op geen van beide staat nummer 13 
This set has no SoundCloud, YouTube or Mixcloud link yet.
L
Hardtraxxer
427 posts member since 2009
last seen Feb 2015
#10 is Break The Show neem ik aan?
Nee, die 130 bpm track.wrote:#10 is Break The Show neem ik aan?
L
Hardtraxxer
123 posts member since 2012
Exact waar HWS voor gemaakt wordt toch?wrote:Leuke lijst voor in de auto.
Ik hoop dat deze tracks wel eerst worden uitgebracht worden voor ze de komende zomer weer plat gedraaid worden... 
helaas geen timeless en break the show
voor de rest wel een leuk lijstje
voor de rest wel een leuk lijstje
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 21 days ago
Wat een boutlijst, alleen 6 en 16 zijn leuk
HWS had altijd wel gevarieerde lijstjes, niet altijd mijn ding maar wel een goede variatie tussen harder, softer, talenten en bekendere artiesten. Maar dat is de laatste tijd ook weer ver te zoeken met deze lijst als hoogtepunt. Iedere track komt van één van z'n billenvriendjes op 2 nummers na.
Misschien de bedoeling met Defqon net achter de rug?wrote:HWS had altijd wel gevarieerde lijstjes, niet altijd mijn ding maar wel een goede variatie tussen harder, softer, talenten en bekendere artiesten. Maar dat is de laatste tijd ook weer ver te zoeken met deze lijst als hoogtepunt. Iedere track komt van één van z'n billenvriendjes op 2 nummers na.
Reignite, Channel KGB's, World Of Madness leuk. De rest..
Last edited by Nando on , edited 1 time in total.
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
matig hoor 
Had echt gehoopt op Break The Show
Voor de rest vind ik meeste nummers echt niks aan...
Die nieuwe van Noisecontrollers? vind dat echt te dirty house met kick
Had echt gehoopt op Break The Show
Voor de rest vind ik meeste nummers echt niks aan...
Die nieuwe van Noisecontrollers? vind dat echt te dirty house met kick
M
Hardtraxxer
52 posts member since 2012
last seen Jul 2012
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Inderdaad, ik vond HWS altijd wel een mooi platform voor alle luisteraars om in aanraking te komen met alle stijlen die er zijn, maar dat is ook niet meer wat het geweest is de eerste paar afleveringen. Desondanks luister ik altijd wel graag naar de episodeswrote:HWS had altijd wel gevarieerde lijstjes, niet altijd mijn ding maar wel een goede variatie tussen harder, softer, talenten en bekendere artiesten. Maar dat is de laatste tijd ook weer ver te zoeken met deze lijst als hoogtepunt. Iedere track komt van één van z'n billenvriendjes op 2 nummers na.
Ik vind dit een mindere lijst, helaas! zitten wel een paar leuke nummertjes tussen..
EN houseremixes oke, maar ben eens wat origineler met het uitwerken van die melodieen, ze klinken snel leeg.
Nieuwe noisecontrollers track kan ik me ook niet in vinden..
EN houseremixes oke, maar ben eens wat origineler met het uitwerken van die melodieen, ze klinken snel leeg.
Nieuwe noisecontrollers track kan ik me ook niet in vinden..
Vind deze lijst iets minder helaas.
Zou je denken ja?wrote:Misschien de bedoeling met Defqon net achter de rug?wrote:HWS had altijd wel gevarieerde lijstjes, niet altijd mijn ding maar wel een goede variatie tussen harder, softer, talenten en bekendere artiesten. Maar dat is de laatste tijd ook weer ver te zoeken met deze lijst als hoogtepunt. Iedere track komt van één van z'n billenvriendjes op 2 nummers na.
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Dit, matige lijst verder..wrote:...maar dat is ook niet meer wat het geweest is de eerste paar afleveringen.
Nee, eigenlijk niet. Stomme gedachte.wrote: Zou je denken ja?
Niet heel bijzonder, maar wel leuk.
Edit

Edit
wrote: 08. Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers - World Of Madness (DefQon 09. 2012 Anthem)
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Hahahahahahaha, dat stemmetje rond 20 minuten, prachtig!!!