wrote:aan het kaarten was op de tribune
Tracklist · 11 tracks
- 01D-Block & S-Te-Fan - Loopmachine (Live Edit)D-Block & S-Te-Fan - Loopmachine (EVO013) on Tracks
- 02D-Block & S-Te-Fan - Take Me ThereD-Block & S-te-Fan - Take Me There on Tracks
- 03D-Block & S-Te-Fan vs Deepack - The Dream Goes On (Live Edit)D-Block & S-Te-Fan & Deepack - The Dream Goes On on Tracks
- 04D-Block & S-Te-Fan Feat. MC Villain - The Magical Mystery (Official Intents Festival Anthem 2011)D-Block & S-te-Fan ft. MC Villain - the Magical mystery (Official intents festival 2011 anthem) on Tracks
- 05D-Block & S-Te-Fan - Underground Tacticz (Live Edit)D-block & S-te-fan - Underground Tacticz on Tracks
- 06D-Block & S-Te-Fan - Rockin' Ur Mind (Live Edit)D-Block & S-te-Fan - Rockin' Ur Mind (EVO014) on Tracks
- 07D-Block & S-Te-Fan vs Nero - PromisesVarious Artists - Hardbass Chapter 19 on Tracks
- 08D-Block & S-Te-Fan Feat. MC Villain - Sound Of Thunder (Live Edit)D-Block & S-te-Fan - Music Made Addictz Album Sampler (Part 1) (EVO006) on Tracks
- 09D-Block & S-Te-fan - Our MusicD-Block & S-te-Fan - Our Music on Tracks
- 10D-Block & S-Te-Fan & Zatox - Madhouse (Live Edit)D-Block & S-Te-Fan & Zatox - Madhouse on Tracks
- 11D-Block & S-Te-Fan & High Voltage - ShiverzD-Block & S-te-Fan - Music Made Addictz Album Sampler (Part 3) (EVO008) on Tracks
P
Hardtraxxer
155 posts member since 2009
last seen Jan 2018
Vond dit maar een saaie liveset 
G
N
Hardtraxxer
222 posts member since 2010
last seen 20 days ago
Sorry voor de bump, maar naar mijn weten is deze set toendertijd als 320kbps mp3 vrijgegeven door dbstf zelf. Heeft iemand deze nog? Ja, ik weet dat de set gewoon te beluisteren is via yt en soundcloud, maar ik zoek dus de 320kbps versie. Bij voorbaat dank.
Dat 'vrijgeven'' was juist de upload op Youtube door hunzelf de dag na Hard Basswrote:Sorry voor de bump, maar naar mijn weten is deze set toendertijd als 320kbps mp3 vrijgegeven door dbstf zelf. Heeft iemand deze nog? Ja, ik weet dat de set gewoon te beluisteren is via yt en soundcloud, maar ik zoek dus de 320kbps versie. Bij voorbaat dank.