Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 00:25 
 
Hardtraxxer

Wordt deze ook als hardcopy gereleased? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Artwork :)

Afbeelding

Wallpaper
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fietsband schreef:
Wordt deze ook als hardcopy gereleased? :P


Nope, helaas niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uit een interview gehaald: Lekker sapje schijnt erop te staan en is 145bpm voor de liefhebber.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 17:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Fietsband schreef:
Wordt deze ook als hardcopy gereleased? :P


Nope, helaas niet!

Wie of wat doet dat artwork? Ik wil hem/het liken op facebook en dit soort spul de hele week langs zien komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Wie of wat doet dat artwork? Ik wil hem/het liken op facebook en dit soort spul de hele week langs zien komen.


Mandi! Waarschijnlijk heb je d'r wel een keer ontmoet. Was vroeger altijd mee met mij op feesten, maar tegenwoordig niet zo vaak meer - althans niet bij hardstyle dingen. Had wel eens blauw haar en dat soort grapjes.

Heeft volgens mij geen (actieve) page, maar aangezien ze nu wat meer design werk doet, zal ik het eens aanraden. Als ze er haar oude werk op gooit (schilderijen enzo) dan valt er best wat te smullen :) Maar tegenwoordig doet ze dit soort vette shit niet zo heel vaak. Zo nu en dan een artwork of een schilderij voor vrienden en dat soort dingen. Bold Action logo en zijn Inner Peace artwork zijn ook van haar trouwens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Fietsband schreef:
Wordt deze ook als hardcopy gereleased? :P


Nope, helaas niet!

:cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 18:01 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Wil je een keer een fysiek album kopen.. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 18:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ah ja weet nog wel wie dat is. Raad het haar maar aan ja, ik kan me niet heugen dat ik de laatste keer echt vette artwork heb gezien. Veelal totaal overdone (illustreert wel prima de scene overigens).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 08:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad jammer dat er geen hardcopy komt, ik had m ook graag willen kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 17:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Number fourteen on the album tracklist is Raketjes. It will shoot you right up into space for the album finale that follows...

Ben wel benieuwd naar die paar TBAs als er 15 nummers opstaan. We wachten rustig af.. :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 20:58 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Wil je een keer een fysiek album kopen.. :(


Wilde ook eindelijk een keer een fysiek album kopen...

Waarschijnlijk ga ik hem nu niet kopen dan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Front Row Workout komt er niet op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tracklist tot nu toe aangekondigd: (van de Facebook van Geck-o)

Citaat:
Number seven on the album tracklist: The Funky Cat. Released as a single earlier (get it!!!), a both playful and overwhelming experience smile-emoticon
I think so far I've announced these spots... which other tracks do you expect on there?
01. A New Wave
02.
03. Numb
04.
05.
06. Shakedown
07. The Funky Cat
08. Craving
09.
10.
11.
12.
13.
14. Raketjes
15.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Waarom niet


Citaat:
Can't wait to play at QULT XL2, 21 feb! To get an impression, check this minimix I made: https://soundcloud.com/joinqult/mix-by-geck-o
Apart from the first one - you'll be able to get your hands on that one later - these are all tracks taken from the album
Tracklist:
01. Geck-o - Front Row Workout
02. Geck-o - The Funky Cat
03. Geck-o - Craving
04. Geck-o - Big Brother
05. Geck-o - Space Pilot
06. Geck-o & Wavolizer - Honey Pls
Be there 21 feb!

Met andere woorden, geen idee. Gok dat deze later is gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 23:07 
 
Artiest

Henk-Jan schreef:
Waarom niet

Front Row Workout paste niet binnen het albumconcept, bovendien zou het gezeik op (kunnen) leveren met vocalrechten. Dat wordt wat mij betreft een free track over een tijdje :)

Lyst schreef:
Wil je een keer een fysiek album kopen..

Ja ik heb wel vaak moeten slikken de afgelopen tijd door alle vragen naar een fysiek album... Wellicht is dat onderschat door het label en mij. We hebben in goed overleg besloten voor een digitale release om verschillende redenen, zoals de hoge kosten en het idee dat CDs niet echt meer een ding zijn van deze tijd. Misschien hebben we ons op beide punten vergist - er lijkt meer vraag te zijn dan verwacht, mensen blijken toch graag een fysiek ding te kopen.

Zelf doe ik niks met CDs, heb die fysieke mindset niet zo... dus de beslissing was niet erg moeilijk voor mij. Nu baal ik wel ;) Als jullie dan zorgen dat deze release een succes wordt, maakt dat in ieder geval de weg vrij voor een volgende plaat om fysiek uit te komen (hint).

Trouwens, mochten mensen wat fysieks willen, ik heb posters laten drukken met het album artwork. Ik neem ze sowieso mee naar QULT XL2 volgende week, mocht je er een willen.

Anyways... wordt tijd dat deze shit eens uitkomt, ben zelf heel blij met het resultaat ^^ en ik hoop dat jullie er ook zo van kunnen genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 23:22 
 
Hardtraxx Veteran

Jammer inderdaad dat er geen fysiek komt... Koop niet vaak cd's(komt wel als ik een auto komt) maar deze leek mij misschien toch wel leuk...

Offtopic: weet je wat er met de Geck-O t-shirt is gebeurt/gaat gebeuren? Had er ooit een gekocht maar die ging kapot en kan ze niet meer vinden :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 23:50 
 
Artiest

Spobbertiet schreef:
Offtopic: weet je wat er met de Geck-O t-shirt is gebeurt/gaat gebeuren? Had er ooit een gekocht maar die ging kapot en kan ze niet meer vinden

Dat was nog destijds in de Theracords Spreadshirt shop... was je tevreden met de kwaliteit daarvan? Misschien kan ik er eentje opzetten met wat ontwerpjes.

Of misschien een alternatief voor Spreadshirt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 00:11 
 
Hardtraxx Veteran

Ik was er wel blij mee, tot een vriend hem kapot scheurde op een feest :mad: xd ik zou zeggen doen, is denk wel animo voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 10:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Henk-Jan schreef:
Waarom niet

Front Row Workout paste niet binnen het albumconcept, bovendien zou het gezeik op (kunnen) leveren met vocalrechten. Dat wordt wat mij betreft een free track over een tijdje :)

Lyst schreef:
Wil je een keer een fysiek album kopen..

Ja ik heb wel vaak moeten slikken de afgelopen tijd door alle vragen naar een fysiek album... Wellicht is dat onderschat door het label en mij. We hebben in goed overleg besloten voor een digitale release om verschillende redenen, zoals de hoge kosten en het idee dat CDs niet echt meer een ding zijn van deze tijd. Misschien hebben we ons op beide punten vergist - er lijkt meer vraag te zijn dan verwacht, mensen blijken toch graag een fysiek ding te kopen.

Zelf doe ik niks met CDs, heb die fysieke mindset niet zo... dus de beslissing was niet erg moeilijk voor mij. Nu baal ik wel ;) Als jullie dan zorgen dat deze release een succes wordt, maakt dat in ieder geval de weg vrij voor een volgende plaat om fysiek uit te komen (hint).

Trouwens, mochten mensen wat fysieks willen, ik heb posters laten drukken met het album artwork. Ik neem ze sowieso mee naar QULT XL2 volgende week, mocht je er een willen.

Anyways... wordt tijd dat deze shit eens uitkomt, ben zelf heel blij met het resultaat ^^ en ik hoop dat jullie er ook zo van kunnen genieten.


En voor de mensen die helaas niet naar Qult kunnen? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 11:13 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Iets tastbaars is toch vaak iets specialer. Ik heb ook genoeg vinyl, terwijl ik geen platenspeler heb. Downloads verdwijnen op de grote hoop van (veelal illegaal) gedownload spul, terwijl je een fysiek album over een paar jaar nog wel eens tegenkomt als je kast aan het rommelen bent. Maar goed, ik kan me voorstellen dat je twijfelde door de hoge kosten al worden er in de IDM ook genoeg fysieke albums uitgebracht en die doelgroep is ook niet echt groot volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De losse tracks EN de continuous mix kunnen vanaf de release date gestreamed worden. Zou de continuous mix sterk aanbevelen! :)

Als je het album (digitaal) koopt, krijg je natuurlijk alle tracks en de continuous mix in de hoogste kwaliteit + een aantal bonus DJ mixes van tracks die normaal geen mixbare in- en outro's hebben.

De officiƫle teasers tot nu toe:

01. A New Wave
https://www.facebook.com/video.php?v=984249294936149

02. Wappie Love
https://www.facebook.com/video.php?v=983342125026866

03. Numb
https://www.facebook.com/video.php?v=979474718746940

04. ???

05. ???

06. Shakedown
https://www.facebook.com/video.php?v=976002799094132

07. The Funky Cat
https://www.facebook.com/video.php?v=980823111945434

08. Craving
https://www.facebook.com/video.php?v=978300692197676

09. Lekker Sapje

10. ???

11. Big Brother
https://www.facebook.com/video.php?v=983872021640543

12. Honey Pls
https://www.facebook.com/video.php?v=981810205180058

13. ???

14. Raketjes
https://www.facebook.com/video.php?v=977257378968674

15. ???

EDIT: Gedeeltelijke tracklist die ik over had genomen klopte niet. Lekker Sapje is track 9.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
De losse tracks EN de continuous mix kunnen vanaf de release date gestreamed worden. Zou de continuous mix sterk aanbevelen! :)
Als je het album (digitaal) koopt, krijg je natuurlijk alle tracks en de continuous mix in de hoogste kwaliteit + een aantal bonus DJ mixes van tracks die normaal geen mixbare in- en outro's hebben.

Goede zet! Ik ga waarschijnlijk het album wel kopen. Ik zou anders toch veel platen los kopen, dus waarom dan niet op deze manier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 14:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik wacht toch nog eventjes af met kopen. Er zitten tracks tussen die ik echt heerlijk vind maar er zitten ook platen tussen die mij net iets te experimenteel zijn.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Harddance