Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2019 18:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Download Warface pres. Warfeest @ X-Qlusive Holland 2019:


Tracklist:
01. Warface - Mashup 5.0
02. Warface - Mashup 6.0
03. ID - ID
04. Mark With A K & Warface ft. Jasmine McGuinness & DV8 Rocks! - Radioactive
05. Zatox vs. HWS Origins - Zombivilization (Rooler Kick Edit)
06. D-Block & S-te-Fan & Sub Zero Project - Darkest Hour (The Clock)
07. Warface - Breaking The Rules
08. KAYZO & RIOT - Wake Up
09. ID - ID
10. Warface - I Need You
11. Act Of Rage - Raveline
12. Warface - ID
13. D-Sturb - The Next Level Mash-Up
14. Killshot - Beastmode w/ Killshot & Nolz - Rauwdouwer
15. Kendrick Lamar - HUMBLE. (RVAGE Bootleg)
16. Radical Redemption - Brutal 8.0
17. Jebroer & Warface - Moshpit (Hard Edit)
18. Warface & Luna - MF Oldschool
19. Warface & Delete & D-Sturb & Killshot & Artifact ft. Carola - Strive For Domination
20. Bloodlust - Imma Boss
21. Warface & Radical Redemption - ID
22. Ran-D - Zombie (Gammer Flip)
23. Rooler - Dikke Stroopwafels (DJ Tool) (Koningsdag 2k18 Edit)
24. ID - ID
25. D-Sturb & Sefa - Nothing Like The Oldschool (The Ultimate Edit)
26. Deadly Guns & Warface - Last Resort
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2019 19:55 
 
Hardtraxxer

Waar zijn de edits :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2019 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grotendeels Carnavalsmuziek dus komt wel overeen met het thema natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2019 20:16 
 
Hardtraxx Veteran

Geert4r3nd schreef:
Waar zijn de edits :huh:


Z'n naam is ge edit
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2019 21:11 
 
Hardtraxx Veteran

Geert4r3nd schreef:
Waar zijn de edits :huh:


Die heeft hij niet nodig, want z'n gewone muziek is al clownesk genoeg.

hahaha haters motivated zie je wel! het werkt!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2019 09:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk dit zijn de x-Qlusive lijstjes. Het verschil tussen Warface en Warfeest is dat 'ie dikke stroopwafels draait vgm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2019 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een clown
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2019 14:10 
 
Hardtraxxer

Vraag me toch af of zn Supremacy set vol zit met Nederlandse hitjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 10:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jezus, wat doe je dan op zo'n thema feest als je zelf niet eens de moeite neemt om je aan te passen :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2019 09:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Stinus schreef:
Jezus, wat doe je dan op zo'n thema feest als je zelf niet eens de moeite neemt om je aan te passen :thumbdown:


Echt weer zo'n haters reactie, kruijsje regtsbovuuuuh!!1Elf

OT: gewoon triest om de mensen op zo'n (thema) feest dit voor te schotelen en 0 moeite te doen. Arrogantie ten top :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2019 22:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wat triest :lol: Je zou zeggen dat iemand die zn eigen muziek niet eens maakt wel wat meer tijd heeft om hier wat leuks van te maken, luiheid en desinteresse ten top dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2019 22:23 
 
Hardtraxx Veteran

Kijk nou uit, straks moet Youri weer huilen. #hatersmotivated
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2019 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iemand nog een linkje naar dat voorval? beste man heeft zijn account verwijderd maar lees het graag nog eens terug..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2019 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
iemand nog een linkje naar dat voorval? beste man heeft zijn account verwijderd maar lees het graag nog eens terug..

Warface schreef:
Een beetje respect tonen zit hier echt niet in, ik hoef trouwens geen free tracks vrij te geven, en dat ik daar wat meer exposure voor vraag op Facebook is toch een kleine moeite :), maar goed jullie vinden elkaar veel te tof en te goed om daar aan mee te doen, ik ben er nu klaar mee. Bij deze meld ik me af voor dit forum. blijkt wel weer dat Haten de shit is hedendaags, succes ermee jongens :thumbup:

