Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2021 21:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Download Wootum - Voidax Tribute:


Tracklist:
01. Voidax - Extinction
02. Voidax - Into The Abyss
03. Voidax - The Initiative
04. Voidax - Demons
05. Imagine Dragons - Believer (Voidax Remix)
06. Voidax - Submerge
07. Voidax - Time And Space
08. Voidax - Awakening
09. Voidax - Kill This Machine
10. Voidax & Dawnfire - Madness
11. Voidax - Synthwaves
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2021 03:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aan ! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2021 06:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Aan ! :beer:


Mag hopen dat je het niet hier over hebt anders heb je echt een slechte smaak muziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2021 08:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Martin Waus schreef:
Aan ! :beer:


Mag hopen dat je het niet hier over hebt anders heb je echt een slechte smaak muziek


Goeie morgen :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2021 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker Jor :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2021 10:50 
 
Hardtraxxer

Boh, dit is wel goed hé!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2021 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

godver dit is lekker dit! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2021 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele vette set man, luisterde goed weg.
Die energie in die tracks, poah :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2021 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijne tribute, heb toch altijd een beetje 'n gemixt gevoel bij Voidax

Aan de ene kant super gave tracks met heel veel energie, aan de andere kant lijkt 't allemaal wel een beetje op elkaar. Veel dezelfde/soortgelijke synths en veel kickrolls (of hoe je ze ook noemt) die in alle tracks wel ongeveer hetzelfde toegepast worden.

Het is wel een herkenbare sound, maar bijv Bfront heeft dat ook en daar lijken de platen minder op elkaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2021 14:22 
 
Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
godver dit is lekker dit! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2021 07:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo goed dit! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2021 16:14 
 
Artiest

ULTIMO schreef:
Fijne tribute, heb toch altijd een beetje 'n gemixt gevoel bij Voidax

Aan de ene kant super gave tracks met heel veel energie, aan de andere kant lijkt 't allemaal wel een beetje op elkaar. Veel dezelfde/soortgelijke synths en veel kickrolls (of hoe je ze ook noemt) die in alle tracks wel ongeveer hetzelfde toegepast worden.

Het is wel een herkenbare sound, maar bijv Bfront heeft dat ook en daar lijken de platen minder op elkaar


Ik maak alleen vrijwel alles van scratch bij elk project op meestal de screeches deels na hehe. Maar ik kan het wel begrijpen! Ik ben nu druk bezig om een nieuwe soundset te bouwen voor de komende tijd, duurt alleen even. De volgende platen onderscheiden zich waarschijnlijk wat meer in vergelijking!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2021 16:14 
 
Artiest

Mega tof overigens van de tribute mix! Mooi om te zien dat mensen er zo graag naar luisteren :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2021 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voidax schreef:
ULTIMO schreef:
Fijne tribute, heb toch altijd een beetje 'n gemixt gevoel bij Voidax

Aan de ene kant super gave tracks met heel veel energie, aan de andere kant lijkt 't allemaal wel een beetje op elkaar. Veel dezelfde/soortgelijke synths en veel kickrolls (of hoe je ze ook noemt) die in alle tracks wel ongeveer hetzelfde toegepast worden.

Het is wel een herkenbare sound, maar bijv Bfront heeft dat ook en daar lijken de platen minder op elkaar


Ik maak alleen vrijwel alles van scratch bij elk project op meestal de screeches deels na hehe. Maar ik kan het wel begrijpen! Ik ben nu druk bezig om een nieuwe soundset te bouwen voor de komende tijd, duurt alleen even. De volgende platen onderscheiden zich waarschijnlijk wat meer in vergelijking!


Ik ben benieuwd hoe die nieuwe soundset gaat klinken!
Maar neemt niet weg dat je huidige sound ook gewoon erg vet blijft om naar te luisteren en ik hoop deze een keer (liefst dit jaar nog) ergens live te kunnen aanschouwen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2021 08:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Thanks mensen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2021 08:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Voidax schreef:
ULTIMO schreef:
Fijne tribute, heb toch altijd een beetje 'n gemixt gevoel bij Voidax

Aan de ene kant super gave tracks met heel veel energie, aan de andere kant lijkt 't allemaal wel een beetje op elkaar. Veel dezelfde/soortgelijke synths en veel kickrolls (of hoe je ze ook noemt) die in alle tracks wel ongeveer hetzelfde toegepast worden.

Het is wel een herkenbare sound, maar bijv Bfront heeft dat ook en daar lijken de platen minder op elkaar


Ik maak alleen vrijwel alles van scratch bij elk project op meestal de screeches deels na hehe. Maar ik kan het wel begrijpen! Ik ben nu druk bezig om een nieuwe soundset te bouwen voor de komende tijd, duurt alleen even. De volgende platen onderscheiden zich waarschijnlijk wat meer in vergelijking!


Ik ben benieuwd hoe die nieuwe soundset gaat klinken!
Maar neemt niet weg dat je huidige sound ook gewoon erg vet blijft om naar te luisteren en ik hoop deze een keer (liefst dit jaar nog) ergens live te kunnen aanschouwen!


feesten/spectrum-04-09-2021-de-vorstin-hilversum-t73463.html :cool:


Binnenkort ook even helemaal luisteren, moet zeggen dat ik nog niet alles ken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2021 08:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Voidax schreef:
ULTIMO schreef:
Fijne tribute, heb toch altijd een beetje 'n gemixt gevoel bij Voidax

Aan de ene kant super gave tracks met heel veel energie, aan de andere kant lijkt 't allemaal wel een beetje op elkaar. Veel dezelfde/soortgelijke synths en veel kickrolls (of hoe je ze ook noemt) die in alle tracks wel ongeveer hetzelfde toegepast worden.

Het is wel een herkenbare sound, maar bijv Bfront heeft dat ook en daar lijken de platen minder op elkaar


Ik maak alleen vrijwel alles van scratch bij elk project op meestal de screeches deels na hehe. Maar ik kan het wel begrijpen! Ik ben nu druk bezig om een nieuwe soundset te bouwen voor de komende tijd, duurt alleen even. De volgende platen onderscheiden zich waarschijnlijk wat meer in vergelijking!


Ik had dat eerlijk gezegd alleen bij de eerste platen (die gewoon vet waren). Persoonlijk vind ik Kill This Machine en Black Hole alweer een flinke stap omhoog van Awakening en Time & Space e.d qua sounds en stijl en alles.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle