Hoe oud zijn jullie? :')wrote:Was sowieso Drop 2 Your Knees die gedraaid werd.wrote:Ik heb gister Drop 2 Your Knees zeker gehoord, aantal die letterlijk op de knieën gingen zitten
Knee-down
Op mijn initiatief gingen we trouwens letterlijk op de knieën. Volgens mij deden Pommer/ Henk-Jan/ Tom/ Nando onder andere mee
This set was only ever posted as a download that no longer exists. It was on WeTransfer.
Tracklist · 23 tracks
- 01Zany & Nitrouz - Lonely DarkZany & NitrouZ - Lonely Dark on Tracks
- 02Revolutionz - DarknessRevolutionz - Darkness (TILLT017) on Tracks
- 03Anagenetic - R909Anagenetic - R909 / The End (DJU042) on Tracks
- 04Solutio & The I's - 2.17Solutio & The I's - 2.17 on Tracks
- 05Anagenetic - I'm readyAnagenetic - Takin Down / I'm Ready (DJ'S UNITED) on Tracks
- 06The Machine - Green Forest
- 07Frequencerz - RevolutionFrequencerz - Revolution on Tracks
- 08Bad Elements - DJ Revolution (DJ KayEm Remix)
- 09Antracks Ft. Wavemakerz - Carnage (Original)Antracks ft. Wavemakerz - Carnage (DJU041) on Tracks
- 10Thera - The test 2.0 (Crypsis Remix)VA - The Best Of Theracords 2010 on Tracks
- 11Chain Reaction - Out with a bangChain Reaction - Lellebel (Minus Is More/MIM006) on Tracks
- 12Tartaros - They come for youTartaros - They Come For You on Tracks
- 13Crypsis ft. Radical Redemption - Unlike othersCrypsis & Radical Redemption featuring MC Tha Watcher - Unlike Others on Tracks
- 14Sasha F & Chris One - RecruitSasha F & Chris One - Drop 2 Your Knees (TILLT006) on Tracks
- 15The DizZorder ft. R-Tillary - Illusions (CO2 Remix)The DizZorder ft. R-Tillary - Vampires Dream (THER044) on Tracks
- 16Ma-Pe-Ro - My Odissy (Kayem & Likquid Remix)Ma-Pe-Ro - My Odissy (IMP008) on Tracks
- 17High Voltage - Bombs awayVA - Loudness (BYMCD006) on Tracks
- 18Crypsis ft. Radical Redemption - Darkness is callingRadical Redemption & Crypsis - Darkness Is Calling on Tracks
- 19Zany - Widowmaker (deni & chaser remix)VA - Fusion Remix Contest (FUS100) on Tracks
- 20The R3bels - Pattern 2The R3bels - Pattern 2 on Tracks
- 21Prefix - OutrageousPrefix - Outrageous on Tracks
- 22Degos & Re-Done vs Sasha F - Dump-b-assTheracords Allstars - Collaboration E.P. 2011 Part 2 (THER-052) on Tracks
- 23Philippe Rochard - Mash Up
wrote:Haha wat een lijst, gaat zeker meegenomen worden
20wrote:Hoe oud zijn jullie? :')wrote:Was sowieso Drop 2 Your Knees die gedraaid werd.wrote:Ik heb gister Drop 2 Your Knees zeker gehoord, aantal die letterlijk op de knieën gingen zitten
Knee-down
Op mijn initiatief gingen we trouwens letterlijk op de knieën. Volgens mij deden Pommer/ Henk-Jan/ Tom/ Nando onder andere mee
19wrote:Hoe oud zijn jullie? :')wrote:Was sowieso Drop 2 Your Knees die gedraaid werd.wrote:Ik heb gister Drop 2 Your Knees zeker gehoord, aantal die letterlijk op de knieën gingen zitten
Knee-down
Volgens mij voelt onze dertiger hoebedoelje zich niet echt thuis tussen al dit jonge volk.
Anagenetic: Heldin
Anagenetic: Heldin
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Dan op je knieën gaan is juist focking baas, snap niet waarom je zo moeilijk doet.wrote:Hoe oud zijn jullie? :')wrote:Was sowieso Drop 2 Your Knees die gedraaid werd.wrote:Ik heb gister Drop 2 Your Knees zeker gehoord, aantal die letterlijk op de knieën gingen zitten
Knee-down
Eerst op de grond met handen in de lucht en dan in 1 keer moeilijk hard losgaan, heerlijk toch
Jammer dat ik hier niet bij was, wat een heerlijke set, vandaag mooi in de trein geluisterd!
wat een fucking zieke lijst. ik neem hem direct mee 
Wooow wat een geniale lijst
Deze moet mee!!!
Deze moet mee!!!