nieuwe-tracks-hs/warface-decibel-tool-2014-t46719.html

Staan uitspraken van mij tussen waar ik me tegenwoordig graag van wil distantiëren. :P Dit was namelijk in de tijd dat er een aantal andere artiesten het forum al hadden verlaten vanwege (persoonlijk) comments die over hen gemaakt werden. Niet door letterlijk te quoten, maar wel iets dergelijks reageren (hypocriete kloot in het WF topic, gewoon onnodig), wetende dat die persoon hier meeleest.
Ben het er nog steeds wel mee eens dat je je tone-of-voice kan aanpassen aan bijvoorbeeld een release van Thera die hier gepost wordt, omdat hij hier regelmatig reageert. Prima dat je een plaat van hem zwaar kut vindt, maar in plaats van bijv. ‘waardeloze producer’ neer te plempen, kan je ook wat netter verwoorden waarom je het een kutplaat/hem een waardeloze producer vindt.
Nogmaals, van de rest neem ik afstand :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2019 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Jordi schreef:
iemand nog een linkje naar dat voorval? beste man heeft zijn account verwijderd maar lees het graag nog eens terug..

Warface schreef:
Een beetje respect tonen zit hier echt niet in, ik hoef trouwens geen free tracks vrij te geven, en dat ik daar wat meer exposure voor vraag op Facebook is toch een kleine moeite :), maar goed jullie vinden elkaar veel te tof en te goed om daar aan mee te doen, ik ben er nu klaar mee. Bij deze meld ik me af voor dit forum. blijkt wel weer dat Haten de shit is hedendaags, succes ermee jongens :thumbup:

nieuwe-tracks-hs/warface-decibel-tool-2014-t46719.html

Staan uitspraken van mij tussen waar ik me tegenwoordig graag van wil distantiëren. :P Dit was namelijk in de tijd dat er een aantal andere artiesten het forum al hadden verlaten vanwege (persoonlijk) comments die over hen gemaakt werden. Niet door letterlijk te quoten, maar wel iets dergelijks reageren (hypocriete kloot in het WF topic, gewoon onnodig), wetende dat die persoon hier meeleest.
Ben het er nog steeds wel mee eens dat je je tone-of-voice kan aanpassen aan bijvoorbeeld een release van Thera die hier gepost wordt, omdat hij hier regelmatig reageert. Prima dat je een plaat van hem zwaar kut vindt, maar in plaats van bijv. ‘waardeloze producer’ neer te plempen, kan je ook wat netter verwoorden waarom je het een kutplaat/hem een waardeloze producer vindt.
Nogmaals, van de rest neem ik afstand :P

Als Hardtraxx OG zijnde doet het mij goed mijn username in dat toppa terug te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2019 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
pim0412 schreef:
Jordi schreef:
iemand nog een linkje naar dat voorval? beste man heeft zijn account verwijderd maar lees het graag nog eens terug..

Warface schreef:
Een beetje respect tonen zit hier echt niet in, ik hoef trouwens geen free tracks vrij te geven, en dat ik daar wat meer exposure voor vraag op Facebook is toch een kleine moeite :), maar goed jullie vinden elkaar veel te tof en te goed om daar aan mee te doen, ik ben er nu klaar mee. Bij deze meld ik me af voor dit forum. blijkt wel weer dat Haten de shit is hedendaags, succes ermee jongens :thumbup:

nieuwe-tracks-hs/warface-decibel-tool-2014-t46719.html

Staan uitspraken van mij tussen waar ik me tegenwoordig graag van wil distantiëren. :P Dit was namelijk in de tijd dat er een aantal andere artiesten het forum al hadden verlaten vanwege (persoonlijk) comments die over hen gemaakt werden. Niet door letterlijk te quoten, maar wel iets dergelijks reageren (hypocriete kloot in het WF topic, gewoon onnodig), wetende dat die persoon hier meeleest.
Ben het er nog steeds wel mee eens dat je je tone-of-voice kan aanpassen aan bijvoorbeeld een release van Thera die hier gepost wordt, omdat hij hier regelmatig reageert. Prima dat je een plaat van hem zwaar kut vindt, maar in plaats van bijv. ‘waardeloze producer’ neer te plempen, kan je ook wat netter verwoorden waarom je het een kutplaat/hem een waardeloze producer vindt.
Nogmaals, van de rest neem ik afstand :P

Als Hardtraxx OG zijnde doet het mij goed mijn username in dat toppa terug te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2020 22:20 
 
Hardtraxx Newbie

Dank dank, helemaal tegek
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle