Last edited by Duruz on 19 Mar 2013 21:22, edited 2 times in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Causing Hysteria (Original Edit)
- 02Causing Hysteria (Original Mix)
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
-
J
Heerlijk weer dit van Zany 
ik vind hem wat simpel voor zany
Jack Overdose - Octavius Augustus (Zany Remix/2013 versie)wrote:Hoe heet dat nummer op 1:07:00?
OT:klinkt niet verkeerd!
Dit en waar zijn die heerlijke kicks van hem toch gebleven zoals in bijvoorbeeld Psychedelic Trip, maar bijv ook Do you want heavy.wrote:ik vind hem wat simpel voor zany
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ik vind hem wel leuk.
-
FHardtraxxer
- 210 posts member since 2012
- last seen Feb 2026
Best een leuk plaatje! Die midintro lijkt alleen nogal op Zany ft Zatox - Oldskool 
Precies dezelfde screech indd!wrote:Best een leuk plaatje! Die midintro lijkt alleen nogal op Zany ft Zatox - Oldskool
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Toen Crypsis 'm vorige week zaterdag draaide vond ik hem toch best lekker, maar thuis valt ie nogal tegen..
-
LHardtraxxer
- 365 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Zoals al eerder gezegd lijkt de midintro qua screeches ernstig veel op Oldskool. Het verschil is dat hier een buitenaards slappe kick onder zit die echt nul energie levert. Sfeer in de break klinkt dan wel weer zeer vet. De climax is verder een beetje een mengelmoesje van de Fusion soundbank heb ik het gevoel. Ontzettend standaard weer dit.
Kicks 
Dit duswrote: Dit en waar zijn die heerlijke kicks van hem toch gebleven zoals in bijvoorbeeld Psychedelic Trip, maar bijv ook Do you want heavy.Het zijn nu meer van die holle Zatox dongs geworden.
-
A
Eindelijk Zany gaat weer goede kant op(en ging nieteens heel slecht)

Haha wtf echt he! Die mid intro kicks hoor je gewoon amper. Ik hoop dat het door de youtube rip komt though...wrote:Zoals al eerder gezegd lijkt de midintro qua screeches ernstig veel op Oldskool. Het verschil is dat hier een buitenaards slappe kick onder zit die echt nul energie levert. Sfeer in de break klinkt dan wel weer zeer vet. De climax is verder een beetje een mengelmoesje van de Fusion soundbank heb ik het gevoel. Ontzettend standaard weer dit.
Heb niet echt het idee dat dit door Zany zelf is geproduceerd.
-
A
wrote:Heb niet echt het idee dat dit door Zany zelf is geproduceerd.
Sounds komen me heel bekend voor maar kom er maar niet op wie. In ieder geval geen Zany sound.wrote:wrote:Heb niet echt het idee dat dit door Zany zelf is geproduceerd.omdat?
Wel leuk dit!
Vocalen komen ook voor in Shadowlands Terrorist - Dropping Bombs voor de geïnteresseerden.
Vocalen komen ook voor in Shadowlands Terrorist - Dropping Bombs voor de geïnteresseerden.
Hele fijne track
. Mid-intro bevat veel drive, en climax is erg fijn om te luisteren.
-
I
Jammer van de kicks! De rest klinkt heerlijk