HS Show Not playable

Festuca - Fear FM #32

Show
Fear FM #32

This set was only ever posted as a download that no longer exists. It was on zippyshare.com.

Tracklist · 16 tracks

1. 01Fragma - Memory (Festuca & D-Teq Remix Edit)Fragma - Memory (Festuca & D-Teq Remix) on Tracks
  2. 02Adrenalize - Mystical UniverseAdrenalize - Voices Of Passion / Mystical Universe (SCANTRAXX086) on Tracks
  3. 03Inner Heat - The FirstbornInner Heat - The Emerald Dream E.P. (DWX-092) on Tracks
  4. 04Frontliner - Never Come Down (Emporium 2012 Anthem)Frontliner - Never come down (emporium anthem 2012) on Tracks
  5. 05Wasted Penguinz - Circle Of LifeWasted Penguinz - Circle Of Life on Tracks
  6. 06Josh & Wesz - Underground LanguageJosh & Wesz - Underground Language on Tracks
  7. 07Frontliner & B-Front - Godz Edit Powerrr!Frontliner & B-Front - Godz Edit Powerrr! on Tracks
  8. 08Antiloop - In My Mind (Scope DJ Bootleg)Antiloop - In My Mind (Scope DJ Bootleg) on Tracks
  9. 09Brennan Heart - Memento (Bioweapon Remix)Brennan Heart - Memento/Musical Impressions (Bioweapon Remix)/(Toneshifterz Remix)(MID022) on Tracks
  10. 10Adrenalize - Voices of PassionAdrenalize - Voices of Passion on Tracks
  11. 11Phuture Noize - EchoPhuture Noize - Fire In The Hole on Tracks
  12. 12Noisecontrollers feat. Alpha² - MoonrakerNoisecontrollers & Alpha Twins - Moonraker on Tracks
  13. 13Ran-D & Redixx - Until We Meet AgainRan-D feat. Redixx - Until we meet again on Tracks
  14. 14Technoboy - In Ya Face (Extended Version)Technoboy - In Ya Face on Tracks
  15. 15Digital Punk & Profyler - Intoxication (Waverider Remix)Digital Punk & Marlon S - Intoxication (Waverider Remix) on Tracks
  16. 16Arboza - We Arise (Old Version)Arboza - We Arise on Tracks
Artist
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Festuca @ Fear FM #32 (13-05-12)
http://www18.zippyshare.com/v/61993482/file.html

Tracklist:
1. Fragma - Memory (Festuca & D-Teq Remix Edit)
2. Adrenalize - Mystical Universe
3. Inner Heat - The Firstborn
4. Frontliner - Never Come Down (Emporium 2012 Anthem)
5. Wasted Penguinz - Circle Of Life
6. Josh & Wesz - Underground Language
7. Frontliner & B-Front - Godz Edit Powerrr!
8. Antiloop - In My Mind (Scope DJ Bootleg)
9. Brennan Heart - Memento (Bioweapon Remix)
10. Adrenalize - Voices of Passion
11. Phuture Noize - Echo
12. Noisecontrollers feat. Alpha² - Moonraker
13. Ran-D & Redixx - Until We Meet Again
14. Technoboy - In Ya Face (Extended Version)
15. Digital Punk & Profyler - Intoxication (Waverider Remix)
16. Arboza - We Arise (Old Version)
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
15. Digital Punk & Profyler - Intoxication (Waverider Remix) > Tijdje niet meer voorbij zien komen.. Heerlijk nummertje!
Artist
last seen May 2026
:)
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Leuke gevarieerde set maat :thumbup:
G
deze gaat mee!
G
best aardige set, met een aantal lekkere nummers, maar toch wat minder als normaal vind ik
maaaaar, alsnog niet slecht!
Artist
last seen May 2026
Hehe thx :)
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 16 days ago
Kswoosh doe normaal man, is een set van mei. Stop is met het eindeloze bumpen van festuca sets >.<
G
Jurheinen wrote:Kswoosh doe normaal man, is een set van mei. Stop is met het eindeloze bumpen van festuca sets >.<
Als ik een set geluisterd heb, wil ik daar nog wat feedback op geven.
Huilen doe je maar ergens anders.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
KSwoosh wrote:
Jurheinen wrote:Kswoosh doe normaal man, is een set van mei. Stop is met het eindeloze bumpen van festuca sets >.<
Nounou die feedback gaat die echt wat aan hebben.
Artist
last seen May 2026
Vind het anders fijn om te horen, hoor :)
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Dakpan wrote:
KSwoosh wrote:
Nounou die feedback gaat die echt wat aan hebben.
:lol:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Festuca wrote:Vind het anders fijn om te horen, hoor :)
Ja hèhè. :P
Artist
last seen May 2026
haha :p ja maar als er een andere datum bij had gestaan had niemand geklaagd :P
G
Dakpan wrote:Nounou die feedback gaat die echt wat aan hebben.
Feedback hoeft niet altijd technische details te zijn meneertje betweter.
Feedback is simpelweg wat ik van het setje vind.
En zulke simpele berichten kunnen wel degelijk bijdragen aan het bekender worden van bijvoorbeeld Festuca.
Als er niemand op een setje post, dan zal het topic wegvallen, en enige kans op meer bekendheid daarmee ook verdwijnen.
Maar als er mensen zijn die (regelmatig) positieve reacties plaatsen, dan kan dat wel degelijk invloed hebben op anderen, bijvoorbeeld dat ze toch ook eens een setje mee willen nemen.
Dat jij een afkeer voor mij hebt kan ik ook niks aan doen, maar dat betekend niet dat iedereen dat heeft. Misschien toch eens tijd om je te beseffen dat jouw mening niet de absolute waarheid is en er ook nog andere meningen zijn die niet exact hetzelfde zijn als die van jou.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
KSwoosh wrote:
En zulke simpele berichten kunnen wel degelijk bijdragen aan het bekender worden van bijvoorbeeld Festuca.
Als er niemand op een setje post, dan zal het topic wegvallen, en enige kans op meer bekendheid daarmee ook verdwijnen.
Doordat je telkens Festuca aan het bumpen bent, ben je inderdaad de kans op bekendheid van andere aan het weghalen ja...
G
b-ram wrote:
KSwoosh wrote:
Doordat je telkens Festuca aan het bumpen bent, ben je inderdaad de kans op bekendheid van andere aan het weghalen ja...
Het heeft niks te maken met de set wel of niet van Festuca is. Alle setjes die ik gisteravond heb geluisterd heb ik feedback op gegeven. Dat Festuca nou eenmaal zeer lekkere setjes maakt kan ik ook niks aan doen.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
KSwoosh wrote:Het heeft niks te maken met de set wel of niet van Festuca is. Alle setjes die ik gisteravond heb geluisterd heb ik feedback op gegeven. Dat Festuca nou eenmaal zeer lekkere setjes maakt kan ik ook niks aan doen.
Prima, maar post dan tijdig je feedback op zijn sets. Niet 3 maanden na dato.
Zoals nu... Staat 1/2 van de liveset pagina vol met jouw commentaar op oude sets. De makers zullen er vast en zeker enorm blij mee zijn, maar de andere die ook hun setjes posten(ja, ik hoor ik ook bij) zijn er minder blij mee. Graag hier rekening mee houden in de toekomst KSwoosh. Bedankt
G
b-ram wrote:
KSwoosh wrote:Het heeft niks te maken met de set wel of niet van Festuca is. Alle setjes die ik gisteravond heb geluisterd heb ik feedback op gegeven. Dat Festuca nou eenmaal zeer lekkere setjes maakt kan ik ook niks aan doen.
Prima, maar post dan tijdig je feedback op zijn sets. Niet 3 maanden na dato.
Zoals nu... Staat 1/2 van de liveset pagina vol met jouw commentaar op oude sets. De makers zullen er vast en zeker enorm blij mee zijn, maar de andere die ook hun setjes posten(ja, ik hoor ik ook bij) zijn er minder blij mee. Graag hier rekening mee houden in de toekomst KSwoosh. Bedankt
Dan moeten ze zorgen dat hun setjes bekender zijn, dan krijg die meer posts en is de balans weer terug.
En tja, af en toe heb ik het te druk om setjes te luisteren en feedback te geven, dus ik doe een inhaalslag :P
D
Ee festuuc, even tussendoor niet echt ontopic voor deze mix maar.. Hoe heet dat nummer met reversed bass van jou(volgens mij), hoorde ik laatst op fear en die klonk goed
Artist
last seen May 2026
Festuca - The Night Train (Steamtrain edit)? :P
of Festuca - Basseline (DJ Tool)

Active topics in Livesets

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago