HS Mix

Guilded - Promo Mix [Raw]

Listen onSoundCloud
G
Hardtraxxer
101 posts member since 2013
last seen May 2017
Guilded - Promo Mix [Raw]
View on SoundCloud

Beste lezer,

Een mix om mijzelf te promoten.
Heb de tracks gekozen die me op dit moment het meest aanspreken,
en gemixt op mijn beste techniek.

Voel je vrij om feedback te geven, dat word erg gewaardeerd!

Met vriendelijke groet, Guilded

Tracklist:
Tracklist:
1. Secret Unity & MVA - Scars (Guilded's intro edit)
2. Luna & E-force - Second Nightmare
3. Zany - Causing Hysteria
4. Titan - Born to Fight
5. B-Front & Frequencerz - Night Colours Black (E-Force Remix)
6. Crypsis - Main Mf
7. Chain Reaction - Lellebel
8. Activator - Deep Red
9. Dj Thera - Don't Back Down
10.Zirkum & Exit Mind - The Shadow
11.Warface - Mashup 2.0
12.Chain Reaction - The Record Breaking (Jason Payne & Guilded vinden dat het harder kan Edit)
13.Acti & Jajox - Satana
14.Donkey Rollers - Total Domination
15.Frequencerz - We Won't Attention The Bitch Revolution (Dan-E Mashup)
P
Hardtraxx Addict
1034 posts member since 2012
last seen Jul 2026
net geluisterd, lekker setje hoor! mix werk was goed. alleen toch niet helemaal fan van de tracklist. Op dat vlak kan je er nog meer uithalen ik vond hem persoonlijk nog vrij standaard.
G
Hardtraxxer
last seen May 2017
phoenix wrote:net geluisterd, lekker setje hoor! mix werk was goed. alleen toch niet helemaal fan van de tracklist. Op dat vlak kan je er nog meer uithalen ik vond hem persoonlijk nog vrij standaard.
Bedankt voor je feedback! Oke, en wat versta je dan onder een niet-standaard tracklist?! Zou het graag van je horen! Groetjes ^^
J
Hardtraxx Newbie
27 posts member since 2011
last seen Jun 2014
Denk dat er met standaard TL bedoeld wordt dat het veel tracks zijn die regelmatig gebruikt worden door de grotere namen in de scene. Probeer te zoeken naar nummers die niet vaak meer te horen zijn, eventueel oudere nummers van een paar jaar geleden!

Mixwerk was weinig op aan te merken
G
Hardtraxxer
last seen May 2017
jeroentjuhk1990 wrote:Denk dat er met standaard TL bedoeld wordt dat het veel tracks zijn die regelmatig gebruikt worden door de grotere namen in de scene. Probeer te zoeken naar nummers die niet vaak meer te horen zijn, eventueel oudere nummers van een paar jaar geleden!

Bedankt voor je feedback! Oke, het eerstvolgende wat ik hierop post zal ik proberen te differentiëren, Goed idee!

Grts! ^^
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Guildednl wrote:
jeroentjuhk1990 wrote:Denk dat er met standaard TL bedoeld wordt dat het veel tracks zijn die regelmatig gebruikt worden door de grotere namen in de scene. Probeer te zoeken naar nummers die niet vaak meer te horen zijn, eventueel oudere nummers van een paar jaar geleden!

Bedankt voor je feedback! Oke, het eerstvolgende wat ik hierop post zal ik proberen te differentiëren, Goed idee!

Grts! ^^
Het is geen wiskunde haha, Ik vind de tracklist wel fijn, er staan een paar nummertjes bij die niet zo vaak gebruikt worden en van de nummers die vaak gebruikt worden staan er een paar edit's bij. Echter wil ik je wel meegeven dat er ook genoeg oude nummers zijn die leuk zijn voor een een mix. Deze kun je combineren met de nieuwere nummers. Denk bijv. aan The Beholder vs Zany - Midnight ofso :thumbsup: Anyway nice job :thumbup:
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Ik vind dit anders niet een heel standaard lijstje en zal hem vanmiddag eens opzetten! :D
G
Hardtraxxer
last seen May 2017
Het is geen wiskunde haha, Ik vind de tracklist wel fijn, er staan een paar nummertjes bij die niet zo vaak gebruikt worden en van de nummers die vaak gebruikt worden staan er een paar edit's bij. Echter wil ik je wel meegeven dat er ook genoeg oude nummers zijn die leuk zijn voor een een mix. Deze kun je combineren met de nieuwere nummers. Denk bijv. aan The Beholder vs Zany - Midnight ofso :thumbsup: Anyway nice job :thumbup:[/quote]

hahah, Hoe kom ik nou weer bij dat woord xD! Denk dat ik 't van 't engelse woord Different heb gehaald. oggod, iig, Ja daar heb ik ook nog veel van liggen. Gebruik bijv. nog wel eens The First Cut o.i.d. in setjes, doen 't altijd goed! Maar bedankt voor je comment/feedback! Word gewaardeerd en opgenomen voor de volgende mix!
D
Hardtraxxer
104 posts member since 2013
last seen Sep 2017
Ziet er goed uit, wordt beluisterd!

Active topics in Livesets

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago