HS Event set Not playable

Gunz For Hire @ Qlimax 2013

Event
Qlimax 2013

This set was only ever posted as a download that no longer exists. It was on zippyshare.com.

C
Hardtraxx Addict
1375 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Lenny wrote:
hoebedoelje wrote:Het is goed om te zien dat 'jullie' wakker zijn geworden en hier ook 'klaar' mee zijn. :thumbsup:
iMark wrote:Zo ongelofelijk overrated act als G4H heb ik nog nooit meegemaakt. Met het zogenaamd exclusief houden van tracks die zo standaard as fuck zijn.
Vergeet Moridin niet he!

Net zo, of nog meer, overrated.
Jij bent overal al klaar mee? Dus waarom neem je nog de moeite om in dit topic te kijken? Om nog even te melden dat jij hier allang klaar mee was...?
Haha precies :yes: :lol: zijn hier nog wel meer die alleenmaar lopen te zeiken :sleep: :yawn:
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
En jij loopt alleen maar te beuken. xd Ik ben er ook klaar mee btw, het is totaal niet speciaal meer.
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Ik begin er ook klaar mee te worden, had veel meer verwacht van G4H op Qlimax...
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
ik ben er ook klaar mee
T
Hardtraxxer
290 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Het is niet bijzonder, het lijkt op elkaar en het is allemaal vrij nep op het podium.
Natuurlijk is het niet écht live ook, en inderdaad van tevoren is alles al precies klaargezet.

Wel vaak is de show wat specialer en hoor je dus geen fouten in de mix.
Ook heb ik altijd het idee ( het is dus niet zo ) dat als je ze bij een feest hoorde kick me
lekkerder klinkt, alsof ze dan een andere kick eronder gooien ofzow.
En op de een of andere manier vermaak ik me altijd prima tijdens de set.

Zelf luister ik op Sorrow na de platen ook eigenlijk nooit.

*edit: die nieuwe track The Storm ofzow klinkt wel heeeul dik hoor!
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 26 minutes ago
ttthijss wrote:Het is niet bijzonder, het lijkt op elkaar en het is allemaal vrij nep op het podium.
Natuurlijk is het niet écht live ook, en inderdaad van tevoren is alles al precies klaargezet.

Ook heb ik altijd het idee ( het is dus niet zo ) dat als je ze bij een feest hoorde kick me

Het is nou eenmaal een heel erg populair gegeven, en veel mensen hebben het idee dat ze dat "graag een keer mee willen maken" zeg maar.

had ik in het begin ook best wel!

maar de doorgewinterde feest ganger heeft ze inmiddels zo vaak gezien, en afgezien van een paar kleine veranderingen heb ik in de 2(?) jaar dat ik ze denk ik wel 6 of 7 keer heb gezien, te weinig verandering gezien.

maarja, zou waarschijnlijk wel lekker cashen zijn zo'n live-act, hangt toch iets exclusiefs aan (ook al is dat niet meer zo)
T
Hardtraxxer
290 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Rickzel wrote:
ttthijss wrote:Het is niet bijzonder, het lijkt op elkaar en het is allemaal vrij nep op het podium.

Het is nou eenmaal een heel erg populair gegeven, en veel mensen hebben het idee dat ze dat "graag een keer mee willen maken" zeg maar.

had ik in het begin ook best wel!

maar de doorgewinterde feest ganger heeft ze inmiddels zo vaak gezien, en afgezien van een paar kleine veranderingen heb ik in de 2(?) jaar dat ik ze denk ik wel 6 of 7 keer heb gezien, te weinig verandering gezien.

maarja, zou waarschijnlijk wel lekker cashen zijn zo'n live-act, hangt toch iets exclusiefs aan (ook al is dat niet meer zo)
Klopt als een bus, heb ze in eh 2011 dacht ik heeeul vaak gezien, 2012 maar 1 of 2 keer, en dit jaar in de afgelopen 5 weken alleen al 3 keer haha
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen Aug 2026
Op Decibel 2011 waren ze wel vetjes.
Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
Tracks als Inside my head, Swagger en Bassdrum Junkie worden soms niet eens meer live gedraaid alsof ik naar Gunz for Hire kom om King of the underground of Bolivia mee te maken want dat zijn namelijk super dikke platen :sick: maar een preview van een van de onbekende tracks? neeeee homaar :nono:
Hardtraxx Addict
1018 posts member since 2013
last seen Apr 2024
ik weet niet wat iedereen klaagt. Maar bij Storm is Coming, die kick is zo ongelofelijk dik.
En die anti :drool:

ook al is dit een MQ filmpje, holy hell, wat een sfeer was het. Mooi dat men dit opneemt zodat ik kan nagenieten.

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Beter dan eerdere G4H platen, maar ik ga geen kick op een MQ beoordelen. Het principe 'Live is alles harder' zal wel weer van toepassing zijn.
Hardtraxx Addict
1018 posts member since 2013
last seen Apr 2024
nja tuurlijk niet oordelen daarop. Maar je kan me niet vertellen dat op deze MQ deze kick niet gruwelijk klinkt.
D
Hardtraxxer
104 posts member since 2013
last seen Sep 2017
JeftaElachouri wrote:En de beste platen hebben ze thuis laten liggen (The Cycle & Evolution Comlete imo). :/ Hoe lang kunnen ze hier nog mee doorgaan?
Of de weg kwijt xd
A
Ik vind The Cycle trouwens zeker niet een van hun beter platen. Waarom vindt iedereen dat precies? Evolution Complete vind ik dan weer wél een bazenplaat!

Die goeie ouwe tijd dat ze nog Under Attack draaiden :cry: (of heb ik dat gewoon niet meegekregen de afgelopen tijd :$)
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
JeftaElachouri wrote:En de beste platen hebben ze thuis laten liggen (The Cycle & Evolution Comlete imo). :/ Hoe lang kunnen ze hier nog mee doorgaan?
In elk geval tot ze langer dan een halfuur gaan draaien. Ik denk dat het vrij vervelend gevonden zou worden wanneer de meerderheid van de set niet uit exclusieve tracks bestaat (gebeurd nu al) door het draaien van inmiddels uitgebrachte tracks.
Van mij mogen ze dan ook The Massacre en Bolivia (en Sorrow, maar iedereen schijnt die geweldig te vinden...) achterwege laten die er tegenwoordig ook standaard in zitten, die heb ik inmiddels wel gehoord!
AndyAsteroids wrote:Die goeie ouwe tijd dat ze nog Under Attack draaiden :cry: (of heb ik dat gewoon niet meegekregen de afgelopen tijd :$)
Qbase '13 :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 day ago
pim0412 wrote:
In elk geval tot ze langer dan een halfuur gaan draaien. Ik denk dat het vrij vervelend gevonden zou worden wanneer de meerderheid van de set niet uit exclusieve tracks bestaat (gebeurd nu al) door het draaien van inmiddels uitgebrachte tracks.
Van mij mogen ze dan ook The Massacre en Bolivia (en Sorrow, maar iedereen schijnt die geweldig te vinden...) achterwege laten die er tegenwoordig ook standaard in zitten, die heb ik inmiddels wel gehoord!
AndyAsteroids wrote:Die goeie ouwe tijd dat ze nog Under Attack draaiden :cry: (of heb ik dat gewoon niet meegekregen de afgelopen tijd :$)
Qbase '13 :thumbsup:
Ik mis vaak de uprising bootleg, toen met thrillogy werd ie niet gedraaid , vind dat samen met sorrow de beste platen van ze.. ( achteraf gehoord dat ran-d hem in zijn set met frontliner gedraaid had)

Active topics in Livesets

Moderators