Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 7 hours ago
Zatox @ Qountdown 2010/2011:
http://hotfile.com/dl/107680869/0783170 ... r.mp3.html
http://www61.zippyshare.com/v/35624769/file.html

Tracklist:
01. Zatox - The Future
02. Zatox & Nikkita - Poltergeist
03. Zatox & Tatanka - Kickin Ass
04. Zatox - Gangchoirs
05. Zatox - The Supertool
06. Wild Motherfuckers - Hard Bass
07. Zatox & Nikkita - Rawstyle
08. Chris One - Psycho
09. Zatox - Irreplaceable
10. Zatox - Stand Up Headwave
11. D-Block & S-Te-Fan & Zatox - Madhouse
12. Zatox - A New Dimension
13. Zatox - Tanz Electrik (The R3bels Remix)
14. The R3bels - Pattern 2
15. Zatox & Tatanka - Loops And Things
16. Zany & Zatox - Oldskool
17. Zatox & Ran-D - Indoctrination
Last edited by wootum on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 17 days ago
vanaf psycho begint het ergens op te lijken maarja, zatox blijft zatox, dus van hard weer naar zacht :(
T
Ik kan me gewoon geen een nummer meer herinneren van heel die avond dat is toch wel zeer slecht :cry:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 29 days ago
ik kann me oook echt totaal niks herinneren van deze set, alleen Psycho & irrreplaceble achet elkaar
G
Pommer wrote:ik kann me oook echt totaal niks herinneren van deze set, alleen Psycho & irrreplaceble achet elkaar
alleen dat ik em niet zo geweldig vond
G
http://www61.zippyshare.com/v/35624769/file.html

en meer als zippy hebben we toch niet nodig
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Dj Skitzo wrote:vanaf psycho begint het ergens op te lijken maarja, zatox blijft zatox, dus van hard weer naar zacht :(
Slaat nergens op. Het gros van de nummers is zeker harder dan gemiddeld. Volgens jou begint het "ergens op te lijken" bij 1 van de hardste platen ooit gemaakt.
Hardtraxx Veteran
last seen 17 days ago
Khadber wrote:
Dj Skitzo wrote:vanaf psycho begint het ergens op te lijken maarja, zatox blijft zatox, dus van hard weer naar zacht :(
Slaat nergens op. Het gros van de nummers is zeker harder dan gemiddeld. Volgens jou begint het "ergens op te lijken" bij 1 van de hardste platen ooit gemaakt.
ik vind het gewoon zonde dat de dj's veel tot alleen maar eigen werk draaien. hier alleen psycho en pattern 2, vind ik gewoon zonde.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Vind niet dat je Zatox daar alleen op kan spreken. Dat doet zo goed als iedere DJ. Het is de lijn die al een hele tijd is ingezet.
D
mee eens :yes:
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Khadber wrote:
Het blijft gewoon een feit dat opbouw ver te zoeken is in deze set. Na the future en Psycho weer platen draaien met een lange break kan gewoon echt niet als je al zoveel ervaring hebt als Zatox. En dan vooral in een afsluitende set. De bedoeling va Hardstyle feesten is nog steeds knallen met zn allen... Elke keer de beuk er uit halen is gewoon dom imo.

En hij draait ook elke keer het zelfde. Dat gaat gewoon vervelen.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Geen enkele reden om dat wanstaltige gedrag van Zatox achter de draaitafels goed te praten. Een uur lang alleen maar eigen nummers doet behalve Frontliner (tegenwoordig ook steeds minder vaak) niemand meer. En de opbouw... net een geshuffelde Itunes-playlist.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
dawasiknie wrote:Geen enkele reden om dat wanstaltige gedrag van Zatox achter de draaitafels goed te praten. Een uur lang alleen maar eigen nummers doet behalve Frontliner (tegenwoordig ook steeds minder vaak) niemand meer. En de opbouw... net een geshuffelde Itunes-playlist.
Ik zie genoeg DJ's het nog doen, zeker vanuit de Italiaanse kant.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Ik zie ook genoeg DJ's die wel een beetje nadenken en met gevoel een set draaien en daar hou ik van.
Dit soort lamlendigheid kan ik gewoon niet tegen, je wordt toch gvd dik betaald om achter zo'n draaitafel te staan? Doe er dan aub ook wat zinnigs mee :/
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Live gaat deze set hard ze!
Maja ik ben blijkbaar enige:)
Respecteer jullie mening
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Ik vind het absoluut niet erg dat een DJ hoofdzakelijk zijn eigen nummers draait. Bijna iedereen gaat naar feesten naargelang hoe de line-up eruit ziet. Als zatox dan bijna allemaal nummers van andere Dj's gaat draaien, vindt ik dat zonde.
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Tracklists met bijna 100% eigen nummers zijn lam. Maakt feesten voorspelbaar..
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Slechte afsluiting was dit :cry:
Hardtraxx Veteran
last seen 17 days ago
bedoel het is neit erg dat hij alleen maar eigen platen draaid maar pak dan ook wat oudere plaatjes. de afgelopen 3/4 releasen zijn aan bod gekomen + de 2 free releases. geen enkel plaatje dat voor 2010 uitgekomen is!
S
Hardtraxxer
612 posts member since 2011
last seen Oct 2017
dat gezeik over zatox altijd... zucht... :thumbdown:
als jullie het allemaal zoveel beter kunnen, waarom staan jullie er zelf dan niet :)
Hardtraxx Crew
last seen 7 hours ago
SvonD wrote:dat gezeik over zatox altijd... zucht... :thumbdown:
als jullie het allemaal zoveel beter kunnen, waarom staan jullie er zelf dan niet :)
Je mag toch wel kritiek hebben op een opbouw of platenkeuze van een dj. Wil toch nie zeggen dat iedereen het beter kan.
S
Hardtraxxer
612 posts member since 2011
last seen Oct 2017
wootum wrote:
Je mag toch wel kritiek hebben op een opbouw of platenkeuze van een dj. Wil toch nie zeggen dat iedereen het beter kan.
zeg ook niet dat je geen kritiek mag hebben maar dat het altijd maar gezeik is over zatox de afgelopen maanden..
Hardtraxx Crew
last seen 7 hours ago
SvonD wrote:
wootum wrote:
zeg ook niet dat je geen kritiek mag hebben maar dat het altijd maar gezeik is over zatox de afgelopen maanden..
Ik vind hem de laatste tijd toch ook echt minder hoor, kijk alleen al naar zn set bij The Magic Show. Openen met Psycho, en Pattern 2 en dan in het midden nog Till U Believe it en Faster N Further draaien. Dat kan gewoon niet. Als proffesionele DJ moet je gewoon een set op kunnen bouwen en niet maar wat nummers achter elkaar gooien.
Last edited by wootum on , edited 1 time in total.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
ach nou ja, heb hem 10x gezien, en 10x vrijwel het zelfde setje. Dan heb je dat he ;)
J
Hardtraxxer
681 posts member since 2009
last seen Jun 2026
Klopt allemaal wel, hij draait veel van zichzelf, als die nou gewoon wat van andere Italian Hardstyle er in gooit.
Een Maxter track een Davide Sonar track, meer van The R3bels, dan klaag ik niet.