Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 00:01 
 
Hardtraxx Newbie

Reverze :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 01:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben tijdens de helft van deze set op de tribune gaan zitten, omdat ik het zo'n kutset vond. Wordt dus niet meegenomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 15:11 
 
Hardtraxx Newbie

Cue bestand toegevoegd voor diegene die deze set willen splitsen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 15:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Originele tracklist :o
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 21:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vond hier ook niet veel aan. Mindere set van de avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:sick: gayyy
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 13:35 
 
Hardtraxx Addict

Confined Thoughts :love:
Jammer dat het mixwerk echt dramatisch is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gevarieerde tracklist :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 16:47 
 
Hardtraxx Newbie

Super nice liveset!! Hoe werkt alleen dat .cue-bestand? Ik zou de liveset graag opgesplits willen hebben. Het lukt mij niet met iTunes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 17:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

algemeen/hulp-bij-cue-bestanden-t1030.html

succes ermee ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 17:58 
 
Hardtraxx Newbie

Geweldig! Dankje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2017 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft iemand deze nog?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2017 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Heeft iemand deze nog?


Dit was mijn eerste reverze! Kwam bij deze set binnen. Mooie tijd was dat!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle