Last edited by Dylan-E on , edited 3 times in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Jaaa! Ik hoop m' zaterdag live te kunnen horen! 
-
IHardtraxx Newbie
- 16 posts member since 2011
- last seen May 2014
zou iemand hier een mp3tje van kunnen maken?
bvd
bvd
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
wrote:zou iemand hier een mp3tje van kunnen maken?
bvd
-
Last edited by Dylan-E on , edited 1 time in total.
-
I
tweede climax 
Deze ga ik 13 dec echt wel in the level draaien haha ! 
Gruwelijk, voor het eerst gehoord bij TC celebrates in Sans
wat een gruwelijk vette track, vooral de 2de climax.
Toen vond ik hem beter doorkomen dan op Loudnesswrote:Gruwelijk, voor het eerst gehoord bij TC celebrates in Sanswat een gruwelijk vette track, vooral de 2de climax.
Daar klopte ook gewoon alles, een bouncende thera on stage die een vage kop trekt tijdens de piep alsof er wat met de equipement aan de hand is. Iedereen denk huh wtf? ineens houd het toneelstukje op, LOUDNESS THE INTENSITY OF SOUND én dan die 2e climax. Niemand zag die aankomen en dat maakte het zo'n briljant momentwrote:Gruwelijk, voor het eerst gehoord bij TC celebrates in Sanswat een gruwelijk vette track, vooral de 2de climax.
Ik kan me voorstellen dat als je eenmaal weet wat er gaat komen dat die op loudness ook tegenviel.
Geluid op Loudness was ook bagger in die zaal. Neem aan dat je hem gehoord hebt bij Exit Mind?wrote:Toen vond ik hem beter doorkomen dan op Loudnesswrote:Gruwelijk, voor het eerst gehoord bij TC celebrates in Sanswat een gruwelijk vette track, vooral de 2de climax.
-
HHardtraxxer
- 205 posts member since 2011
- last seen May 2024
-
A
Een van de betere free releases van het jaar. Ik hoef het al niet eens meer te zeggen maar die 2e climax