Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Download Wildstylez @ Qlimax 2018:


Tracklist:
0. Intro + Bass Modulators - Shadows (B-Front Remix) + Intro
1. Wildstylez mashup
2. Wildstylez - Childrem of Drums
3. Headhunterz & Wildstylez ft. Noisecontrollers - Tonight (Alpha² Remix / Wildstylez 2018 Edit)
4. Wildstylez - Do The Wildstylez
5. Wildstylez - Heartbeat
6. Headhunterz & Wildstylez vs. Noisecontrollers - No One Can Stop Us Now
7. Armin van Buuren vs. Vini Vici ft. Hilight Tribe - Great Spirit (Wildstylez Remix)
w/ Hardwell & KSHMR ft. Jarrad Kritzstein - Power (Acapella)
8. W&W x Vini Vici - Chakra (Wildstylez Remix)
9. D-Block & S-te-Fan & Wildstylez - ID
10. Wildstylez - Temple Of Light (Official Qlimax 2017 Anthem)
11. Wildstylez ft. E-life - ID
12. League Of Legends ft. Against The Current - Legends Never Die (Wildstylez Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelofelijk vet om live te horen, opbouwen naar meer en meer euforie door de hele set heen. Heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 16:06 
 
Hardtraxxer

:love: :love: :love: Goeie verhouding melodie/midintro zo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een set, bewijst voor mij wel weer dat Wildstylez echt aan de top van de hardstyle staat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 17:21 
 
Hardtraxx Veteran

Koen schreef:
Wat een set, bewijst voor mij wel weer dat Wildstylez echt aan de top van de hardstyle staat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg vette set ja, de enige set vd avond met goed mixwerk (inb4 thuis gedaan) maar dat brengt wat mij betreft toch wel veel meer energie met zich mee. Vind het jammer dat (bijna) alle DJs tegenwoordig niet meer mixen en dan vervolgens met een slap excuus komen als "jamaar niemand geeft er iets om".

Vind dit dus echt heerlijk. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat zat deze set echt geweldig in elkaar zeg. Enorm genoten :loving: Wat een baas is Wildstylez de laatste tijd ook. Sinds Encore heeft die naar mijn mening de smaak alweer te pakken, maar het wordt alleen maar beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 18:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Erg vette set ja, de enige set vd avond met goed mixwerk (inb4 thuis gedaan) maar dat brengt wat mij betreft toch wel veel meer energie met zich mee. Vind het jammer dat (bijna) alle DJs tegenwoordig niet meer mixen en dan vervolgens met een slap excuus komen als "jamaar niemand geeft er iets om".

Vind dit dus echt heerlijk. :)


Probeer maar eens een euforische mix te maken met nieuwe platen en drive te behouden. Erg lastig met die platen zonder midintro die ze tegenwoordig skippen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 19:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze set gaat op repeat. Set van de avond :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 19:36 
 
Hardtraxxer

Voor mij de set van de avond. Zat zeer goed in elkaar en nam een bak drive met zich mee. Wildstylez is voor mij een van de favoriete artiesten van scene. Die gast is echt steengoed.

PS Wel onhandig dat de setje verspreid zijn geupload naar YT. Deze staat op Art of Creation, waar anderen weer op Q-Dance of artiesten account staan. Misschien komt het nog dat ze alles uploaden op het Q-Dance account.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 20:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:loving: wat een set!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is natuurlijk anders als je er niet bij bent geweest maar vind de trap klost ondanks dat het sterke platen zijn wel matig. Gewoonweg omdat de meeste platen eigenlijk al best oud zijn. Maakt het in mijn ogen saai. Had graag meer nieuw willen horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 20:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deze set zat echt heel goed in elkaar!
Had het wel mooi gevonden als hij toch nog 1 of 2 oude Wildstylez platen er in gestopt zou hebben, maar je kunt niet alles hebben.

Nieuwe tracks klinken wel weer heel fijn! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 21:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vond dit echt helemaal niets op de een of andere manier. Sowieso is die Great Spirit en League of Legends shit echt niet aan mij besteed. Ik vond die Do the Wildstylez tool nog het leukste :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 22:10 
 
Hardtraxx Veteran

Ik snap werkelijk niet wat mensen hier zo geweldig aan vinden. Het gros van de platen heeft gewoon bijzonder weinig pit / drive imo. Tuurlijk zit het productietechnisch bij hem allemaal goed in elkaar, zowel qua tracks als mixwerk, maar dit lijstje is verder toch ook zo standaard als de pest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb je de set dan ook geluisterd of heb je alleen naar de tracklist gekeken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 23:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wil niet voor m'n beurt spreken eigenlijk, maar zo ervoeren wij het ook op de vloer. Heel trage vibe op Heartbeat na bijvoorbeeld. 1 of 2 klassiekers hadden de set wat dat betreft een hoop goed gedaan vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 19:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijk dat Wildstylez weer terug is :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 19:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Normaal behoorlijke fanboy, echter vond ik deze "live sessie" behoorlijk tegenvallen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 20:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Was echt een heerlijke live-set. Eindelijk eentje waar weer echt tijd en energie in gestopt is en alles liep heerlijk in elkaar over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 23:07 
 
Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Heb je de set dan ook geluisterd of heb je alleen naar de tracklist gekeken?


Ja, ik heb de set geluisterd. Ik was er live niet bij dus daar kan ik niet over oordelen. Ik heb verder dit jaar ook geen set van Wildstylez bijgewoond dit jaar, omdat ik mij er daarvoor ook niet op kon vermaken. Na het luisteren van dit setje denk ik ook niet dat daar binnenkort verandering in komt. Zijn sets, en ook tracks zitten naar mijn gevoel te vol met breaks / minimalistische elementen. Prima voor thuis, maar op een feest zit ik er gewoon niet op te wachten.

De mid van Children of Drums bijvoorbeeld is heel sfeervol, maar wat moet je hier live mee? Tussen 2:30 en 4:30 hoor je vrijwel niets meer dan kicks en een paar vocalen. Het is allemaal zo minimaal dat het gewoon nergens spannend wordt. Als een set op deze manier geopend ben je mijn aandacht kwijt.

De remix/edit van Tonight vind ik zelf gewoon pure aids, dus dat is een smaakdingetje. Do The Wildstylez t/m No One Can Stop Us Now is prima, vrij vlotte overgangen waardoor er een beetje tempo in de set komt. Platen sluiten ook goed op elkaar aan. Daarna Great Spirit Remix. Daar wordt je al anderhalf jaar mee dood gegooid, en dan draait ie vervolgens alleen mid + break om dan vervolgens over te laten gaan in de mid? van Chakra, die bestaat uit hetzelfde riedeltje als Great Spirit Remix. Weer een aantal minuten van een set achter elkaar waar gewoon nauwelijks iets gebeurd. Nieuwe platen klinken overigens best aardig. Legends Never Die vind ik dan weer een veel te cheesy plaat. Ik heb hier door de jaren heen heel wat gelezen over opbouw in een set, maar om dan met Legends Never Die af te sluiten vind ik behoorlijk misplaatst.

Het is niet slecht, maar Wildstylez heeft zoveel dikke tracks met sterke melodieën op zijn naam staat, dat ik er gewoon veel meer van zou verwachten. Zeker wanneer het een liveset betreft. En wat Tim zegt, 1 of 2 klassiekers hadden de set een hoop goed kunnen doen. Had het naar mijn idee ook wat gevarieerder gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2018 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
4. Wildstylez - Do The Wildstylez

Volgens mij zat hier op Qlimax nog geen melodie in, enkel mid intro.
Op Insta Story van Wildstylez is nu een stukje te horen met melodie.
Ben alleen niet zo handig ermee of je dat hier kunt posten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 20:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

https://www.q-dance.com/en/videos/qlima ... wildstylez
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 23:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 16:02 
 
Hardtraxxer

Ligt het aan mij of gaat er tussen minuut 3 en 4 een aantal keer wat mis? :/
Verder een heel lekker setje :love:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle