Eerst zeggen dat het album van de NC werelds een baanbrekend zal zijn, vervolgens moonraker niet kennen. Als je dat soort platen al niet kent... hoe verwacht je dan dat er nieuwe of onbekende platen in de podcast komen 
This set has no SoundCloud, YouTube or Mixcloud link yet.
C
Hardtraxx Elite
2263 posts member since 2011
last seen Mar 2024
Pff matig lijstje...
L
Hardtraxxer
123 posts member since 2012
Hij weet ook niet dat het ft. Alpha Twins is.. :')wrote:Eerst zeggen dat het album van de NC werelds een baanbrekend zal zijn, vervolgens moonraker niet kennen. Als je dat soort platen al niet kent... hoe verwacht je dan dat er nieuwe of onbekende platen in de podcast komen
wrote:Exact waar HWS voor gemaakt wordt toch?wrote:Leuke lijst voor in de auto.
D
Mee!
Helemaal mooi!
Helemaal mooi!
Lets rock remix vind ik wel chill klinken. Al die huis remixen vind ik 3 x niks. Verder is het decibel anthem enorm saai en het KGB plaatje wel relaxed.
Vind dit de saaiste lijst tot nu toe
Alleen Channel KGB & Moonraker zijn leuk. Misschien nog die van Artic en Let's Rock remix, die ken ik nog niet zo goed.
Zit wel heul erg veel Scantraxx spul tussen.
Ik doe hem voor de anthem en de nieuwe Noisecontrollers!
Ik doe hem voor de anthem en de nieuwe Noisecontrollers!
Hmm.. Beetje dubbel weer bij deze. Paar dikke tracks wel, maar ook een hele hoop wat ik niet echt geweldig vind + het aantal house gerelateerd spul.. Househeads was echt een super leuke plaat, die is nu ook verknoeit helaas..
. Let's Rock Remix is wel een hele dikke plaat hoor! 
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Laatste paar episodes zijn onder de maat 
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
dikke lijst zoals altijd;) genoeg promo's dus niet janken en ja die hardere bfront spul komt wel weer een keer bfront en adaro zitten er toch altijd bijna in
dus nu een keer niee ooohwwieeh jeeej wat erg tis zomer dit kan er zeker mee door;)
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Eerste HWS wie ik niet meeneem
K
Hardtraxxer
198 posts member since 2010
last seen Feb 2013
wat een baggerlijst, het vetste nummer is tevens Channel KGB's, jammer van al die house remixen, gaat nergens over die onzin!
Ben het compleet met je eens, eerst was het echt een feestje om weer een lekkere gevarieerde lijst voorgeschoteld te krijgen..wrote:HWS had altijd wel gevarieerde lijstjes, niet altijd mijn ding maar wel een goede variatie tussen harder, softer, talenten en bekendere artiesten. Maar dat is de laatste tijd ook weer ver te zoeken met deze lijst als hoogtepunt. Iedere track komt van één van z'n billenvriendjes op 2 nummers na.
J
Denk dat we die nieuwe Noisecontrollers platen dit jaar niet meer hoeven te verwachten.wrote:Ik hoop dat deze tracks wel eerst worden uitgebracht worden voor ze de komende zomer weer plat gedraaid worden...
Dat album is nog niet eens voor de helft gereleased, UWB, Space, al die Remixes etc .
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Misschien doet hij het wel met een reden? Zodat hij de rest van het jaar mooi al het onbekendere hardere spul kan draaien in HWS?wrote:wat een baggerlijst, het vetste nummer is tevens Channel KGB's, jammer van al die house remixen, gaat nergens over die onzin!
Hoop het wel! Even door de zure hws appel heen bijten!
wrote:wat een baggerlijst, het vetste nummer is tevens Channel KGB's, jammer van al die house remixen, gaat nergens over die onzin!
I
Hardtraxxer
376 posts member since 2009
last seen Jun 2024
wrote:Exact waar HWS voor gemaakt wordt toch?wrote:Leuke lijst voor in de auto.
P
Heb weer met plezier geluisterd!
Reignite en Chuckie Remix echt fantastische plaatjes.
Toulouse klinkt ook wel leuk op het 1e gehoor, maar ben er niet zo weg van als ik dat heb bij zijn andere 2 nummers.
Voor de rest had er misschien inderdaad iets meer harder werk in gemogen, maar toch weer een fijne episode.
Reignite en Chuckie Remix echt fantastische plaatjes.
Voor de rest had er misschien inderdaad iets meer harder werk in gemogen, maar toch weer een fijne episode.
Vind 'm super! De TL geeft precies weer wat ik wil horen in een set en wat ik zo fijn vind aan hardstyle in het algemeen, dus deze staat op repeat! Lekker!
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Pas. Wederom.