Last edited by Duruz on 04 Feb 2014 21:27, edited 2 times in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Ik vind m heerlijk 
Het origineel vind ik persoonlijk veel meer power + drive hebben en geeft me veel meer kippenvel dan deze.
Hier hadden ze gewoon van af moeten blijven en het origineel moeten draaien
Hier hadden ze gewoon van af moeten blijven en het origineel moeten draaien
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Naaaaah dit komt bij lange na niet in de buurt bij het origineel. Ze hadden beter het origineel kunnen draaien. Als losstaande track klinkt het wel prima.
Dit is zo jammer, origineel vele malen beter!
het is wel een prima track verder maar als Strike edit zeer zeker niet!
Dit, don't touch strikewrote:Dit is zo jammer, origineel vele malen beter!![]()
als los staand nummer best lekker, zeker niet zo'n "verkrachting" als de rest doet vermoeden,
het is alleen niet te doen om ook maar in de buurt van het origineel te komen, gewoon een lekker 6'je voor een paar keer.
het is alleen niet te doen om ook maar in de buurt van het origineel te komen, gewoon een lekker 6'je voor een paar keer.
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
Live knalde deze echt heel goed. Snap de negatieve reacties niet zo.. zijn er zeker niet bij geweest afgelopen zaterdag 
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Ging er prima op zaterdag indd! Vind hem ook echt niet zo slecht als iedereen hier. Tuurlijk is hij niet zo goed als het origineel maar kan deze plaat prima waarderen en past prima in de set van Hard Basswrote:Live knalde deze echt heel goed. Snap de negatieve reacties niet zo.. zijn er zeker niet bij geweest afgelopen zaterdag
Precies ditwrote:Naaaaah dit komt bij lange na niet in de buurt bij het origineel. Ze hadden beter het origineel kunnen draaien. Als losstaande track klinkt het wel prima.
Ik was er zaterdag wel bij, en blijf bij mijn mening dat het origineel vele malen beter is en ook harder gaat live.wrote:Live knalde deze echt heel goed. Snap de negatieve reacties niet zo.. zijn er zeker niet bij geweest afgelopen zaterdag
Tijdens team red ook even bij Juul (Tartaros) en wat maten van Radical gestaan en die verdelde al dat ze een edit van strike gemaakt hadden en toen hield ik m'n hart al vast.
Maar inderdaad als losstaande track mag die er zijn.
WOW dus je hebt én met Tartaros/maten van Radical gestaan én je wist al, eerder dan wij, dat deze track gedraaid ging worden? Jij hebt vast een super avond gehad!wrote:Ik was er zaterdag wel bij, en blijf bij mijn mening dat het origineel vele malen beter is en ook harder gaat live.wrote:Live knalde deze echt heel goed. Snap de negatieve reacties niet zo.. zijn er zeker niet bij geweest afgelopen zaterdag
Tijdens team red ook even bij Juul (Tartaros) en wat maten van Radical gestaan en die verdelde al dat ze een edit van strike gemaakt hadden en toen hield ik m'n hart al vast.
blabla moet dit nou? Laat dat jong toch trots zijnwrote:WOW dus je hebt én met Tartaros/maten van Radical gestaan én je wist al, eerder dan wij, dat deze track gedraaid ging worden? Jij hebt vast een super avond gehad!wrote:Ik was er zaterdag wel bij, en blijf bij mijn mening dat het origineel vele malen beter is en ook harder gaat live.wrote:Live knalde deze echt heel goed. Snap de negatieve reacties niet zo.. zijn er zeker niet bij geweest afgelopen zaterdag
Jealous much?wrote: WOW dus je hebt én met Tartaros/maten van Radical gestaan én je wist al, eerder dan wij, dat deze track gedraaid ging worden? Jij hebt vast een super avond gehad!
-
DHardtraxxer
- 377 posts member since 2012
- last seen Feb 2016
Jammer dat er weer een edit gemaakt wordt van een oudere topplaat..
-
MHardtraxx Veteran
- 14192 posts member since 2013
Ik word hier serieus verdrietig van...
Dit hadden ze dan weer niet hoeven te doen want het origineel is in mijn ogen niet te overtreffen.
Dikke bagger. Net als de rest van die hele set.
Ik ken ze gewoon persoonlijk, hele toffe gastenwrote:WOW dus je hebt én met Tartaros/maten van Radical gestaan én je wist al, eerder dan wij, dat deze track gedraaid ging worden? Jij hebt vast een super avond gehad!wrote:Ik was er zaterdag wel bij, en blijf bij mijn mening dat het origineel vele malen beter is en ook harder gaat live.wrote:Live knalde deze echt heel goed. Snap de negatieve reacties niet zo.. zijn er zeker niet bij geweest afgelopen zaterdag
Een goede avond was het zeker, afgezien van dat ja
Ik was er zaterdag wel bij, en blijf bij mijn mening dat het origineel vele malen beter is en ook harder gaat live.
WOW dus je hebt én met Tartaros/maten van Radical gestaan én je wist al, eerder dan wij, dat deze track gedraaid ging worden? Jij hebt vast een super avond gehad![/quote]
Ik ken ze gewoon persoonlijk, hele toffe gasten
Ja gewoon die manier hoe je het verteld, je vraagt dan een beetje om moeilijkheden zo van oeh kijk mij, koel ben ik hè?
WOW dus je hebt én met Tartaros/maten van Radical gestaan én je wist al, eerder dan wij, dat deze track gedraaid ging worden? Jij hebt vast een super avond gehad![/quote]
Ik ken ze gewoon persoonlijk, hele toffe gasten
Ja gewoon die manier hoe je het verteld, je vraagt dan een beetje om moeilijkheden zo van oeh kijk mij, koel ben ik hè?
Wat moet hij dan zeggen?wrote: Ja gewoon die manier hoe je het verteld, je vraagt dan een beetje om moeilijkheden zo van oeh kijk mij, koel ben ik hè?
Ik stond in de buurt en hoorde per ongeluk dat er een Strike edit gemaakt was?
Lekker boeiend als hij hier zegt dat hij hun gesproken heeft. Degene die het bijzonder maken zijn degene die dingen gaan afkraken door sarcastisch te reageren.
Inderdaad, ik zei gewoon hoe het ging op dat moment, meer niet.wrote:Wat moet hij dan zeggen?wrote: Ja gewoon die manier hoe je het verteld, je vraagt dan een beetje om moeilijkheden zo van oeh kijk mij, koel ben ik hè?
Ik stond in de buurt en hoorde per ongeluk dat er een Strike edit gemaakt was?
Lekker boeiend als hij hier zegt dat hij hun gesproken heeft. Degene die het bijzonder maken zijn degene die dingen gaan afkraken door sarcastisch te reageren.
Vraag helemaal niet om moeilijkheden, zo moet je dat niet opvatten.