Ik ga m meepakken. Ben benieuwd aangezien het een inzending is voor een contest! Hoop wat orgineel strak mixwerk te horen

Comments volgen!
*EDIT*
Komtiedannnn
Allereerst vind ik het best een lekker lijstje, maar ik zou m misschien wat anders indelen. Vooral DTFTNT had wat later gemogen, al mix je die echt zuiver in- maar dat komt zo.
Het begin is natuurlijk wel vet, al is dit wel een plaat die je denk ik moet mixen als de sfeer er al een beetje in zit! Zo plots haal je een beetje de meerwaarde van de originaliteit weg denk ik zo. Als je deze hoort als je al in de goeie stemming bent is het echt losgaan to the max. Nu is t gewoon vet! Je mixt daarna Dial T for TNT echt loepzuiver in, switch past er echt goed bij, lekkere reverse is dat ook. Daarbij is denk ik DTFTNT mn favoriete plaat op het moment, wat een drive! Volume omhoog! Goed teken. Daarna mix je echt loepzuiver LRNT in. Vet dat je m midintro inmixt, het klinkt misschien wat druk maar je haalt er absoluut overtuigend het meeste uit de mix. Vet! Allebei van die chaotische trippy geluidjes. Dope. Daarna komt Give it Barbra, goed gemixt. Je cue't m gewoon al lekker vroeg, laat m er lang bij lopen- zo heb ik het t liefst! Getuigd van platenkennis en lef (of van voorbereiding, of allebei natuurlijk

). De plaat zelf vind ik niet zo, die climax klinkt toch wat muf. Daarna mix je Its what we are in, ook gewoon goed doorgemixt, niet meer de outro en lekker afgekapt. Gewoon prima. Wel weer echt strak! Lekkere plaat ook, platenkeuze is wel echt zuiver (op give it barbra na dan)! Je mixt hier discorecord gewoon echt lekker op in. Dikke switch, matcht echt heel goed bij elkaar. De geluidjes van its what we are op de reverse van discorecord! Weer gewaagd, en weer goed gelukt. Zit echt veel energie in het setje tot nu toe! Ook weer geen outro laten horen, die is toch vrij muf. Goede keus aangezien de intro van malfunction ook net zo interessant is als het aantal schroeven in een vliegdekschip. Strak doorgemixt dus. Zelfde verhaal bij Rock civilisation! Lekker euforische plaat, goed gemixt. De spectaculaire mixjes zaten vooral op het begin, en later in de set zijn ze gewoon stabiel lekker en strak. I like! Shine mix je wel wat lafjes in denk ik, die reverse sla je helemaal over - terwijl je veel met de intro kan juist. Of je maakt de bass-switch na 2 blokjes, of je cue't m 16 beats later en je maakt de switch na het eerste breakje. De reverse is dus echt loeizuiver dus ben benieuwd of dat een hele bewuste keus is omdat je dacht dat het niet zou matchen. Misschien heb je daar dan gelijk in, maar ik had het gewoon gedaan

Al met al dikke set! Heb me echt geen moment verveelt, en ook niet enorm gestoord aan de opbouw. Je geluk daarbij is denk ik dat het maar een kort setje is waar genoeg gebeurd. Je houdt dus wel je drive in de set terwijl je op het begin wat harder draait dan op het eind. Discorecord en shine zijn echt nogal vrolijk imo. Ik ben benieuwd hoever je hiermee komt! Of is dat al bekend?
Groeten!