Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 11:57 
 
Hardtraxx Addict

AndyAsteroids schreef:
Kepro schreef:
Eigenlijk zetten ze zichzelf alleen maar voor paal om maar 1 track te draaien :P

Hoezo dat nou weer man. Lekker negatief doen want dat is cool, donder een eind op zeg :lol:


Haha ja vind je reactie ook wel overdreven :/ Natuurlijk is het vet dat ze überhaupt langs komen! en als je het publiek dan zo ziet/hoort reageren, dan had ik eerder een halfuurtje verwacht met al hun parels erin.

Des al niet te min erg vet dat ze er even waren :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ttthijss schreef:
El Mare schreef:
Ik vind het juist wel gaaf dat ze toch even langskomen om een track te draaien, alleen zonde dat dit FTS is, want dat is gewoon een enorme hit. Liever hadden ze een andere wat onbekendere track gekozen.



Deze gaat mee voor de vreemdste opmerking van het jaar:-P hahah

Dus geen enorme hit draaien maar één onbekende plaat zeg jij? hahahaha :lol:

Hahaha inderdaad. Ongelooflijk die opmerking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 13:00 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Tja het enige positieve dat ik hier uit kan halen is dat ze de fans bedanken, want zonder hun hadden ze dit nooit bereikt. Maar voor de rest is het hetzelfde als iemand ontzettend bedanken en dan 1 roos geven in plaats van een bos bloemen. Beetje vreemde actie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk eens verder dan dat Lyst. Dat zou jij toch moeten kunnen lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 13:22 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Leg uit dan, iedere reden die ik me kan bedenken spreekt zichzelf tegen namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik denk eerlijk gezegd dat ze zelf best een half uurtje hadden willen draaien, maar dat er bepaalde regels zijn (boekingskantoor) waardoor dat niet gratis of voor minder geld zou kunnen. Voor Q-Dance had het waarschijnlijk te veel geld gekost om Showtek een half uurtje te laten draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 13:50 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

En ze draaien wel op Tentival? Een feest wat 3-4x kleiner is met tickets voor de helft van de prijs?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 13:53 
 
Hardtraxxer

JVDM schreef:
Was hoe dan ook een megavet moment.


sowieso! was alleen wel enigszins verbaasd toen ze na 1 nummer en een bedankje er alweer vandoor gingen..

hoop ze toch nog een keer ergens (hardstyle) te zien draaien, zo veel gouwe ouwe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
En ze draaien wel op Tentival? Een feest wat 3-4x kleiner is met tickets voor de helft van de prijs?

Hoeveel je betaalt voor een artiest heeft vaak ook te maken met de grootte van het feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 14:19 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

En hoe groter het feest, des te meer inkomsten je hebt. Ik denk echt dat je het in een andere hoek moet zoeken. Ik vind het nog waarschijnlijker dat het boekingskantoor vindt dat hardstyle slecht is voor hun imago.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 14:24 
 

Lyst schreef:
En hoe groter het feest, des te meer inkomsten je hebt. Ik denk echt dat je het in een andere hoek moet zoeken. Ik vind het nog waarschijnlijker dat het boekingskantoor vindt dat hardstyle slecht is voor hun imago.


Vreemd, aangezien Showtek bij ongeveer hun eigen agency zit?

http://www.2-dutch.com/artist/6/showtek.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
En hoe groter het feest, des te meer inkomsten je hebt. Ik denk echt dat je het in een andere hoek moet zoeken. Ik vind het nog waarschijnlijker dat het boekingskantoor vindt dat hardstyle slecht is voor hun imago.

Ja, maar het bedrag wat je onder de streep overhoudt wordt wel drastisch verlaagd als je Showtek boekt. Meer inkomsten levert het namelijk niet op aangezien het al lang uitverkocht was.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle