Active topics in Hardstyle

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Dan vind ik het idd, zoals Robbin zegt flauwekul, een half uurtje komen draaien voor zo'n feest is dus teveel gevraagd? Dan vind ik het echt werkelijk waar een schande, want een half uurtje je eigen oude legendarische tracks draaien wilt niet meteen zeg dat je terug hoeft te keren naar de hardstyle.

Maar goed dit is speculeren en dat heeft verder eigenlijk ook weinig zin.
Hardtraxxer
956 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Dikke set hoor! (L)

Die line-up... :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
:lol:
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 12 days ago
Ik vind dit echt sneu. Gewoon sneu. Ik weet de reden erachter niet, maar als dit is omdat ze niks meer met hardstyle te maken willen hebben vind ik het gewoon echt sneu. Wat Rawbin ook al zei, het geeft toch echt een hele grote kick om nog 1x al die mensen los te zien gaan op je platen..
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Om het triest te noemen voordat je weet wat de reden is dat ze maar 1 plaatje hebben gedraaid, vind ik niet echt netjes. Ze zijn er toch ff geweest en ik denk eerlijk gezegd dat ze zelf best een half uurtje hadden willen draaien, maar dat er bepaalde regels zijn (boekingskantoor) waardoor dat niet gratis of voor minder geld zou kunnen. Voor Q-Dance had het waarschijnlijk te veel geld gekost om Showtek een half uurtje te laten draaien.
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Inderdaad, niet gelijk oordelen.
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
Daveytl wrote:Om het triest te noemen voordat je weet wat de reden is dat ze maar 1 plaatje hebben gedraaid, vind ik niet echt netjes. Ze zijn er toch ff geweest en ik denk eerlijk gezegd dat ze zelf best een half uurtje hadden willen draaien, maar dat er bepaalde regels zijn (boekingskantoor) waardoor dat niet gratis of voor minder geld zou kunnen. Voor Q-Dance had het waarschijnlijk te veel geld gekost om Showtek een half uurtje te laten draaien.
inderdaad een hoop redenen voorbij zien komen die mensen zelf verzinnen waarom ze maar 1 nummer draaien. wees blij dat ze nog ff langs willen komen, ze hoeven het natuurlijk niet te doen! Voor t geld doen ze t niet hoor 1 plaatje draaien
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Echt weer Hardtraxx op z'n best dit. Gewoon volledig kijken over het feit dat Showtek nog eens even speciaal langskomt op X-Qlusive om nog eens een plaat te draaien voor Hardstyle publiek, terwijl ze dat op de eerste plaats al niet hadden hoeven doen. Is gewoon een vette actie, en het publiek vond het ook geweldig zo te zien/horen.
En ten tweede zie ik mensen er in principe al volledig uitgaan van de aanname dat Showtek niet meer dan 1 plaatje zou willen draaien omdat ze niks meer met Hardstyle te maken willen hebben. Ik vind dat gewoonweg een vreemde gedachtegang, en heel onnodig om het allemaal maar sneu en triest te noemen vanwege iets wat slechts een aanname is. Is dat nou echt het eerste wat in je opkomt als je ziet dat Showtek heeft gedraaid op Legends?
Daveytl wrote:Om het triest te noemen voordat je weet wat de reden is dat ze maar 1 plaatje hebben gedraaid, vind ik niet echt netjes. Ze zijn er toch ff geweest en ik denk eerlijk gezegd dat ze zelf best een half uurtje hadden willen draaien, maar dat er bepaalde regels zijn (boekingskantoor) waardoor dat niet gratis of voor minder geld zou kunnen. Voor Q-Dance had het waarschijnlijk te veel geld gekost om Showtek een half uurtje te laten draaien.
Verder dit.
Last edited by pim0412 on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 58 minutes ago
Opbouw. :/

Nee, wel lachen toch dat ze dit ff deden.
A
Platenkeuze is wat voorspelbaar voor de rest goede set
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Precies dit ja :) Showtek de hardstyle act is verleden tijd, ook al is dit niet veel het is toch wel leuk ;)
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Dat mixwerk :x
R
Hardtraxx Newbie
40 posts member since 2013
last seen Jul 2025
Daveytl wrote:Voor Q-Dance had het waarschijnlijk te veel geld gekost om Showtek een half uurtje te laten draaien.
Ik denk niet dat ze te duur waren voor q-dance eerlijk gezegd. Want er zijn meer feestje in vergelijkbare zalen waar je voor dezelfde prijs ook Showtek kunt bekijken.

Maar denk eerder idd dat het iets met het boekingskantoor te maken heeft.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Laten we ook niet vergeten dat Q-dance/Platinum Showtek behoorlijk slecht hebben behandeld, volgens Showtek zelf iig (bleek uit verschillende interviews uit 2009).
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Duruz wrote: :lol:
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
Het blijven helden :worship: :loving:
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
Ik snap nog altijd niet wat er nou zo vet is aan F.T.S. :huh:
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Vincent_ wrote:Ik snap nog altijd niet wat er nou zo vet is aan F.T.S. :huh:
Nostalgie :love:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
Als jongetje van 14/15 de tekst uit je hoofd leren en er zo vaak mogelijk naar luisteren op je Alcatel telefoon :cool: Moet zeggen dat ik de climax ook niet veel aan vind maarja
J
Hardtraxxer
330 posts member since 2013
last seen 16 days ago
View on YouTube
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Ik vind het juist een mooi gebaar van Showtek om dan toch nog even langs te komen. Had er graag bij willen zijn, al was het maar voor 1 nummer :).
S
Hardtraxxer
60 posts member since 2010
last seen Sep 2015
El Mare wrote:Ik vind het juist wel gaaf dat ze toch even langskomen om een track te draaien, alleen zonde dat dit FTS is, want dat is gewoon een enorme hit. Liever hadden ze een andere wat onbekendere track gekozen.
nah, kan je denk ik niet maken. In showtek hun geval willen ze natuurlijk terugblikken met hun meest bekende nummer. Maar zou inderdaad wel bruut zijn ;)
S
Hardtraxxer
60 posts member since 2010
last seen Sep 2015
View on YouTube

Zou misschien vetter geweest zijn imo. Persoonlijke favoriet :lol:
T
Hardtraxxer
290 posts member since 2011
last seen Jan 2016
El Mare wrote:Ik vind het juist wel gaaf dat ze toch even langskomen om een track te draaien, alleen zonde dat dit FTS is, want dat is gewoon een enorme hit. Liever hadden ze een andere wat onbekendere track gekozen.

Deze gaat mee voor de vreemdste opmerking van het jaar:-P hahah

Dus geen enorme hit draaien maar één onbekende plaat zeg jij? hahahaha :lol:
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Was hoe dan ook een megavet moment.