HS Event set

Frontliner @ SYNDICATE 2015

Tracklist · 26 tracks

1. 01Frontliner - Pull Tuuduu OverFrontliner - Pull tuuduu over/ outside spacer(RAW edit) on Tracks
  2. 02Frontliner - BeatdownFrontliner - Beatdown (KIU036) on Tracks
  3. 03Frontliner - TBA 2 (One More Time)VA - Q-Base 2014 (QCD005) on Tracks
  4. 04Frontliner ft. Katt Niall - We Are Indestructible (Defqon.1 2014 Edit)Frontliner ft. Katt Niall - (We Are) Indestructible on Tracks
  5. 05Frontliner - 1,2,3 Jump!Frontliner - 1, 2, 3 Jump (KIU038) on Tracks
  6. 06Frontliner & John Harris - LoudVA - The Qontinent 2014 (TOFF-042) on Tracks
  7. 07Dillytek & Noisecult - Rushin'Dillytek & Noisecult - Rushin' (KIU032) on Tracks
  8. 08Hardwell ft. Harrison - Sally (Frontliner Remix)Hardwell ft. Harrison - Sally (Frontliner Remix) (REVRSP077) on Tracks
  9. 09Frontliner feat. Ellie - Lose The StyleFrontliner ft. Ellie - Lose The Style on Tracks
  10. 10Frontliner - Our DistrictFrontliner - Our District (KIU022) on Tracks
  11. 11Max Enforcer & Frontliner - On The GoMax Enforcer & Frontliner - On The Go (TILLT009) on Tracks
  12. 12Frontliner ft. Anouck B - WeightlessFrontliner ft. Anouck B - Weightless (KIU043) on Tracks
  13. 13Frontliner - Dream DustFrontliner - Dream Dust on Tracks
  14. 14Frontliner - I Wanna GiveFrontliner - I Wanna Give (KIU023) on Tracks
  15. 15Showtek - FTSDJ Dutch Master & The Story So Far Megamix, 2CD on Tracks
  16. 16Frontliner - Symbols (Q-Base 2012 Open Air Anthem)Frontliner - Symbols (Q-BASE Open Air anthem) on Tracks
  17. 17Frontliner - Come On!Various Artists - Hardbass Chapter 19 on Tracks
  18. 18Galantis - Runaway (Frontliner Bootleg)Galantis - Runaway (Frontliner Bootleg) on Tracks
  19. 19Macklemore and Ryan Lewis - Can't Hold Us (Frontliner "Never Come Down" Bootleg)Macklemore & Ryan Lewis ft. Ray Dalton ft. John Harris - Can't Hold Us (Frontliner Never Comes Down Bootleg) on Tracks
  20. 20Hatsune Miku - Senbonzakura (Frontliner Remix)Hatsune Miku - Senbonzakura (Frontliner Remix) on Tracks
  21. 21Frontliner feat. John Harris - Halos (2014 Edit)Frontliner ft. John Harris - Halo's on Tracks
  22. 22Frontliner - Weekend Warriors (Defqon.1 2013 Anthem)Frontliner - Weekend Warriors (Defqon.1 2013 Anthem) on Tracks
  23. 23Frontliner - Outside Spacer (Raw Edit)Frontliner - Pull tuuduu over/ outside spacer(RAW edit) on Tracks
  24. 24Frontliner - Discorecord (2013 Edit)Frontliner - Discorecord (SCAN049) on Tracks
  25. 25Technoboy - Rage (Frontliner Remix)Technoboy - Rage (Frontliner Remix) on Tracks
  26. 26Frontliner - I'm The Melodyman (Hardcore Edit)Frontliner - I'm The Melody Man on Tracks
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Download Frontliner @ SYNDICATE 2015:
View on SoundCloud

Tracklist:
1. Frontliner - Pull Tuuduu Over
2. Frontliner - Beatdown
3. Frontliner - TBA 2 (One More Time)
4. Frontliner ft. Katt Niall - We Are Indestructible (Defqon.1 2014 Edit)
5. Frontliner - 1,2,3 Jump!
6. Frontliner & John Harris - Loud
7. Dillytek & Noisecult - Rushin'
8. Hardwell ft. Harrison - Sally (Frontliner Remix)
9. Frontliner feat. Ellie - Lose The Style
10. Frontliner - Our District
11. Max Enforcer & Frontliner - On The Go
12. Frontliner ft. Anouck B - Weightless
13. Frontliner - Dream Dust
14. Frontliner - I Wanna Give
15. Showtek - FTS
16. Frontliner - Symbols (Q-Base 2012 Open Air Anthem)
17. Frontliner - Come On!
18. Galantis - Runaway (Frontliner Bootleg)
19. Macklemore and Ryan Lewis - Can't Hold Us (Frontliner "Never Come Down" Bootleg)
20. Hatsune Miku - Senbonzakura (Frontliner Remix)
21. Frontliner feat. John Harris - Halos (2014 Edit)
22. Frontliner - Weekend Warriors (Defqon.1 2013 Anthem)
23. Frontliner - Outside Spacer (Raw Edit)
24. Frontliner - Discorecord (2013 Edit)
25. Technoboy - Rage (Frontliner Remix)
26. Frontliner - I'm The Melodyman (Hardcore Edit)
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 28 days ago
Blijf het maar apart vinden, frontliner en syndicate in 1 titel zien
Hardtraxx Veteran
4810 posts member since 2014
last seen 6 hours ago
ik moest ook ff 2 keer kijken of het wel klopte wat er staat
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Ook hilarisch hoe die áltijd FTS draait als plaat van andere artiest. Die vent heeft echt 35 tracks op z'n USB staan die 1 keer per jaar opgeschoond wordt met eigen nieuwe tracks. :lol:
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Nu jij het zo zegt, vraag ik me oprecht of hoeveel tracks hij op zijn USB heeft staan xd :x
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 4 days ago
chas1n wrote:Ook hilarisch hoe die áltijd FTS draait als plaat van andere artiest. Die vent heeft echt 35 tracks op z'n USB staan die 1 keer per jaar opgeschoond wordt met eigen nieuwe tracks. :lol:
Zou wel een hoop verklaren, dat hij nog steeds draait met een USB van 512 mb...
K
Steffnov wrote:Zou wel een hoop verklaren, dat hij nog steeds draait met een USB van 512 mb...
:lol:

Stel de dj na hem is later en hij moet minimaal een half uur langer doordraaien, dan heeft ie een probleem :D
Hardtraxxer
666 posts member since 2013
last seen Oct 2021
yowan wrote:Blijf het maar apart vinden, frontliner en syndicate in 1 titel zien
Mee eens was ook verbaasd
Snap niet dat ie nog geboekt wordt met die saaaie bagger sets van hem :thumbdown:
Dood schamen dat ie zelf niet door hebben hoe belachelijk dit klinkt :sick:
Syndicate is eigenlijk hardcore feest!! plaats is gereseveerd voor de hardstyle nog blij mee wezen,Durven ze ook nog die euphoric blije rommel te draaien Zie dit al op masters of hardcore al gebeuren gek of niet xd
K
Volgens mij vind je het hier niet echt leuk of wel Evert Jan? Geniet er nog maar ff van want met zulke opmerkingen ben je zo weer vertrokken.. Je weet waarom je een ban hebt gekregen toch? >.<

Even ter info: de organisatie heeft Frontliner geboekt met de weet (of niet maar dat lijkt me niet) wat hij produceert en hoe zijn sets eruit zien! Dus don't blame (dat is Engels voor niet kwalijk nemen) Frontliner maar de organisatie!
M
Hardtraxx Veteran
14192 posts member since 2013
hardstylboy wrote: Mee eens was ook verbaasd
Snap niet dat ie nog geboekt wordt met die saaaie bagger sets van hem :thumbdown:
Syndicate is eigenlijk hardcore feest!! plaats is gereseveerd voor de hardstyle nog blij mee wezen,Durven ze ook nog die euphoric blije rommel te draaien Zie dit al op masters of hardcore al gebeuren gek of niet xd
Ga aub weer weg.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
hardstylboy wrote:
yowan wrote:Blijf het maar apart vinden, frontliner en syndicate in 1 titel zien
gelukkig ben jij het schoolvoorbeeld van hoe het wel moet
S
Had me hier prima op vermaakt ^^
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Ben het anders wel eens met hardstylboy xd
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 8 days ago
Paultheone wrote: 7. Dillytek & Noisecult - Rushin'
15. Showtek - FTS
Jeetje zeg, gaat hij een beetje platen van andere artiesten lopen draaien. Als ik naar een set van Frontliner ga, wil ik nummers van Frontliner horen en niet die van andere artiesten! Als ik naar een Celine Dion concert ga wil ik toch ook geen Rihanna covers horen? Belachelijk..
Last edited by Pannenkoek on , edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 16 days ago
hardstylboy wrote:
Hahaha terug van nooit weg geweest
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 17 hours ago
Jezus die 2 maanden zijn voorbij gevlogen :/
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Pommer wrote:Ben het anders wel eens met hardstylboy xd
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Stug door gaan die vent ook :lol: :worship:
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 28 days ago
hardstylboy wrote:
inderdaad echt kut rommel echt belachelijk man :x :thumbdown: !!!! k3 muziek ik wil gewoon HARDstyle horen :evil:
slappy heppy shit op een fuking harrdcore feest

ze snappe echt niks op dit forukm :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
D
Hardtraxxer
71 posts member since 2015
last seen May 2020
Die hardcore edit van melody man :/
Hardtraxx Veteran
4810 posts member since 2014
last seen 6 hours ago
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Hardtraxxer
last seen Oct 2021
Nee ze snappen er echt geen reet van op deze forum neee :thumbdown: Zal aan me kont roesten wat jullie over me denken Enige wat jullie over lullen is over aantal tracks op een usb stickie Zal mij een worst zijn waar die geluid bron is gaat mij om de muziek en dit is gewoon kansloos die set
van frontiliner valt niet goed te praten en niks fout van de organisatie weten heus wel wat de dj,s draaien anders sta je er niet :thumbup:
Hardtraxxer
last seen Oct 2021
sandervanbruggen wrote:Had me hier prima op vermaakt ^^
Van jou wist ik het wel sander xd :thumbup:
B
Welkom terug maat
K
hardstylboy wrote:Nee ze snappen er echt geen reet van op deze forum neee :thumbdown: Zal aan me kont roesten wat jullie over me denken Enige wat jullie over lullen is over aantal tracks op een usb stickie Zal mij een worst zijn waar die geluid bron is gaat mij om de muziek en dit is gewoon kansloos die set
Jij bent een geboren en getogen Nederlander?
hardstylboy wrote:van frontiliner valt niet goed te praten en niks fout van de organisatie weten heus wel wat de dj,s draaien anders sta je er niet :thumbup:
:huh:

Active topics in Livesets

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago