Straks ligt het weer aan Haattraxx. 
Hahahahahaha godverdomme wat een heerlijke opmerkingwrote:(Zie elke willekeurige Technoboy set die nog slaapverwekkender is dan een handvol Benzo's.)
Hahahahahaha godverdomme wat een heerlijke opmerkingwrote:(Zie elke willekeurige Technoboy set die nog slaapverwekkender is dan een handvol Benzo's.)
"Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?"wrote: Bijzonder gewoon hoe slim jullie zijn
Dat vind ik dus ook, vind het juist lekker dat er veel differentiatie in zit helemaal bij dit feest maar deze mensen denken dat ze het beter weten dan de dj's en de organisatie zelf hahah.wrote:nee idd, we kunnen beter die kneuzen van tegenwoordig hebben die niet mixen maar gewoon knal hup volgende nummer. door deze opvatting van jullie draaien ze nu 28 nummers in een uur en alles klinkt exact hetzelfde. Hele hardstyle is echt afschuwelijk geworden.. ..Technoboy zou eigenlijk niet eens voor dit publiek moeten willen draaien met dat HEY HO er tussen. houdt je bek dicht en stamp!
Haha heb ik je geraakt? Sorry manwrote:Flikker toch op joh, jezus. Denk je echt dat de Qlimax organisatie liever naar 12 tracks in 1 uur luistert dan 25 tracks in 1 uur? Waarom zou 25 tracks per uur voorbaat slecht zijn en 'alles klinkt exact hetzelfde' dat ligt toch aan de schijt tracks die tegenwoordig gemaakt worden, niet aan het mixwerk hoor.
Technoboy draait gewoon zo op safe, dat er geen donder aan is (heb het puur over het mixwerk nu).
En dan maar weer ons als HT-ers over een kam scheren, wij zijn tenslotte de rootzzz :"""). Ohja, ook typisch dat Nederlands van jullie twee.
Ik heb je al vaker gewezen op het feit dat hij soms gewoon enkel een snare of een kick laat horen. WTF is daar uniek aan? Vooral als je een kick net 3 minuten hebt gehoord, of 3 minuten zal gaan horen.wrote:hebben, zeker met de oudere intro's die allemaal iets unieks aan vocalen hadden
Het zijn feitjes, Technoboy is denk ik de dj die al het langst van iedereen mee gaat, de organisatie kent technoboy ook al minstens 15 jaar. En volgend jaar staat ie er gewoon weer.wrote:Thijs pak je verlies nou gewoon en verdwijn uit dit topic. Je kraamt alleen maar onzin uit.
Haha vond Ran-D echt de meest verrassende set draaien en het vetst maar Crypsis was ook 200% geweldig.wrote:Beste Thijs, het is duidelijk dat jij een saaie overgang en oninteressant mixwerk veel belangrijker vind dan het tegenovergestelde. Dat betekent niet dat wij dan het mixwerk in deze set maar goed moeten vinden omdat het blijkbaar traditie is op Qlimax. Laat me raden: de set van Crypsis vond je bar en barslecht.
Klopt man, gewoon laten openen dus haha. Of helemaal niet op de line up zetten. Opzich vind ik het als eerste dj wel relaxed.wrote:Thijs, het punt is: of Technoboy nou moet openen of moet afsluiten, hij draait toch wel gruwelijk traag.