Nieuwe nummer, Hard With Style, klinkt wel aardig lekker! 
Was onzippyshare.comWeTransfer
Tracklist · 18 tracks
- 01Intro
- 02Headhunterz - Hard With StyleHeadhunterz - Hard With Style on Tracks
- 03Wildstylez - Back 2 BasicsWildstylez - Back 2 Basics / Huh? (Digital Age 00?) on Tracks
- 04Profite - Split SecondProfite - Split Second on Tracks
- 05Wasted Penguinz - MelancholiaWasted Penguinz - Melancholia / Far From Reality (SCAN057) on Tracks
- 06Zatox - No Way Back (Qlimax 2011 Anthem)Zatox - No way back (Qlimax Anthem 2011) on Tracks
- 07Dj Duro & The Prophet - Shizzle My Dizzle (The Prophet's Remuxx)V/A - Defqon.1 - No Time To Waste DVD (QDACM20100) on Tracks
- 08Psyko Punkz - Let's Get IllPsyko Punkz - Let's Get Ill on Tracks
- 09TNT & Stephanie - The MojoTNT & Stephanie - The Mojo on Tracks
- 10Code Black - The Red Planet
- 11Zatox - WinterZatox - Winter on Tracks
- 12Adaro - No Time To SleepAdaro - No Time To Sleep on Tracks
- 13B-Front - Neophobia (Digital Punk Remix)B-Front - Neophobia (Digital Punk Remix) on Tracks
- 14NitrouZ - Conquer Your FearsNitrouZ - Conquer Your Fears on Tracks
- 15Tat & Zat - Proud To Be LoudTat & Zat - Proud To Be Loud (Droppin' Beats) on Tracks
- 16Crypsis - Gangsta ShitCrypsis - Nackt on Tracks
- 17Zany - Symphonic Feedback (Titan Remix)Zany - Symphonic Feedback (Titan Remix) on Tracks
- 18B-Front - VirusB-front - Virus on Tracks
weer aardig wat promo's
die nieuwe van Code Black is opzich ook nog wel aardig!
Proud To Be Loud
Ga hem morgen ff helemaal luisteren
Ga hem morgen ff helemaal luisteren
D
Hardtraxxer
552 posts member since 2011
last seen Oct 2012
Zo! Weer een lekker setje, No Time To Sleep
die track van Profite klinkt ook erg vet (alleen die kicks
)
Die Refix is idd kut, maar who cares
die track van Profite klinkt ook erg vet (alleen die kicks
Die Refix is idd kut, maar who cares
Weer een lekker setje. Zaterdag wordt prima denk ik zo 
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Heady is voor mij persoonlijk gewoon een held.
Zoals hij in het leven staat he, daar bereik je uiteindelijk gwn alles mee.
Opnieuw heerlijke podcast! Zeer lekkere tracklist
Hij heeft zelfs het nummer van de Wasted Penguinz gekozen die ik het minst haat xD Respect ahaha. Zijn nieuwe solo vind ik een aardig plaatje.
Zoals hij in het leven staat he, daar bereik je uiteindelijk gwn alles mee.
Opnieuw heerlijke podcast! Zeer lekkere tracklist
Last edited by jambekkie on , edited 1 time in total.
Als Headhunterz zo draait op Qlimax vind ik het goed. 
ik ga hem morgen lekker op mijn gemak luisteren. Er zitten wel een aantal leuke tracks bij
Vind dat nieuwe trackje van hem best lekker. De Climax wel minder dan de midintro. Maar deze doet het goed
. Ben echt benieuwd naar izjn album, zo even het setje luisteren 
MAKE IT LOUD
Heldig dat ie hem ertussen stopt
Zitten paar lekkere platen tussen, ga hem eens beluisteren 
Lol, inderdaad de verkeerde, fout gegaan in de haastwrote:whut, deze cue maakt bij mij van elk liedje 134 mbwrote:CUE: http://www25.zippyshare.com/v/18494069/file.html
Niet allemaal even perfect, maar ik maak't voor mezelf, de tracks die ik wil zijn primaaaa
anders morgen nog ff updaten, got to go!
Bij deze de "goeie" (denk ik
L
Hardtraxxer
855 posts member since 2010
last seen Dec 2014
jep nu is ie ok
thanks
Het is gelukkig wel Proud to be loud en gelukkig niet Make it Loudwrote:MAKE IT LOUD![]()
Zelfde niveau, owneewrote:Het is gelukkig wel Proud to be loud en gelukkig niet Make it Loudwrote:MAKE IT LOUD![]()
x2wrote:Nieuwe nummer, Hard With Style, klinkt wel aardig lekker!
04. Profite - Split Second << Chill plaatje zeg!
Hij geeft ook gewoon toe dat die op Qlimax staat!

Hij geeft ook gewoon toe dat die op Qlimax staat!
H
Hardtraxxer
355 posts member since 2009
last seen Feb 2015
t heeft iets weg van een Coone track, quite boring duswrote: Wat een keutel van een plaat...
D
Hardtraxx Newbie
29 posts member since 2011
last seen Jul 2013
Jammer dat ie wat moet zeggen over 'The message is hardstyle'..
Waarom klagen zoveel mensen over die plaat?
Ik moet toegeven de vocals zijn niet erg geniaal, beetje kinderachtig. Maar heel erg slecht ook weer niet..
Verder is die track heel erg sterk! Hij heeft een vette synth en mooie melodielijnen.
Als ie een andere vocal voor de track zou regelen zou dat echt een klapper worden!
Ik moet toegeven de vocals zijn niet erg geniaal, beetje kinderachtig. Maar heel erg slecht ook weer niet..
Verder is die track heel erg sterk! Hij heeft een vette synth en mooie melodielijnen.
Als ie een andere vocal voor de track zou regelen zou dat echt een klapper worden!
Blijkbaar ben jij dan 1 van de weinigen die dat vind...wrote:Jammer dat ie wat moet zeggen over 'The message is hardstyle'..
Dus Melancholia is een bepaalde emotie? Ik vond het meer klinken als een enge ziekte ofzo
Angst voor een enge ziekte is wel een emotiewrote:Dus Melancholia is een bepaalde emotie? Ik vond het meer klinken als een enge ziekte ofzo
http://en.wikipedia.org/wiki/Melancholia_(2011_film)wrote:Dus Melancholia is een bepaalde emotie? Ik vond het meer klinken als een enge ziekte ofzo