Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 16:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Freankie schreef:
Ligt het aan mij of gaat er tussen minuut 3 en 4 een aantal keer wat mis? :/
Verder een heel lekker setje :love:


Er staat toch ook error op het scherm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 16:41 
 
Hardtraxx Veteran

Freankie schreef:
Ligt het aan mij of gaat er tussen minuut 3 en 4 een aantal keer wat mis? :/
Verder een heel lekker setje :love:

not sure if..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 16:55 
 
Hardtraxxer

Ben niet een half uur lang naar het scherm aan t kijken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 17:15 
 
Hardtraxx Veteran

Freankie schreef:
Ben niet een half uur lang naar het scherm aan t kijken xd


Het is ook tussen minuut 3 en 4 dus komt goed uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 17:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Freankie schreef:
Ligt het aan mij of gaat er tussen minuut 3 en 4 een aantal keer wat mis? :/
Verder een heel lekker setje :love:

not sure if..

dit. Hoort gewoon bij de visuals volgens mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 18:36 
 
Hardtraxxer

My bad dan haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Het is natuurlijk anders als je er niet bij bent geweest maar vind de trap klost ondanks dat het sterke platen zijn wel matig. Gewoonweg omdat de meeste platen eigenlijk al best oud zijn. Maakt het in mijn ogen saai. Had graag meer nieuw willen horen.


Edit:
Net even de set opgezet en gekeken maar vind het toch stiekem wel een heerlijke set :$
Ik neem mijn woorden terug -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 19:00 
 
Hardtraxx Addict

Laatste kwartier was wel echt heerlijk. Die lasershow ook tijdens Run With The Wolves en Legends Never Die :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MEGA dikke set was dit! :loving:
Vet ook dat Q die Shadows remix erbij neemt als intro. Was echt één van de vetste momenten van de avond vond ik. Die overgang naar de intro van Wildstylez was echt vet gedaan.

Die Run With The Wolves is echt niet normaal, wat een kwaliteit man.. :oh:

Overigens was de show hier inderdaad ook echt om te genieten. Ook die visuals op dat scherm, ik kan er naar blijven kijken. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 23:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pooh fijn setje dit :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2018 23:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze net even teruggeluisterd, echt een vet setje maar wat is hier nu superlive aan? had me verteld dat het een cool gemixte korte set was had ik je zo geloofd. Dit voegt als "live" aspect echt bar weinig toe. Hier beginnen wel meer artiesten een handje van te krijgen, ipv iets speciaals ermee doen gewoon een halfuurtje je eigen plaatjes voormixen en wat effects eroverheen pleuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2018 09:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

broodjebeenham schreef:
Deze net even teruggeluisterd, echt een vet setje maar wat is hier nu superlive aan? had me verteld dat het een cool gemixte korte set was had ik je zo geloofd. Dit voegt als "live" aspect echt bar weinig toe. Hier beginnen wel meer artiesten een handje van te krijgen, ipv iets speciaals ermee doen gewoon een halfuurtje je eigen plaatjes voormixen en wat effects eroverheen pleuren.


Dit is de laatste jaren dan ook het principe van "LIVE", dus ik snap ook niet waarom je er veel meer van verwacht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2018 13:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
broodjebeenham schreef:
Deze net even teruggeluisterd, echt een vet setje maar wat is hier nu superlive aan? had me verteld dat het een cool gemixte korte set was had ik je zo geloofd. Dit voegt als "live" aspect echt bar weinig toe. Hier beginnen wel meer artiesten een handje van te krijgen, ipv iets speciaals ermee doen gewoon een halfuurtje je eigen plaatjes voormixen en wat effects eroverheen pleuren.


Dit is de laatste jaren dan ook het principe van "LIVE", dus ik snap ook niet waarom je er veel meer van verwacht :P


Is het niet ook het idee dat de show er mooi op aansluit? Maar ja inderdaad, LIVE is haast nooit live, en andersom wel :p.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle