Listen onSoundCloud
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Diffused - Dedicated DJ Contest:
View on SoundCloud

Tracklist:
1. Project One – The Story Unfolds
2. Zatox & Vamper – The Crew
3. Outlander – Our World
4. Rebourne – Daybreak
5. The Raiders – A Feeling (Tuneboy Remix)
6. Ellie Goulding & Living Phantoms - Hanging On (Digital Punk Bootleg)
7. Wildstylez – Forever!
8. Wasted Penguinz – International Departure
9. Headhunterz – The Fear Of Darkness

Mensen ik heb dringend jullie hulp nodig! Ik ben zojuist verkozen tot één van de finalisten van de Dedicated DJ Contest en ik heb jullie stem nodig om de contest helemaal te winnen en uiteindelijk te mogen draaien naast o.a. Frequencerz, Psyko Punkz, Titan en Bass Modulators. Het enige wat je hoeft te doen is op onderstaande foto te reageren met 'Diffused'. Ik weet dat veel mensen het niet terecht vinden dat er een winnaar wordt bepaald door middel van een stemronde (ik zelf ook niet), maar het is nu eenmaal even niet anders :) In ieder geval alvast heel erg bedankt en natuurlijk veel luisterplezier!

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 3 days ago
Mijn stem heb je! Lijkt me tof als je mag openen en dan het liefst met wat oudere klappers :whistle:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Hopelijk ga jij hem pakken. Heb die andere twee ook even doorgeskipt, maar met name die derde is echt jammerlijk. Youtube rips in kwaliteit en lekker stop play.. En dat komt een DJ contest door?
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen Aug 2026
Zoals ik al zei in mijn reactie: Pommer for President!!

:thumbsup: :thumbsup:
Bierkoning
last seen Aug 2026
ErikZ wrote:Zoals ik al zei in mijn reactie: Pommer for President!!

:thumbsup: :thumbsup:
Ah was jij dat haha :P Bedankt!
Khadber wrote:Hopelijk ga jij hem pakken. Heb die andere twee ook even doorgeskipt, maar met name die derde is echt jammerlijk. Youtube rips in kwaliteit en lekker stop play.. En dat komt een DJ contest door?
Thanks! Tja misschien omdat ze 12 tracks in een half uur hebben ofzo? Niet dat dat altijd beter is, maar het zorgt misschien in de ogen van de jury voor een energieke set ofzo :P Kan er verder ook niet zo goed over oordelen, weet ook niet hoe groot de concurrentie was.
Oxbow wrote:Mijn stem heb je! Lijkt me tof als je mag openen en dan het liefst met wat oudere klappers :whistle:
Thanks! Dat ga ik zeker doen als ik mag openen :D
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Khadber wrote:Hopelijk ga jij hem pakken. Heb die andere twee ook even doorgeskipt, maar met name die derde is echt jammerlijk. Youtube rips in kwaliteit en lekker stop play.. En dat komt een DJ contest door?
Echt belachelijk ja, dat moeten wel vriendjes van de jury zijn.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 2 hours ago
Mijn stem heb je ook.

Die eerste heeft werkelijk geen een track die me bevalt xd Audiokickz heeft een wat betere tracklist maar als ik dat zo lees van Khadber.. best slecht xd

Maar ik stem natuurlijk niet alleen op jou omdat de andere twee slecht zijn, jouw tracklist is gewoon het dikst, en mixwerk zit bij jou altijd wel goed.
Bierkoning
last seen Aug 2026
Ik heb hem nu zelf ook geluisterd en er zit dus inderdaad gewoon een youtube rip in xd Ach ja hopelijk hebben de rest van de stemmers het ook in de gaten :P

Edit: Bedankt Delt-A :thumbup:
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 21 days ago
Had al gereageerd @ FB, die andere 2 tl's zijn standaard to the max en 't mixwerk is ook nog eens minderwaardig. Mijn stem heb je dus :)
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Uberhout wrote:Mijn stem heb je :)
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
Uiteraard ook ff gestemd. Als je wint verkoop ik m'n Qlimax kaartje en kom ik met de boys langs om je te supporten haha.
Bierkoning
last seen Aug 2026
Richardd wrote:Uiteraard ook ff gestemd. Als je wint verkoop ik m'n Qlimax kaartje en kom ik met de boys langs om je te supporten haha.
Dat zou echt de meest bazige actie ooit zijn :worship: Maar ik zou het ook 100% begrijpen als je toch liever naar Qlimax gaat als het zover is haha. Of misschien mijn setje meepakken als warm up en dan richting Qlimax :P Maarja zo ver is het nog lang niet!

Bedankt voor de stemmen allemaal (L)
Hardtraxx Veteran
14700 posts member since 2009
last seen 1 day ago
En als je niet wint moet je zeker die VDJ YouTube boys checken!
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Haha die Audiokickz gaat het moeilijk krijgen als hij wint. VDJ >.<
Heb op jou gestemd.
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Done :)
Hardtraxxer
692 posts member since 2013
last seen Jul 2025
Zenda wrote:Done :)
Bierkoning
last seen Aug 2026
Thanks mensen!
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Stefann4 wrote:
Zenda wrote:Done :)

audiokickz :x :x :x :x :x wtf, :list: Volgens mij zijn het een paar doven mensen in de organisatie :lol:
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 21 days ago
Mijn stem heb je! En audiokickz, echt belachelijk dat ie t überhaupt al zo ver heeft geschopt, zaadlijst bestaande uit youtube ripjes en dan nog maar te zwijgen over 't mixwerk. :sick:
Hardtraxxer
692 posts member since 2013
last seen Jul 2025
Hahaha, dit kan toch niet wat Audiokickz daar neerzet xd
Zou een schande zijn als die winnen, aangezien dat vriendjespolitiek ook een belangrijke rol speelt.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Gestemd!
Bierkoning
last seen Aug 2026
Ja als ze winnen zetten ze zichzelf waarschijnlijk alleen maar voor lul op dat podium maarja xd Bedankt voor de stemmen in ieder geval!
C
Hardtraxxer
617 posts member since 2012
last seen 6 days ago
Gestemd, als die andere zouden winnen is het wel echt heel slecht van de organisatie.
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Vik wrote:Gestemd. Ook even door de set van die Audiokickz geskipt, maar wat een grap is dat zeg :lol:
Zouden ze de organisatie gepijpt hebben ofso? xd
Hardtraxx Addict
1606 posts member since 2013
last seen Oct 2021
Hahahahaha die Audiokickz set, voor zover je het een 'DJ' set kan noemen. Die kwaliteit doet gewoon pijn aan m'n oren. Draaien op een laptop, kraken doet het overal, en ze mixen niet eens. Oh en volgens mij weten ze niet hoe ze de Flanger uit moeten zetten.

Active topics in Livesets

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 26 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 23 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago