Er staat toch ook error op het scherm.wrote:Ligt het aan mij of gaat er tussen minuut 3 en 4 een aantal keer wat mis?![]()
Verder een heel lekker setje
Related topics
Active topics in Hardstyle
Moderators
-
A
not sure if..wrote:Ligt het aan mij of gaat er tussen minuut 3 en 4 een aantal keer wat mis?![]()
-
FHardtraxxer
- 249 posts member since 2017
- last seen Nov 2023
Ben niet een half uur lang naar het scherm aan t kijken 
Het is ook tussen minuut 3 en 4 dus komt goed uitwrote:Ben niet een half uur lang naar het scherm aan t kijken
dit. Hoort gewoon bij de visuals volgens mijwrote:not sure if..wrote:Ligt het aan mij of gaat er tussen minuut 3 en 4 een aantal keer wat mis?![]()
-
FHardtraxxer
- 249 posts member since 2017
- last seen Nov 2023
My bad dan haha
Edit:wrote:Het is natuurlijk anders als je er niet bij bent geweest maar vind de trap klost ondanks dat het sterke platen zijn wel matig. Gewoonweg omdat de meeste platen eigenlijk al best oud zijn. Maakt het in mijn ogen saai. Had graag meer nieuw willen horen.
Net even de set opgezet en gekeken maar vind het toch stiekem wel een heerlijke set
Ik neem mijn woorden terug
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Laatste kwartier was wel echt heerlijk. Die lasershow ook tijdens Run With The Wolves en Legends Never Die 
MEGA dikke set was dit!
Vet ook dat Q die Shadows remix erbij neemt als intro. Was echt één van de vetste momenten van de avond vond ik. Die overgang naar de intro van Wildstylez was echt vet gedaan.
Die Run With The Wolves is echt niet normaal, wat een kwaliteit man..
Overigens was de show hier inderdaad ook echt om te genieten. Ook die visuals op dat scherm, ik kan er naar blijven kijken.
Vet ook dat Q die Shadows remix erbij neemt als intro. Was echt één van de vetste momenten van de avond vond ik. Die overgang naar de intro van Wildstylez was echt vet gedaan.
Die Run With The Wolves is echt niet normaal, wat een kwaliteit man..
Overigens was de show hier inderdaad ook echt om te genieten. Ook die visuals op dat scherm, ik kan er naar blijven kijken.
Deze net even teruggeluisterd, echt een vet setje maar wat is hier nu superlive aan? had me verteld dat het een cool gemixte korte set was had ik je zo geloofd. Dit voegt als "live" aspect echt bar weinig toe. Hier beginnen wel meer artiesten een handje van te krijgen, ipv iets speciaals ermee doen gewoon een halfuurtje je eigen plaatjes voormixen en wat effects eroverheen pleuren.
Dit is de laatste jaren dan ook het principe van "LIVE", dus ik snap ook niet waarom je er veel meer van verwachtwrote:Deze net even teruggeluisterd, echt een vet setje maar wat is hier nu superlive aan? had me verteld dat het een cool gemixte korte set was had ik je zo geloofd. Dit voegt als "live" aspect echt bar weinig toe. Hier beginnen wel meer artiesten een handje van te krijgen, ipv iets speciaals ermee doen gewoon een halfuurtje je eigen plaatjes voormixen en wat effects eroverheen pleuren.
Is het niet ook het idee dat de show er mooi op aansluit? Maar ja inderdaad, LIVE is haast nooit live, en andersom wel :p.wrote:Dit is de laatste jaren dan ook het principe van "LIVE", dus ik snap ook niet waarom je er veel meer van verwachtwrote:Deze net even teruggeluisterd, echt een vet setje maar wat is hier nu superlive aan? had me verteld dat het een cool gemixte korte set was had ik je zo geloofd. Dit voegt als "live" aspect echt bar weinig toe. Hier beginnen wel meer artiesten een handje van te krijgen, ipv iets speciaals ermee doen gewoon een halfuurtje je eigen plaatjes voormixen en wat effects eroverheen pleuren.