Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 21:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

My Last Hardstyle And Theracords Chapter Mixtape-Podcast:



Tracklist:
1. Geck-o & Wavolizer - Honey Pls
2. Omega Centauri - Burn The Darkness (Geck-o Remix)
3. Wavolizer - Vermin
4. Geck-o & Wavolizer - Pølsevogn Killer
5. Wavolizer meets Dj Thera & Geck-o - Two and A Half Kings
6. Wavolizer - Amnesia
7. Geck-o & Wavolizer - Punk!
8. Wavolizer ft. MC Sogma - No Time For Breakdown
9. Wavolizer - Fight!
10. Wavolizer & Geck-o - Dat Tape
11. Wavolizer - Sympho
12. Wavolizer ft. Yuna-X - Retaliation
13. Wavolizer - Imagination
14. Vazard - Nothing (Wavolizer Remix)
15. Wavolizer - Debt of Blood VIP
16. Wavolizer ft. Yuna-X - Fragile
17. Wavolizer - The Chief (Mash-Up)
18. Wavolizer - Undetected
19. Wavolizer - Democracy
20. Wavolizer - Excitement Initiated
21. Wavolizer - Done (Mash-Up)
22. Wavolizer - TBA
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 21:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gaat aan. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 21:48 
 

nooit een setje live mogen meemaken helaas :( deze staan aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 22:37 
 
Hardtraxxer

HONEY PLS. YESSS :woot: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 00:03 
 
Hardtraxx Veteran

Oei (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En nu gaat Wavolizer alleen nog industrial/crossbreed maken? Op Noisj?
Set zelf gaat mee natuurlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 00:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

:worship: :worship:
Ga deze man in de hardstyle missen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 00:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blijft ontzettend jammer dat ik deze man nog nooit live heb mogen aanschouwen. Wat een fantastische set ook. Benieuwd wat hij te bieden heeft nu hij een andere weg op gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 00:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een grotsgruwelijke koning, een ondergewaarde parel die verdwijnt uit de Hardstyle scene. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 00:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Blijft ontzettend jammer dat ik deze man nog nooit live heb mogen aanschouwen. Wat een fantastische set ook. Benieuwd wat hij te bieden heeft nu hij een andere weg op gaat.

Check laatste track
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 00:57 
 
Hardtraxx Elite

Wat een baas!
3 keer mee mogen maken live.
Mixwerk ook altijd zeer dik.
DIE KICKS :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 11:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat ben ik blij dat ik dat ik hem toch nog op de valreep live heb mee kunnen maken. En het blijft jammer dat hij de hardstyle en theracords verlaat, maar ik snap zijn keuze heel erg goed. Gros van het hardstyle publiek kan zijn sound niet waarderen. Te vaak afgelopen zaterdag de vraag gehoord wie nou precies die Wavolizer is... En toen hij begon ook voorbij horen komen dat ze liever Jason Payne hadden zien afsluiten omdat hij veel harder was. Zaal liep ook veels te snel leeg.

Denk dat hij veel meer waardering voor zijn werk kan krijgen in de hardcore en ga hem sowieso blijven volgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 11:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat luistert dit toch heerlijk weg! Ik mis echter, imo, één van z'n mooiste platen: Quietly. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 12:00 
 
Hardtraxx Veteran

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 12:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dat ik dit gemist heb:(:(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 13:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
dat ik dit gemist heb:(:(


Dit was niet de set van afgelopen zaterdag maar gewoon een final podcast. Op Training Sessions draaide hij dit ongeveer alleen met aan het eind enkele TOA tracks. Desalniettemin, lovely! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 13:39 
 
Hardtraxx Veteran

Best knap dat echt werkelijk maar ook werkelijk niks interessants voor mij er bij zit. Al zijn tracks vind ik echt voor geen meter klinken. Ik zal hem niet missen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 14:33 
 
Hardtraxx Newbie

Dit is juist een van de artiesten die Theracords intressant maakt!
Jammer dat hij weg gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 14:45 
 
Hardtraxx Veteran

Karsjee schreef:
Dit is juist een van de artiesten die Theracords intressant maakt!
Jammer dat hij weg gaat.


Ja het komt toch neer op smaak
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 14:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Karsjee schreef:
Dit is juist een van de artiesten die Theracords intressant maakt!

Precies de reden dat ik zo een vermoeden heb dat Geck-O straks ook vertrekt. Zijn stijl is ook compleet anders dan de rest (op Phrantic na).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De keren dat hij in Nederland geboekt is heb ik Wavolizer meegemaakt. Ik keek eigenlijk altijd wel het meeste uit naar zijn sets op hardstyle feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 18:04 
 
Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:
Karsjee schreef:
Dit is juist een van de artiesten die Theracords intressant maakt!

Precies de reden dat ik zo een vermoeden heb dat Geck-O straks ook vertrekt. Zijn stijl is ook compleet anders dan de rest (op Phrantic na).


Die is allang, weliswaar in stilte, vertrokken
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 18:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
JeftaElachouri schreef:
Karsjee schreef:
Dit is juist een van de artiesten die Theracords intressant maakt!

Precies de reden dat ik zo een vermoeden heb dat Geck-O straks ook vertrekt. Zijn stijl is ook compleet anders dan de rest (op Phrantic na).

Die is allang, weliswaar in stilte, vertrokken

Daar was ik nog niet van op de hoogte :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 22:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geluisterd, super toffe set zoals verwacht. :thumbsup:
Heb Wavolizer helaas nooit mee mogen maken, maar ik wens hem alle succes in de hardcore scene waar hij ongetwijfeld hele dikke tracks voor gaat maken.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle