Best ziek hoe Proud to be Loud met gemak over alle tracks heen blaast.
achter de titel te plaatsen want gemixed is het absoluut niet, nergens.Unmixed
Het is wel gemixt hoorwrote:Is het niet beter om:
Zo gek is dat toch niet in dit geval? Hij moet werken met allemaal promo's..wrote: Het is wel gemixt hoor![]()
Of het goed gemixt is is een tweede, zijn allemaal korte mixjes op de 2e climax.
Ik zeg toch niet dat het gek is? Ik constateer alleen dat 't mixwerk weinig voorstelt maar dat er wel degelijk sprake is van mixenwrote:Zo gek is dat toch niet in dit geval? Hij moet werken met allemaal promo's..wrote: Het is wel gemixt hoor![]()
Of het goed gemixt is is een tweede, zijn allemaal korte mixjes op de 2e climax.
Moet je voor het gemak eens de B-kant luisteren, Skeletonwrote:Best ziek hoe Proud to be Loud met gemak over alle tracks heen blaast.
Die is ook zo vet hewrote:Moet je voor het gemak eens de B-kant luisteren, Skeletonwrote:Best ziek hoe Proud to be Loud met gemak over alle tracks heen blaast..
Ja sorry was eigenlijk meer van toepassing op jouw vooranger.wrote: Ik zeg toch niet dat het gek is? Ik constateer alleen dat 't mixwerk weinig voorstelt maar dat er wel degelijk sprake is van mixen
Beluisterd voor de volgende tracks!02. Headhunterz - Hard With Style
04. Profite - Split Second
06. Zatox - No Way Back (Qlimax 2011 Anthem)
07. Dj Duro & The Prophet - Shizzle My Dizzle (The Prophet's Remuxx)
08. Psyko Punkz - Let's Get Ill
09. TNT & Stephanie - The Mojo
10. Code Black - The Red Planet
11. Zatox - Winter
12. Adaro - No Time To Sleep
14. NitrouZ - Conquer Your Fears
18. B-Front - Virus
Hoezo?wrote:Ja sorry was eigenlijk meer van toepassing op jouw vooranger.wrote: Ik zeg toch niet dat het gek is? Ik constateer alleen dat 't mixwerk weinig voorstelt maar dat er wel degelijk sprake is van mixen![]()
Kende 'Skeleton' nog niet, die gaat ook behoorlijk hard inderdaad. Zou Zatox zich niet af en toe schamen met die releases van het afgelopen jaar in verhouding met die tracks?
Nee hehe, ik ben niet achterlijk.. maar ik doelde op de lyrics in de trackwrote:Het is gelukkig wel Proud to be loud en gelukkig niet Make it Loudwrote:MAKE IT LOUD![]()
Heldig dat ie hem ertussen stopt
Omdat dit er zoveel harder overheen gaat..wrote: Hoezo?
The Prophet 'refixed' alles de laatste tijd om zijn inspiratie op is? Misschien is het gewoon genoeg geweest na 25 jaar.wrote:Die refix van shizzle my dizzleWat een idiote refix.
Kan het wel harder zijn, Skeleton is echt een draak van een plaat. Wat een facking lelijke geluiden en kicks.wrote:Omdat dit er zoveel harder overheen gaat..wrote: Hoezo?
Maar toch.. Skeleton > Gangsta / Audio attackwrote:Kan het wel harder zijn, Skeleton is echt een draak van een plaat. Wat een facking lelijke geluiden en kicks.wrote:Omdat dit er zoveel harder overheen gaat..wrote: Hoezo?
EN een andere en hardere kick zou wonderen doen. Voor de rest geef ik je volledig gelijkwrote:Jammer dat ie wat moet zeggen over 'The message is hardstyle'..
Waarom klagen zoveel mensen over die plaat?
Ik moet toegeven de vocals zijn niet erg geniaal, beetje kinderachtig. Maar heel erg slecht ook weer niet..
Verder is die track heel erg sterk! Hij heeft een vette synth en mooie melodielijnen.
Als ie een andere vocal voor de track zou regelen zou dat echt een klapper worden!
wrote:Die refix van shizzle my dizzleWat een idiote refix.
Gangsta blijft epic, en ten 2e ja pak je 1 van zijn weinige minder platen de laatste tijd.... kan ook een mindere plaat uit die oudere periode pakken...wrote:Maar toch.. Skeleton > Gangsta / Audio attackwrote:Kan het wel harder zijn, Skeleton is echt een draak van een plaat. Wat een facking lelijke geluiden en kicks.wrote: Hoezo?
Omdat dit er zoveel harder overheen gaat..