Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ik vind hem de laatste tijd toch ook echt minder hoor, kijk alleen al naar zn set bij The Magic Show. Openen met Psycho, en Pattern 2 en dan in het midden nog Till U Believe it en Faster N Further draaien. Dat kan gewoon niet. Als proffesionele DJ moet je gewoon een set op kunnen bouwen en niet maar wat nummers achter elkaar gooien.

Wat nou als dat gewoon de bedoeling was? Een set hoeft niet altijd opbouwend te zijn, hangt er maar puur vanaf wat er om je heen staat en dergelijke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was er zelf niet bij, maar als Pattern2 op het eind erin zit, kan ik me goed voorspellen dat je daar prima je laatste energie eruit kan beuken
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 18:29 
 
Hardtraxx Newbie

roberttt schreef:
SvonD schreef:
dat gezeik over zatox altijd... zucht... :thumbdown:
als jullie het allemaal zoveel beter kunnen, waarom staan jullie er zelf dan niet :)

ach nou ja, heb hem 10x gezien, en 10x vrijwel het zelfde setje. Dan heb je dat he ;)


roberrt jij bent echt een vervelend mannetje, het enigste wat je kan doen is zeiken en zeiken!
ga lekker naar je favoriete dj wildstylez want die beukt wel hard tog :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 18:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
wootum schreef:
Ik vind hem de laatste tijd toch ook echt minder hoor, kijk alleen al naar zn set bij The Magic Show. Openen met Psycho, en Pattern 2 en dan in het midden nog Till U Believe it en Faster N Further draaien. Dat kan gewoon niet. Als proffesionele DJ moet je gewoon een set op kunnen bouwen en niet maar wat nummers achter elkaar gooien.

Wat nou als dat gewoon de bedoeling was? Een set hoeft niet altijd opbouwend te zijn, hangt er maar puur vanaf wat er om je heen staat en dergelijke.


Misschien heb je wel gelijk, maar ik vind het iig niks. Zou het niet echt kunnen waarderen als ik op een feest zo'n set had gehoord. Je moet je natuurlijk aanpassen op het feest en tijdstip dat je staat. Maar de set zelf moet toch gewoon logisch in elkaar zitten (ofja wat ik logisch vind: opbouwen van hard naar harder).
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 20:51 
 
Hardtraxxer

misschien is die gewoon heel trots op zijn eigen producties en dat die daarom altijd zijn eigen nummertjes draait ;)
bedoel dat zou ik ook doen :D het is en blijft een italiaan he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sjo schreef:
roberttt schreef:
SvonD schreef:
dat gezeik over zatox altijd... zucht... :thumbdown:
als jullie het allemaal zoveel beter kunnen, waarom staan jullie er zelf dan niet :)

ach nou ja, heb hem 10x gezien, en 10x vrijwel het zelfde setje. Dan heb je dat he ;)


roberrt jij bent echt een vervelend mannetje, het enigste wat je kan doen is zeiken en zeiken!
ga lekker naar je favoriete dj wildstylez want die beukt wel hard tog :lol:

Hoezo is hij een vervelend mannetje als hij gelijk heeft? Zatox draait de laatste tijd alleen maar dezelfde setjes, met hooguit 3 wisselende tracks. Meestal zijn die nieuw. En dan Gangchoirs er nog steeds in. Wordt net zo afgezaagd als Just As Easy Attack Again en Nobody Said It Was Easy. Dat nummer is verdomme bijna 2 jaar oud! Maar het ergste is nog, het is gewoon softer dan wat The Pitcher liet zien. En dat voor een afsluiter! Een afsluiter hoort te beuken. Nou is dat ook wel zo met de helft van de lijst, maar het is niet goed genoeg. Zoiets als de set van Team Blue, waar ook veel Zatoxjes inzaten, dat is pas knallen. Zo hoor je eigenlijk een feest af te sluiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 23:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels en Robert hebben gelijk.
En ik wil best draaien aangezien ik het wel snap, mja Q-dance wil me niet boeken :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aan de andere kant: Zatox heeft de stijl te pakken die het publiek ligt. Why change a winning team? Ik neem aan dat als je Zatox het laatste jaar gevolgd hebt dat er een 95% eigen werk-set uit komt. Er valt blijkbaar altijd wel wat te klagen.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle