Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2021 15:37 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Feest: Spectrum
Datum: 13-11-2021
Tijd: 21:00 - 04:00
Locatie: DE VORSTIN
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://devorstin.stager.nl/web/tickets/111064983
Prijs: €16,00 (t/m 26-05), daarna €18,50 excl. servicekosten

Line-up:
Clockartz
Demi Kanon
Diffused & Victim (Classics)
Geck-o
Regain
Various Artists
Voidax
Hosted by: MC Da Syndrome

We zijn hard bezig om de tweede editie van Spectrum te organiseren en dit keer in een héle vette locatie; De Vorstin te Hilversum! Verwacht een diverse avond met het allerbeste wat hardstyle te bieden heeft, waarin alle verschillende stijlen aan bod komen. Aan de line up zal het in onze ogen in ieder geval niet liggen!

Laten we hopen dat we tegen die tijd weer met z'n allen los mogen gaan, wij hebben er in ieder geval vertrouwen in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2021 17:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wow vet! Zelf geboren en getogen in Hilversum, de Vorstin is een super vette locatie! Voorheen zat daar de Tagrijn, waar ik ooit mn eerste hs feestje had. Toen met Luna en Dana op de line up :P

Ot: eindtijd: 04:00, beetje rot tijd ivm OV... Vinden we wel oplossing voor! Hopelijk tegen die tijd even kijkje nemen! Ook n hele dikke line up trouwens! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2021 18:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toffe locatie! Helaas tegelijk met ASOT, dus daar waarschijnlijk heen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2021 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelf nog nooit hier geweest maar na voorgaande comments het even opgezocht, ziet er echt vet uit! Hele toffe line-up ook. Jammer dat het tegelijk is met ASOT waar ik ook heen ga. Heel veel succes in ieder geval! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2021 19:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Erg leuke diverse lineup inderdaad! Alleen jammer dat er voor mij de 3 weekenden ervoor al feesten op de planning staan, 4 op een rij gaat me toch net iets te ver. Maar mochten die nog niet doorgaan dan is dit zeker een optie aangezien het wat kleinschaliger is dus meer kans dat het door kan gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2021 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cool! Volgens mij is dan Thera Solo ook waar ik heen ga, maar succes maat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tering lekkere line-up! Sowieso wel bij als het door kan gaan :D

Edit: Zie ook dat Thera Solo dan is... Daar heb ik ook al kaarten voor... Maar sowieso succes! Aan de line-up zal het zeker niet liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij een andere datum was ik aanwezig geweest, maar dit weekend kan ik niet.
Line-up ziet er best top uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2021 12:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Bedankt voor de toffe reacties! Jammer dat het niet voor iedereen uit komt, maar hopelijk kunnen we toch een aantal van jullie verwelkomen :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2021 17:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hee mensen! Op dit moment hebben wij 13 november in de nacht nog als optie staan bij De Vorstin, maar we weten natuurlijk allemaal hoe onzeker dat is. Dus ook wij zijn bezig om een nieuwe datum te zoeken naar dit evenement en ook zijn we de overweging dag/nachtfeest aan het maken. Wat zou voor jullie de voorkeur hebben?

Via onze socials word je het beste en snelste op de hoogte gehouden. Ook staat er wat leuke content op, zoals warm up mixjes (toen we nog dachten dat 4-9 door zou gaan) en Q&A's met de DJ's :)

Insta: https://www.instagram.com/spectrum__events/
FB: https://www.facebook.com/spectrumeventsnl

Wordt vervolgd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2021 17:54 
 
Hardtraxx Veteran

Gewoon overdag doen! Iedereen is om tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2021 19:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Gewoon overdag doen! Iedereen is om tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2021 06:07 
 
Hardtraxx Addict

Overdag
De nacht feesten zijn verledentijd
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten