HS Event set

Audiofreq & Technoboy @ Qlimax 2014

Listen onSoundCloud Was onzippyshare.com
C
Hardtraxxer
323 posts member since 2013
last seen Oct 2016
Wat ik me eigenlijk meer afvraag is waarom Audiofreq zich zo heeft laten wegdrukken deze set. Het overgrote deel lijkt toch van Technoboy te komen.
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 3 days ago
Code White wrote:Wat ik me eigenlijk meer afvraag is waarom Audiofreq zich zo heeft laten wegdrukken deze set. Het overgrote deel lijkt toch van Technoboy te komen.
Dat weet je niet, omdat er meer saifam is gedraaid? Misschien is Audiofreq wel een gigantische Saifam fan. (wie niet trouwens)
C
Hardtraxxer
323 posts member since 2013
last seen Oct 2016
Kepro wrote:
Code White wrote:Wat ik me eigenlijk meer afvraag is waarom Audiofreq zich zo heeft laten wegdrukken deze set. Het overgrote deel lijkt toch van Technoboy te komen.
Dat weet je niet, omdat er meer saifam is gedraaid? Misschien is Audiofreq wel een gigantische Saifam fan. (wie niet trouwens)
Wellicht ja, het lijkt mij in ieder geval sterk dat Audiofreq terwijl hij naast TBY staat allemaal TBY spul gaat draaien. Maar het kan natuurlijk wel.
M
Hardtraxxer
852 posts member since 2012
last seen Nov 2018
Kepro wrote:
Zoiets gaf hij ook aan in de Psyko Punkz vlog over Qlimax. Hij vond het geweldig om Saifam platen te draaien.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
stefaneke wrote:
wootum wrote: 21. The Raiders - A Feeling (Tuneboy Remix)
Aleen mid-intro, potverdorie.
Ik was gelijk naar huis gerend, vooral doordat de oorzaak bij dat trage mixwerk ligt.

Overigens wel een leuke lijst verder.
9 posts member since 2014
last seen Dec 2014
Ik vond dit juist een van de betere set :x
P
Hardtraxxer
302 posts member since 2011
last seen Jun 2024
Thao wrote:Ik vond dit juist een van de betere set :x
Qua tracklist wel, maar qua mixwerk absoluut niet

Active topics in Livesets

Moderators