Last edited by robinD on , edited 2 times in total.
Tracklist · 3 tracks
- Phuture Noize - Fire In The HoleYouTube
- Phuture Noize - Soul MachineYouTube
- Phuture Noize - EchoYouTube
J
Tering, wat een schijf. 
A
Word een beetje gek van die babypijlen in de climax
S
Hardtraxxer
last seen Jul 2018
801 postssince 2011
wrote:Tering, wat een schijf.
Als JEFSKII dit geweldig vindt , hou ik m'n hart vast. Morgen eventjes luisteren.
Man man man wat een lekker nummer weer, wat zijn deze mannen de laatste tijd goed bezig
Gruwelijk drive en een bak energie waar je bang van wordt. De anti en de 2e climax zijn ook erg gaaf gedaan! Enige minpuntje zijn de pitchkicks in de climax.
D
Hardtraxx Veteran
4,719 postssince 2008
WOOOOOOOH 
Ik dacht letterlijk hetzelfdewrote:Word een beetje gek van die babypijlen in de climax
H
Hardtraxxer
last seen Jan 2013
108 postssince 2011
Deze gasten zijn echt geweldig bezig laatste tijd! In tijden niet zo'n heerlijk nummer gehoord met zoveel drive buiten e-force zijn tracks om.
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2015
4,027 postssince 2012
straks even beluisteren 
heerlijk plaat met zoals al gezegt een ontzettende drive, kicks klinken goed en melo die en de anti zijn heerlijk, pitchkicks storen me nu niet zo maar denk wel dat de 1e climax zonder beter was geweest, hele dikke plaat weer 
Die kicks in de climax vind ik helemaal niks. Slappe dingen.
Voor de rest een heel energiek plaatje, de screeches vind ik ook supervet, beetje á la B-Front.
Voor de rest een heel energiek plaatje, de screeches vind ik ook supervet, beetje á la B-Front.
J
Hardtraxx Veteran
last seen May 2021
6,527 postssince 2011
Drive. Zeg dat wel zeg! 
D
Hardtraxxer
last seen Jun 2012
405 postssince 2011
FIRE IN THE HOLE! Wat Een Track! 
B
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
1,617 postssince 2012
Nu nog een pak stevige kicks onder die anticlimax pleuren en HOPPA! 
M
Hardtraxxer
last seen Feb 2013
500 postssince 2012
Phuture Noize begint me steeds meer te boeien! Vet nummertje alleen zonde van de kicks.. was veel vetter geweest met een paar stevige kicks eronder.
Zet Phuture Noize is meer op feestenwrote:Tering, wat een schijf.
Weet niet hoe hun mixwerk is? Anders krijg je Arkaine praktijken, leuke plaatjes maar bar slecht mixwerk.wrote:Zet Phuture Noize is meer op feestenwrote:Tering, wat een schijf.
Mwoah, intro doet me niet zoveel. Sounds zijn wel leuk, kicks zijn wel ok (weer die poing), kunnen live wel erg vervelend zijn (of juist goed, dat merk ik nog wel een keer
.
wrote:Na gister ben ik verliefd op deze plaat!
O
Hardtraxx Addict
last seen May 2016
1,337 postssince 2011
Zeker wel, ik dacht ineens van WTF!!?? Leek wel een nummer dat je later zou draaien, toch was het geniaal zo helemaal vooraan bij Team Redwrote:Na gister ben ik verliefd op deze plaat!