Dat zijn juist twee geweldige trackswrote: 03. Beholder & Max Enforcer - Pulse Protraction
04. Geck-O - Tribal Dance
Sorry maar deze zijn echt slecht!
Tracklist ยท 18 tracks
- 01Intro
- 02Hardwell - Apollo (Noisecontrollers Remix)Hardwell - Apollo (Noisecontrollers Remix) on Tracks
- 03Beholder & Max Enforcer - Pulse ProtractionThe Beholder & Max Enforcer - Pulse Protraction (SMC013) on Tracks
- 04Geck-O - Tribal DanceGeck-o - Tribal Dance on Tracks
- 05Isaac - BelieveVA - The Qontinent 2011 (TOFF027) on Tracks
- 06Neilio - Way BeyondNeilio - Way Beyond on Tracks
- 07Omegatypez - FictionOmegatypez - Fiction on Tracks
- 08Coone - Colors Of LifeCoone - Colors of life on Tracks
- 09Tatanka - Don't Give UpTatanka - Don't Give Up on Tracks
- 10Brennan Heart - FIFOBrennan Heart - F.I.F.O on Tracks
- 11Noisecontrollers - Destroyer Of WorldsNoisecontrollers - Destroyer Of Worlds on Tracks
- 12Neilio - Ain't No DreamNeilio - Freezing Cold on Tracks
- 13Hard Driver - Came To ThisHard Driver - Came To This on Tracks
- 14Zatox - You Make The ChangeZatox - You Make The Change on Tracks
- 15Scary Clowns - Dirty InsanityScary Clowns - Dirty Insanity (ACTDIG051) on Tracks
- 16Donkey Rollers - Not AfraidDonkey Rollers - Not afraid on Tracks
- 17B-Front & Adaro - Worth Fighting ForB-Front & Adaro - Worth Fighting For (Qapital 2013 Anthem) on Tracks
- 18Hard Driver - Under Attack (Hard edit)Hard Driver - Under Attack (Official Bassleader 2012 Anthem) on Tracks
Er staan wel een paar leuke tracks tussen zoals Way Beyond en Came To This. Ook de nieuwe Noisecontrollers mag er wezen en dan heb ik het over Destroyer Of Worlds
Eerste halfuur is eerder pitch with style
waarom kan niemand meer gewoon harde kicks maken?
Heerlijk om Pulse Protraction weer eens te horen en Tribal Dance is ook lekker anders.
Verder plusjes voor Fiction, Colours Of Life, Destroyer Of Worlds, Ain't No Dream, You Make The Change, Not Afraid en Worth Fighting For.
Verder plusjes voor Fiction, Colours Of Life, Destroyer Of Worlds, Ain't No Dream, You Make The Change, Not Afraid en Worth Fighting For.
wrote:Gaat (weer) niet mee, niet echt iets wat ik MOET horen.
Omdat het overgrote deel van de doelgroep nou eenmaal gek is op pitchkicks.wrote:Eerste halfuur is eerder pitch with stylewaarom kan niemand meer gewoon harde kicks maken?
Matige episode, waarin NC twee uitersten van zichzelf laat zien. Destroyer of Worlds is een prachtplaatje, maar die Apollo remix is pure griebusmuziek. Ben sowieso geen fan van dat stijltje maar dit klinkt ook nog eens nergens naar. Verder niet veel boeiends. Omegatypez, Neilio en dat soort artiesten doen het bij mij meestal niet
op zich zit ik ook niet te wachten op zo'n Apollo remix in hard with style, maar het is verre van slecht, en zo'n Tribal Dance. Ik zit daar niet vol enthousiasme naar te luisteren, maar het feit dat hij gewoon lekker maakt waar hij zin in heeft vind ik ook al een compliment waard
maar doe mij Broken Glass maar.
Het zonnetje van vandaag deed misschien ook veel, maar vond het absoluut geen slechte week ! Destroyer of Worlds schiet er voor mij wel echt boven uit, wat een pracht plaat is dat zeg
Intro van de nieuwe Tatanka zit ook echt een bak drive in, maar die zang die daarna dan weer komt had totaal niet gehoeven
Het zonnetje van vandaag deed misschien ook veel, maar vond het absoluut geen slechte week ! Destroyer of Worlds schiet er voor mij wel echt boven uit, wat een pracht plaat is dat zeg
Intro van de nieuwe Tatanka zit ook echt een bak drive in, maar die zang die daarna dan weer komt had totaal niet gehoeven
BTW, waar komen die Scary Clowns dan vandaan? hebben ze die afgezaagde maskers op tijdens het draaien?
Als je dan een vette act wil op zetten kun je toch wel iets vetters bedenken (en een betere naam
)
enige wat goed is aan die naam is dat het geen Scary Clownzz is
Als je dan een vette act wil op zetten kun je toch wel iets vetters bedenken (en een betere naam
Ik gok op Activator zelf met nog iemand.wrote:BTW, waar komen die Scary Clowns dan vandaan? hebben ze die afgezaagde maskers op tijdens het draaien?
Als je dan een vette act wil op zetten kun je toch wel iets vetters bedenken (en een betere naam)
Misschien dachten ze zo iets van; wat Ran-D en Adaro kunnen, kunnen wij ook
A
Scary Clowns (belachelijke naam inderdaad) = Activator & Francesco Zeta. Ik vind het nummer wel wat hebben eerlijk gezegd
Ohja over de lijst: wat leuke dingen maar kom op zeg. HWS al heel lang geleden opgegeven, heel blij en tevreden dat Unleased en nu is
Ohja over de lijst: wat leuke dingen maar kom op zeg. HWS al heel lang geleden opgegeven, heel blij en tevreden dat Unleased en nu is