Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 23:53 
 
Hardtraxx Elite

Frijolrojo schreef:
dat ik dit gemist heb:(:(

Ja je had hier bij moeten zijn. Mr kickrolls :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 23:55 
 
Hardtraxx Elite

ziekebaard schreef:
En toen hij begon ook voorbij horen komen dat ze liever Jason Payne hadden zien afsluiten omdat hij veel harder was.

Oh mijn god, echt?
Eerste track (weet niet meer welke dat was) zat zo'n bizarre reversed bass in, ging harder dan welke andere track dan ook die hele avond. Wat heb ik hiervan genoten zeg :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 00:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

5. Wavolizer meets Dj Thera & Geck-o - Two and A Half Kings :loving: :yay: :worship:
Is echt zo waanzinig lekkere track
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb me goed vermaakt tijdens deze set ja... al die heerlijke reverse basses, bizarre kick- en kickrolls... omg wat fijn :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een set :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 14:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Je word gewoon bang van die kickrolls. :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 17:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kan zweren dat er een download knop was, nu dus niet meer. >.<

Edit: Al gevonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 18:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Kan zweren dat er een download knop was, nu dus niet meer. >.<

Edit: Al gevonden.

Anders voor de liefhebbers
[zippy]http://www31.zippyshare.com/v/55797537/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
En nu gaat Wavolizer alleen nog industrial/crossbreed maken? Op Noisj?
Set zelf gaat mee natuurlijk :D


Wavolizer gaat volgens de geruchten naar Third Movement, om zich inderdaad op industrial/crossbreed/dingenzonderhokjes te richten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
geruchten naar Third Movement, om zich inderdaad op industrial/crossbreed/dingenzonderhokjes te richten.

Tharec gaat naar TTM, Wavolizer niet ;)

Bron: Tharec.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Steffnov schreef:
geruchten naar Third Movement, om zich inderdaad op industrial/crossbreed/dingenzonderhokjes te richten.

Tharec gaat naar TTM, Wavolizer niet ;)

Bron: Tharec.


Nee joh, hij gunt Wavolizer die kans bij TTM en is naar Enzyme gegaan, waar hij een eigen label genaamd Enzyme Gold gaat krijgen.

Eerste preview van debuutrelease is hier te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm, dacht dat hij naar Scantraxx Reloaded ging: https://twitter.com/Tharecnl/status/552362309159776258
Veelzijdig als Tharec (ook wel bekend als Doomcore dj/producer Curprec voor de noobs die nog niet bekend zijn met Tharec) is, ook hier is die getekend: https://twitter.com/Tharecnl/status/545938157611782145

Ook is Tharec dè man achter de nummers van Kempi: https://www.facebook.com/permalink.php? ... 4800069606
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 00:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja klopt, net zoals dat hij bij A² zou komen. Was al zo zeker dat hij Dirty Workz ervoor af zei.

Is overigens ook bezig met remixes voor Immeasurably en Natural, dus dat wordt een heldige remix EP. Als hij dit niveau haalt zit het wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 00:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Als hij dit niveau haalt zit het wel goed.

Ben bang dat ie dat niveau niet meer zo snel gaat evenaren. First Choise vind ik persoonlijk zijn beste, trippend plaatje:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"@DirtyWorkz Ik denk dat mijn stijl niet bij jullie past" :lol:

Kan hier alleen maar respect voor hebben haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kunnen we graag dit topic niet verder vervuilen met Tharec geneuzel? Wil dit topic over 5 jaar nog eens bumpen zonder dat die gast weer meer aandacht krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 11:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nooit eigenlijk iets van Wavolizer gehoord maar dit moet live volgens mij echt flink tekeer gaan :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 15:22 
 
Artiest

Fluxion schreef:
Kan zweren dat er een download knop was, nu dus niet meer. >.<

Edit: Al gevonden.


It's downloadable again now ;)

https://soundcloud.com/wavolizer/last-podcast
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 08:42 
 
Hardtraxxer

Hmm, heerlijk. Mixwerk was ook altijd dik in orde, om over zijn lijstjes nog maar te zwijgen :cry:
Hij gaat gemist worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2019 16:28 
 
Hardtraxxer

Deze gaat weer aan voor Origins
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2019 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit zijn de betere bumps :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2019 12:47 
 
Hardtraxxer

Zamble schreef:
Dit zijn de betere bumps :thumbsup:


Graag gedaan he
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle