Wat nou als dat gewoon de bedoeling was? Een set hoeft niet altijd opbouwend te zijn, hangt er maar puur vanaf wat er om je heen staat en dergelijke.wrote: Ik vind hem de laatste tijd toch ook echt minder hoor, kijk alleen al naar zn set bij The Magic Show. Openen met Psycho, en Pattern 2 en dan in het midden nog Till U Believe it en Faster N Further draaien. Dat kan gewoon niet. Als proffesionele DJ moet je gewoon een set op kunnen bouwen en niet maar wat nummers achter elkaar gooien.
Related topics
Active topics in Hardstyle
Moderators
Ik was er zelf niet bij, maar als Pattern2 op het eind erin zit, kan ik me goed voorspellen dat je daar prima je laatste energie eruit kan beuken
-
SHardtraxx Newbie
- 10 posts member since 2010
- last seen Nov 2014
roberrt jij bent echt een vervelend mannetje, het enigste wat je kan doen is zeiken en zeiken!wrote:ach nou ja, heb hem 10x gezien, en 10x vrijwel het zelfde setje. Dan heb je dat hewrote:dat gezeik over zatox altijd... zucht...![]()
als jullie het allemaal zoveel beter kunnen, waarom staan jullie er zelf dan niet
ga lekker naar je favoriete dj wildstylez want die beukt wel hard tog
Misschien heb je wel gelijk, maar ik vind het iig niks. Zou het niet echt kunnen waarderen als ik op een feest zo'n set had gehoord. Je moet je natuurlijk aanpassen op het feest en tijdstip dat je staat. Maar de set zelf moet toch gewoon logisch in elkaar zitten (ofja wat ik logisch vind: opbouwen van hard naar harder).wrote:Wat nou als dat gewoon de bedoeling was? Een set hoeft niet altijd opbouwend te zijn, hangt er maar puur vanaf wat er om je heen staat en dergelijke.wrote: Ik vind hem de laatste tijd toch ook echt minder hoor, kijk alleen al naar zn set bij The Magic Show. Openen met Psycho, en Pattern 2 en dan in het midden nog Till U Believe it en Faster N Further draaien. Dat kan gewoon niet. Als proffesionele DJ moet je gewoon een set op kunnen bouwen en niet maar wat nummers achter elkaar gooien.
-
SHardtraxxer
- 612 posts member since 2011
- last seen Oct 2017
misschien is die gewoon heel trots op zijn eigen producties en dat die daarom altijd zijn eigen nummertjes draait 
bedoel dat zou ik ook doen
het is en blijft een italiaan he 
bedoel dat zou ik ook doen
Hoezo is hij een vervelend mannetje als hij gelijk heeft? Zatox draait de laatste tijd alleen maar dezelfde setjes, met hooguit 3 wisselende tracks. Meestal zijn die nieuw. En dan Gangchoirs er nog steeds in. Wordt net zo afgezaagd als Just As Easy Attack Again en Nobody Said It Was Easy. Dat nummer is verdomme bijna 2 jaar oud! Maar het ergste is nog, het is gewoon softer dan wat The Pitcher liet zien. En dat voor een afsluiter! Een afsluiter hoort te beuken. Nou is dat ook wel zo met de helft van de lijst, maar het is niet goed genoeg. Zoiets als de set van Team Blue, waar ook veel Zatoxjes inzaten, dat is pas knallen. Zo hoor je eigenlijk een feest af te sluiten.wrote:roberrt jij bent echt een vervelend mannetje, het enigste wat je kan doen is zeiken en zeiken!wrote:ach nou ja, heb hem 10x gezien, en 10x vrijwel het zelfde setje. Dan heb je dat hewrote:dat gezeik over zatox altijd... zucht...![]()
als jullie het allemaal zoveel beter kunnen, waarom staan jullie er zelf dan niet
ga lekker naar je favoriete dj wildstylez want die beukt wel hard tog
Chukkels en Robert hebben gelijk.
En ik wil best draaien aangezien ik het wel snap, mja Q-dance wil me niet boeken
En ik wil best draaien aangezien ik het wel snap, mja Q-dance wil me niet boeken
Aan de andere kant: Zatox heeft de stijl te pakken die het publiek ligt. Why change a winning team? Ik neem aan dat als je Zatox het laatste jaar gevolgd hebt dat er een 95% eigen werk-set uit komt. Er valt blijkbaar altijd wel wat te klagen.