, ze mixkwaliteit is gewoon bagger in vergelijking met chain reaction en crypsis die het niet deden.wrote:alleen jammer nu ik hem terugluister thuis valt het pas op hoe irritant vaak RR die flanger heeft gebruiktBeter gaat die ipv met dat ding te spelen iets meer los!
ze hebben gewoon een heerlijke sfeer beuk set neer gezet!!!
laatste stukie vondt ik minder!! 
K
Hardtraxxer
492 posts member since 2014
vondt?wrote:ze hebben gewoon een heerlijke sfeer beuk set neer gezet!!!![]()
Wat een vette afsluiting was dit zeg! die MM tracks zijn zo gruwelijk dik!
Alleen die Strike edit is zo ontzettend jammer, komt niet een in de buurt van 't origineel!
Daarbij is dit een plaat waar je naar mijn mening gewoon van af moet blijven.
Alleen die Strike edit is zo ontzettend jammer, komt niet een in de buurt van 't origineel!
Daarbij is dit een plaat waar je naar mijn mening gewoon van af moet blijven.
Ik vond Trapped juist een vd lekkerste uit de set! Zo gruwelijk hard die kick! 
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Ge-wel-dig inderdaad
Deze shit in het Gelredome is gewoon te gruwelijk voor woorden. Ik vond die Strike edit helemaal niet zo storend als de meest hier. Ook niet iets wat ik meteen wil gaan vergelijken met origineel. Vond gaaf om te zien dat ze veel tijd in deze set hebben gestoken 
Jij hebt zeker nooit van het fenomeen 'mening' gehoord?wrote:Typisch Hardtraxx gezeik weer..
Over de set: zoals ik al verwachtte is dat hele Minus Militia veel teveel gehyped. Doet me helemaal niks dit. En dit Strike edit: ik word er een beetje verdrietig van.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
http://www.dailymotion.com/video/x1b1lc ... -red_music
Hopelijk wordt hij op Dailymotion niet snel offline gehaald...
Hopelijk wordt hij op Dailymotion niet snel offline gehaald...
My eyeswrote:vondt?wrote:ze hebben gewoon een heerlijke sfeer beuk set neer gezet!!!![]()
Mensen zeggen wel ja het is te veel RR gericht.
maar als het meer Crypsis of CR was geweest was het weer te zacht geweest voor een afsluiter;)
maar als het meer Crypsis of CR was geweest was het weer te zacht geweest voor een afsluiter;)
Hahahaha wist het welwrote:My eyeswrote:vondt?wrote:ze hebben gewoon een heerlijke sfeer beuk set neer gezet!!!![]()
Je haalt me de woorden uit de mond vriend.wrote: Over de set: zoals ik al verwachtte is dat hele Minus Militia veel teveel gehyped. Doet me helemaal niks dit. En dit Strike edit: ik word er een beetje verdrietig van.
Mijn mening:
Is het overhyped? Ja
Was het fucking overduidelijk dat dit overhyped werd? Ja
Het was live echter gruwelijk vet en iedereen ging uit zijn dak
Het stelde mij echt niet teleur en ik had toch wel hoge verwachtingen, maar wel realistische verwachtingen
Daarbij houd ik ook wel van de MiM sound
Is het overhyped? Ja
Was het fucking overduidelijk dat dit overhyped werd? Ja
Het was live echter gruwelijk vet en iedereen ging uit zijn dak
Het stelde mij echt niet teleur en ik had toch wel hoge verwachtingen, maar wel realistische verwachtingen
Daarbij houd ik ook wel van de MiM sound
Vond dit toch wel genieten hoor zaterdag, sfeer zat er overal goed in tijdens de set en de MM kicks kwamen wel zuiver door, niet zo'n wall of bass iedergeval.
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Dit was gewoon genieten!
Wel iets te veel flanger haha.
Reign Supreme! Lekker plaatje. 
I
Hardtraxxer
244 posts member since 2013
last seen Feb 2015
waar kan ik alle streams vinden?