Prima livesetje alleen van die Magical Mystery mogen ze weleens afstappen.
Ook maar meteen van Rocking Ur Mind.wrote:Prima livesetje alleen van die Magical Mystery mogen ze weleens afstappen.
Ook maar meteen van Rocking Ur Mind.wrote:Prima livesetje alleen van die Magical Mystery mogen ze weleens afstappen.
DBSTF Live zonder MMA is best verrassend, maar waar dat goed vandaan komt weet ik ook nietwrote:En dan hoor ik van allemaal mensen dat ze verrassend goed waren, wtf
klopt, maar ik kan me ook wel een beetje in het feit vinden dat als je als dj, je eigen plaat op het laatst wel beu bent.... je maakt die plaat, drukt elke 20secs op play... en vervolgens moet hij nog 2 jaar over de gehele wereld gedraaid worden, en na 3 jaar vragen ze je er nog omwrote:Ja dat snap ik maar daarom vind ik het ook zo jammer. Alles voor het grote publiek he.wrote:Omdat het gros van het volk op deze nrs zit te wachten ipv de oude
Die track is al bijna 3 jaar oud man dat is niet meer hip tegenwoordig.wrote:DBSTF Live zonder MMA is best verrassend, maar waar dat goed vandaan komt weet ik ook nietwrote:En dan hoor ik van allemaal mensen dat ze verrassend goed waren, wtf
Kijk even in het Stel-je-vraag-topic op pagina 1. Dat is namelijk de eerste vraag die daar gesteld wordtwrote:wie kan me eens uitleggen wat precies een live-act is?
ik hoorde daar het verschil echt niet met vergelijking de andere teams.
Wat is hier nou meer live aan dan de rest? toen ik ze daar zo zag staan leek het me ook of ze gewoon plaatjes afspeelden in de cd spelers
wrote:Ik kwam zaterdagnacht terug van een verjaardag en heb deze liveact nog ff geluisterd op B2S.nl
Ik snap dat sommige mensen DBSTF niet uit kunnen staan, maar ik vond dit een heerlIjke liveact.
Heel veel dj's doen niks speciaals bij een liveact en zetten een normale DJ set neer waardoor je niet eens door hebt dat ze live staan (behalve het feit dat ze een half uurtje staan)
DBSTF proberen er hier wel iets vets van te maken met hun edits en hun manier van mixen (sound of the thunder: heerlijk!) net als op intens wat ook een heerlijke liveact was!
wrote:Ik vind dit leuk!