=09. D-Block & S-te-Fan - Togheter
09. D-Block & S-te-fan - Together
This set has no SoundCloud, YouTube or Mixcloud link yet.
=09. D-Block & S-te-Fan - Togheter
Het is zijn mening. Dat heeft met gevoel te maken, weinig met verstand in dit geval.wrote:Jij hebt er veel verstand van zegwrote:haaa, dit is echte hardstyle, GEWELDIGE SET JONGENS!
draaide ze in het laatste stuk van de setwrote:DBSTF kondigden toch iets GROOTS aan? Wat mag dat dan zijn?
Edit: Q-Dance anthem als ik het goed begrijp..
Ik snap van je dat je dit vet vindt, vooral als je het voor de 1ste of tweede keer luistert.wrote:haaa, dit is echte hardstyle, GEWELDIGE SET JONGENS!
dat zal in die context waarschijnlijk iedere eendagsvlieg zeggen die een set van DBSTF op defqon 1 hoortwrote:Jij hebt er veel verstand van zegwrote:haaa, dit is echte hardstyle, GEWELDIGE SET JONGENS!
S-Te-Fan ?wrote:a decade of dedication
Had ergens in de middag aan S-te-Fan gevraagd hoe het zat met die track met Zatox, en toen was hij er nogal vaag over dat ze er wel mee waren begonnnen maar dat er dingen tussen kwamen enz. Later op de avond tijdens de Wildstylez set liep hij samen met D-Block even langs mij en toen zei hij dat het nu zeker wel duidelijk was waarom dat nummer op een laag pitje was gezet (Feestfabriek Anthem) en dat ze er nu weer volop mee bezig zouden gaan.wrote:Geen Madhouse ?
Ah zo ok , bedankt voor de informatiewrote:Had ergens in de middag aan S-te-Fan gevraagd hoe het zat met die track met Zatox, en toen was hij er nogal vaag over dat ze er wel mee waren begonnnen maar dat er dingen tussen kwamen enz. Later op de avond tijdens de Wildstylez set liep hij samen met D-Block even langs mij en toen zei hij dat het nu zeker wel duidelijk was waarom dat nummer op een laag pitje was gezet (Feestfabriek Anthem) en dat ze er nu weer volop mee bezig zouden gaan.wrote:Geen Madhouse ?
Staat als podcast op dance-tuneswrote:heeft q-dance deze uitgezonden in hq ??
Je weet dat dit topic meer dan 2 jaar oud is?wrote:best aardige setalleen vond ik de 2e helft wat minder