Artwork: Exit Mind @ Loudness 2013
HS Event set

Exit Mind @ Loudness 2013

Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 8 days ago
IvoD wrote:Die Loudness tool ging zo gruwelijk hard!!
Vooral de 2e climax :D
Hardtraxx Addict
1129 posts member since 2010
last seen Sep 2015
Great set :thumbup:
Hardtraxxer
75 posts member since 2012
last seen Jun 2024
Op een paar mixfoutjes na blijf ik het een heerlijk setje vinden. En dan met name de overgang naar awesome frequency is dan wel weer heel vet :thumbsup: Had dit graag wel live mee willen maken.

Eindconclusie: Exit Mind is een baas :worship:
D
Hardtraxxer
186 posts member since 2010
last seen Jun 2016
Ik vind het juist wel hinderlijk als een dj veel mixfouten heeft, of zoals dark pact vannacht op loudness deed; de andere track er pas in laten komen wanneer de overgang nog maar een paar seconden duurt. Hij kon ze gewoon niet gelijk krijgen.
Dat je kan producen vind ik 1 ding, maar wanneer je echt gaat draaien op een (groot) feest vind ik wel dat je dit goed moet kunnen.

OT: een deel maar gezien, alleen de tracks zelfs waren zeker heel dik! Had dat wel met het geluid van de mainstage willen horen
T
Hardtraxxer
72 posts member since 2012
last seen Apr 2017
Henk-Jan wrote:Was wel gaaf, jammer wel van het matige geluid
b-ram wrote:Was zeker niet verkeerd voor zo'n eerste boeking! Heerlijk platen koos hij uit. Mixwerk mag nog wel wat aan gewerkt worden though :)
Hardtraxxer
504 posts member since 2013
last seen May 2018
Vette lijst, was al aardig fan van z'n producties, maar zo een lijst live draaien pak je mij ook echt mee!
Hardtraxxer
446 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Geniale set was dit, echt genoten :worship: & Delete - Ghetto live :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
N
Rickzel wrote:tsja paar kleine mixfoutjes op je debuut optreden op een feestje als Loudness, kan ik mee leven :)

Exit-Mind is gewoon een behoorlijke baas aan het worden
Paar kleine mixfoutjes zeg je? Dit zijn er toch wel een aantal moet ik zeggen. Een aantal overgangen zijn wel echt heel erg matig. Hoewel zijn producties best wel aardig klinken al, is dit toch wel net iets onder t randje wat mij betreft.
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Mixwerk was bij vlagen echt heel slecht, ook leek de hele set op 150 bpm te zitten, kwam de drive niet echt ten goede. Verder was het wel dik, erg vette trackkeuze.
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Tussen Diverse & The Black Temple zit trouwens ook nog een kort stukje van Dark Pact - Sanctorum, zal het even aanpassen.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
iMark wrote: 15. The Machine - Loud Tool
:loving:
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Pommer wrote:
20. The Prophet - H3Y!
:'''"")

Verder wel leuk.