Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan vind ik het idd, zoals Robbin zegt flauwekul, een half uurtje komen draaien voor zo'n feest is dus teveel gevraagd? Dan vind ik het echt werkelijk waar een schande, want een half uurtje je eigen oude legendarische tracks draaien wilt niet meteen zeg dat je terug hoeft te keren naar de hardstyle.

Maar goed dit is speculeren en dat heeft verder eigenlijk ook weinig zin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 15:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dikke set hoor! (L)

Die line-up... :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 15:51 
 
Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 16:52 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ik vind dit echt sneu. Gewoon sneu. Ik weet de reden erachter niet, maar als dit is omdat ze niks meer met hardstyle te maken willen hebben vind ik het gewoon echt sneu. Wat Rawbin ook al zei, het geeft toch echt een hele grote kick om nog 1x al die mensen los te zien gaan op je platen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om het triest te noemen voordat je weet wat de reden is dat ze maar 1 plaatje hebben gedraaid, vind ik niet echt netjes. Ze zijn er toch ff geweest en ik denk eerlijk gezegd dat ze zelf best een half uurtje hadden willen draaien, maar dat er bepaalde regels zijn (boekingskantoor) waardoor dat niet gratis of voor minder geld zou kunnen. Voor Q-Dance had het waarschijnlijk te veel geld gekost om Showtek een half uurtje te laten draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad, niet gelijk oordelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Om het triest te noemen voordat je weet wat de reden is dat ze maar 1 plaatje hebben gedraaid, vind ik niet echt netjes. Ze zijn er toch ff geweest en ik denk eerlijk gezegd dat ze zelf best een half uurtje hadden willen draaien, maar dat er bepaalde regels zijn (boekingskantoor) waardoor dat niet gratis of voor minder geld zou kunnen. Voor Q-Dance had het waarschijnlijk te veel geld gekost om Showtek een half uurtje te laten draaien.
inderdaad een hoop redenen voorbij zien komen die mensen zelf verzinnen waarom ze maar 1 nummer draaien. wees blij dat ze nog ff langs willen komen, ze hoeven het natuurlijk niet te doen! Voor t geld doen ze t niet hoor 1 plaatje draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt weer Hardtraxx op z'n best dit. Gewoon volledig kijken over het feit dat Showtek nog eens even speciaal langskomt op X-Qlusive om nog eens een plaat te draaien voor Hardstyle publiek, terwijl ze dat op de eerste plaats al niet hadden hoeven doen. Is gewoon een vette actie, en het publiek vond het ook geweldig zo te zien/horen.
En ten tweede zie ik mensen er in principe al volledig uitgaan van de aanname dat Showtek niet meer dan 1 plaatje zou willen draaien omdat ze niks meer met Hardstyle te maken willen hebben. Ik vind dat gewoonweg een vreemde gedachtegang, en heel onnodig om het allemaal maar sneu en triest te noemen vanwege iets wat slechts een aanname is. Is dat nou echt het eerste wat in je opkomt als je ziet dat Showtek heeft gedraaid op Legends?
Daveytl schreef:
Om het triest te noemen voordat je weet wat de reden is dat ze maar 1 plaatje hebben gedraaid, vind ik niet echt netjes. Ze zijn er toch ff geweest en ik denk eerlijk gezegd dat ze zelf best een half uurtje hadden willen draaien, maar dat er bepaalde regels zijn (boekingskantoor) waardoor dat niet gratis of voor minder geld zou kunnen. Voor Q-Dance had het waarschijnlijk te veel geld gekost om Showtek een half uurtje te laten draaien.

Verder dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opbouw. :/

Nee, wel lachen toch dat ze dit ff deden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 19:21 
 

Platenkeuze is wat voorspelbaar voor de rest goede set
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 20:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Om het triest te noemen voordat je weet wat de reden is dat ze maar 1 plaatje hebben gedraaid, vind ik niet echt netjes. Ze zijn er toch ff geweest en ik denk eerlijk gezegd dat ze zelf best een half uurtje hadden willen draaien, maar dat er bepaalde regels zijn (boekingskantoor) waardoor dat niet gratis of voor minder geld zou kunnen. Voor Q-Dance had het waarschijnlijk te veel geld gekost om Showtek een half uurtje te laten draaien.

Precies dit ja :) Showtek de hardstyle act is verleden tijd, ook al is dit niet veel het is toch wel leuk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 20:34 
 
Hardtraxx Veteran

Dat mixwerk :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 20:47 
 
Hardtraxx Newbie

Daveytl schreef:
Voor Q-Dance had het waarschijnlijk te veel geld gekost om Showtek een half uurtje te laten draaien.


Ik denk niet dat ze te duur waren voor q-dance eerlijk gezegd. Want er zijn meer feestje in vergelijkbare zalen waar je voor dezelfde prijs ook Showtek kunt bekijken.

Maar denk eerder idd dat het iets met het boekingskantoor te maken heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 21:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Laten we ook niet vergeten dat Q-dance/Platinum Showtek behoorlijk slecht hebben behandeld, volgens Showtek zelf iig (bleek uit verschillende interviews uit 2009).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 21:16 
 
Hardtraxx Addict

Duruz schreef:
:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 15:47 
 
Hardtraxx Veteran

Het blijven helden :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 17:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik snap nog altijd niet wat er nou zo vet is aan F.T.S. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 17:10 
 
Hardtraxx Veteran

Vincent_ schreef:
Ik snap nog altijd niet wat er nou zo vet is aan F.T.S. :huh:


Nostalgie :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 17:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Als jongetje van 14/15 de tekst uit je hoofd leren en er zo vaak mogelijk naar luisteren op je Alcatel telefoon :cool: Moet zeggen dat ik de climax ook niet veel aan vind maarja
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 20:17 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 20:51 
 
Hardtraxx Addict

Ik vind het juist een mooi gebaar van Showtek om dan toch nog even langs te komen. Had er graag bij willen zijn, al was het maar voor 1 nummer :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 21:03 
 
Hardtraxxer

El Mare schreef:
Ik vind het juist wel gaaf dat ze toch even langskomen om een track te draaien, alleen zonde dat dit FTS is, want dat is gewoon een enorme hit. Liever hadden ze een andere wat onbekendere track gekozen.


nah, kan je denk ik niet maken. In showtek hun geval willen ze natuurlijk terugblikken met hun meest bekende nummer. Maar zou inderdaad wel bruut zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 21:07 
 
Hardtraxxer




Zou misschien vetter geweest zijn imo. Persoonlijke favoriet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 09:08 
 
Hardtraxxer

El Mare schreef:
Ik vind het juist wel gaaf dat ze toch even langskomen om een track te draaien, alleen zonde dat dit FTS is, want dat is gewoon een enorme hit. Liever hadden ze een andere wat onbekendere track gekozen.



Deze gaat mee voor de vreemdste opmerking van het jaar:-P hahah

Dus geen enorme hit draaien maar één onbekende plaat zeg jij? hahahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 11:04 
 
Hardtraxx Veteran

Was hoe dan ook een megavet moment.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle