HS Show Not playable

Headhunterz & Wildstylez - Radio #538

Show
Radio #538

This set was only ever posted as a download that no longer exists. It was on zippyshare.com.

Hardtraxx Addict
1606 posts member since 2013
last seen Oct 2021
Ramirez wrote:Dames en heren! De nieuwe gabber Piet en Patrick Jumpen zijn geboren. xd
Oh god Patrick Jumpen...

Jeckyl & Hyde had ook gepast geweest.
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 23 hours ago
Lyst wrote:
Firetrap wrote:Jezus al die criticasters weer :lol: dit is toch geen evenement voor onze doelgroep. HHZ en WS doen mee aan een inzamelingsactie voor Warchild en van hen wordt gevraagd om toegankelijke hardstyle te draaien waar het publiek dat daar staat wat mee kan. Respect dat ze het doen en de gebruikte tracks zijn wat mij betreft geen probleem, want ik stond er niet....
Misplaatst moment om Halo's te draaien. Het hoort te gaan over Warchild en zij zijn bezig met hun ego dingetje. Wanneer doen deze mensen trouwens iets voor een goed doel als ze er niet mee op de radio komen?
Ik denk dat ze het ook gedaan hadden als de radio er los van stond, maargoed dat is gissen natuurlijk.
H
urbandesigner wrote:Mod edit: hoeft niet. wat een kutlijst ook zeg :')
Post aangepast en waarschuwing gegeven. Laat aub iedereen in zijn waarde. Een quote uit het beleid:
Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
mrbubble456 wrote: 02. Frontliner ft. John Harris - Halos
Haha gruwelijk. :worship:
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 28 days ago
Fekete wrote:
urbandesigner wrote:Mod edit: hoeft niet. wat een kutlijst ook zeg :')
Post aangepast en waarschuwing gegeven. Laat aub iedereen in zijn waarde. Een quote uit het beleid:
Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.
Oke thanx
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Set moet minstens een half uur duren dus doei.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Waar staat die regel dan?
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Lyst wrote:
Firetrap wrote:Jezus al die criticasters weer :lol: dit is toch geen evenement voor onze doelgroep. HHZ en WS doen mee aan een inzamelingsactie voor Warchild en van hen wordt gevraagd om toegankelijke hardstyle te draaien waar het publiek dat daar staat wat mee kan. Respect dat ze het doen en de gebruikte tracks zijn wat mij betreft geen probleem, want ik stond er niet....
Misplaatst moment om Halo's te draaien. Het hoort te gaan over Warchild en zij zijn bezig met hun ego dingetje. Wanneer doen deze mensen trouwens iets voor een goed doel als ze er niet mee op de radio komen?
Had Headhunterz zijn Hard With Style album niet een goed doel als doeleinde voor de opbrengst ervan?
Pommer wrote:Set moet minstens een half uur duren dus doei.
indd heb ik ook al een paar keer gezegd maar dan wordt er door de mods subjectief te werk gegaan en laten ze het toch staan
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 23 hours ago
Pommer was cynisch
Hardtraxx Veteran
14334 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
wat verwacht je dan op 538? spoontech? Reverse anthem? Theracords? dit hadden jullie allang kunnen verwachten. Beetje zwak om ze dan kneuzen te noemen
Hardtraxxer
956 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Nuracore wrote:wat verwacht je dan op 538? spoontech? Reverse anthem? Theracords? dit hadden jullie allang kunnen verwachten. Beetje zwak om ze dan kneuzen te noemen
Helemaal mee eens.

Waar maakt iedereen zich toch godverdomme druk om zeg.
En dan zijn het meestal de "voor mij alleen maar raw"-babies, die het roepen.
Grow up and get a fucking life. :thumbup:

Laat die jongens toch lekker plaatjes draaien voor iedereen.
Het gaat tenslotte ook nog eens om een goed doel.

Tenslotte waait "het commerciele gedoe" vanzelf weer over, net zoals de jump van een paar jaar geleden en de (happy) hardcore van 17 jaar geleden..
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Econz wrote:
Nuracore wrote:wat verwacht je dan op 538? spoontech? Reverse anthem? Theracords? dit hadden jullie allang kunnen verwachten. Beetje zwak om ze dan kneuzen te noemen
Helemaal mee eens.

Waar maakt iedereen zich toch godverdomme druk om zeg.
En dan zijn het meestal de "voor mij alleen maar raw"-babies, die het roepen.
Grow up and get a fucking life. :thumbup:

Laat die jongens toch lekker plaatjes draaien voor iedereen.
Het gaat tenslotte ook nog eens om een goed doel.

Tenslotte waait "het commerciele gedoe" vanzelf weer over, net zoals de jump van een paar jaar geleden en de (happy) hardcore van 17 jaar geleden..
Persoonlijk verwacht ik helemaal geen Hardstyle op 538. Ja mss waait het wel over maar het kan ook net zo goed de dubstep kant op gaan...
Hardtraxxer
107 posts member since 2012
last seen Nov 2016
Lyst wrote:Wanneer doen deze mensen trouwens iets voor een goed doel als ze er niet mee op de radio komen?

wat weet jij daar nou van
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 6 hours ago
spookie wrote:
Lyst wrote:Wanneer doen deze mensen trouwens iets voor een goed doel als ze er niet mee op de radio komen?

Ik denk niet veel, het is namelijk een vraag van hem
Hardtraxxer
107 posts member since 2012
last seen Nov 2016
Delt-A wrote:
spookie wrote:

Ik denk niet veel, het is namelijk een vraag van hem
ja precies.

en hij bedoelde er niks mee
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
frankhardenberg wrote:Had Headhunterz zijn Hard With Style album niet een goed doel als doeleinde voor de opbrengst ervan?
Ja, kwam hij toen ook niet een keer of 4 op de radio? Dat was zelfs nog voordat Year Of Summer en dergelijke op de radio gedraaid werden. Vier keer op de radio komen levert volgens mij meer op dan een album. Maar goed ik neem het deels terug, ik wist niet dat dit in Veenendaal was, dat zou een andere goede reden kunnen zijn.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Lyst wrote:
frankhardenberg wrote:Had Headhunterz zijn Hard With Style album niet een goed doel als doeleinde voor de opbrengst ervan?
Ja, kwam hij toen ook niet een keer of 4 op de radio? Dat was zelfs nog voordat Year Of Summer en dergelijke op de radio gedraaid werden. Vier keer op de radio komen levert volgens mij meer op dan een album. Maar goed ik neem het deels terug, ik wist niet dat dit in Veenendaal was, dat zou een andere goede reden kunnen zijn.
Sacrifice was het album waarvan het geld naar een goed doel ging. Toen heeft hij 4 plaatjes gedraaid op de radio. Waaronder Technoboy - Rage (Frontliner remix) en die was daar best blij mee wist ik me toen nog te herinneren.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Hij heeft Dragonborn 1 keer op 538 laten draaien toen bekend werd dat HHZ ambassadeur van War Child werd. Verder heeft hij enkel op Slam FM een keer gedraaid.
L
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
iMark wrote:Hij heeft Dragonborn 1 keer op 538 laten draaien toen bekend werd dat HHZ ambassadeur van War Child werd. Verder heeft hij enkel op Slam FM een keer gedraaid.
Bij Barry Paf heeft hij 3 of 4 tracks gedraaid.

- http://www.538gemist.nl/fragment/15890?rid=874592023 (Track van Frontliner)

- http://www.538gemist.nl/fragment/15954 (Lessons in Love)

- http://www.538gemist.nl/fragment/15757 (Dragonborn)

Ik kan 3 fragmenten vinden.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Lekker boeiend dit zeg. Hardstyle is op de radio. Nu lekker de radio uitzetten als je het niet wilt horen en verder deal with it :)
L
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
dawasiknie wrote:Lekker boeiend dit zeg. Hardstyle is op de radio. Nu lekker de radio uitzetten als je het niet wilt horen en verder deal with it :)
Ben ik het met je eens. Mij boeit het niet.
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Lyst wrote:
Je weet niks van hun. Genoeg mensen die aan charity doen en het niet van hoge daken schreeuwen.
S
Hardtraxxer
819 posts member since 2011
last seen Apr 2017
hoebedoelje wrote:Hard With Style podcast binnenkort maandelijks op 538.
beter, hoort de rest van nederland tenminste nog wat verschillende soorten hardstyle en niet alleen yos enzo
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Is er beeldmateriaal van Halos toen eigenlijk?
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Skyscraper wrote:
hoebedoelje wrote:Hard With Style podcast binnenkort maandelijks op 538.
beter, hoort de rest van nederland tenminste nog wat verschillende soorten hardstyle en niet alleen yos enzo
Niet volledig mee eens :P Op reverze (2012 volgens mij) net nadat HHZ code black - red planet had gedraaid in HWS moest code black (toen best nog onbekend bij het grote publiek) draaien in de lotto arena daar, de kleinere arena zeg maar. Om de één of andere reden was het daar over de koppen lopen in lotto arena tijdens die act. Moet code black een half uurtje draaien, ondertussen een sfeer om van te huilen, tot hij natuurlijk red planet draait. Dan gaat de hele meute natuurlijk meeschreeuwen en voor de rest doen ze geen zak :/

Daaruit bleek dus wel dat mensen gewoon naar een artiest gaan kijken om dat ene nummer te horen dat ze kennen van HWS, wat volgens mij niet echt de reden zou mogen zijn om voor een bepaalde act te kiezen :P

Active topics in Livesets

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 35 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 21 hours ago