Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 18:47 

Villain Presents XXlerator - Episode #25

Tracklist:
1) Technoboy ‘n’ Tuneboy aka TNT – Fuel (Gasoline Mix)
2) Dr. Rude ft. MC Villain – Break the Floor
3) Fearsome – Take Me Away
4) Hatsune Miku – Senbonzakura (Frontliner Remix)
5) Wasted Penguinz – Freefall
6) Sylence – Ode
7) RAM – RAMelia (Cyber Bootleg)
8) Ecstatic – You’re Not Alone
9) Josh & Wesz – Retrospect
10) Da Tweekaz – The Hanging Tree (Reverze Bootleg)
11) Sound Rush – Take Me Back
12) Notoriouz – Unknown
13) Noisecontrollers - Circles (Back For You) (Max Enforcer Mashup)
14) Juized – Burning Heaven
15) Noisecontrollers – CTRL.ALT.DELETE
16) Markove – Our Journey
17) Avana – Maniac Material
18) MAKJ & Lil Jon – Let’s Get Fucked Up (Zatox bootleg)
19) TBA – TBA
20) The Pitcher – Power To The People
21) DJ Thera – The Paranormal
22) Frequencerz – I Need You
23) Hardcraft – Children’s Hour
24) B-Front – Blackness
25) Endymion & High Voltage – About To Get Raw
26) Darklight – Outrageous
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 18:49 

Erg fijn lijstje. Mijn complimenten voor het iedere keer weer neerzetten van z'n tracklist!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 19:22 

Hardtraxx Veteran

Nou.. nog 1tje.. zucht..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 19:49 

Mitzinator schreef:

Nou.. nog 1tje.. zucht..

Ik denk niet dat hij enig idee heeft wat de achterliggende gedachte is van die track of wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 19:53 

Hardtraxx Elite

Kiloknaller schreef:
Mitzinator schreef:

Nou.. nog 1tje.. zucht..

Ik denk niet dat hij enig idee heeft wat de achterliggende gedachte is van die track of wel?

Daar zat ik ook al aan te denken
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 09:44 

Hardtraxxer

Mwah, ik mag toch aannemen dat die zich wel een beetje verdiept zal hebben..?
Vocalen zijn in ieder geval een van de beste ooit..geweldig! (L) :loving:
Ik zag alleen poosje terug een post op Facebook van Pontuz of Jon dat ze het origineel zo goed vonden..ik denk eigenlijk dat die er daardoor op is gekomen om er een bootleg van te maken en niet uit zichzelf ..

Maar wel een lekker luisterplaatje door die vocalen.. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 12:57 

Hardtraxx Beheerder

Kiloknaller schreef:
Mitzinator schreef:

Nou.. nog 1tje.. zucht..

Inderdaad, belachelijk.. Ik kan me er best boos om maken, totaal geen respect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 13:29 

Wat is de gedachte achter het origineel dan? Ik ken volgens mij dat hele nummer niet :$ en ben nu toch wel benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 13:39 

Hardtraxx Beheerder

sandervanbruggen schreef:
Wat is de gedachte achter het origineel dan? Ik ken volgens mij dat hele nummer niet :$ en ben nu toch wel benieuwd.

RAM (de artiest) is zijn vrouw (Amelia) verloren en daarom heeft hij ter nagedachtenis RAMelia gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 15:43 

Hardtraxx Veteran

Om er nou al meteen van uit te gaan dat deze jongen totaal niet na kan denken en zich niet heeft verdiept in een plaat waar hij een bootleg van maakt :/ Waarom zouden jullie het wel kunnen weten en hij niet?

Vind dat hij het origineel goed in zijn waarde heeft gelaten. Ik kende het origineel zelf niet, maar dankzij de bootleg nu gelukkig wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 19:12 

Hardtraxx Veteran

19 is een nieuwe Pitcher plaat, wachtte er al een tijdje op voor een betere versie, wat een plaat :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 22:56 

Hardtraxx Elite

Citaat:

Bah, walgelijk om dit te doen :sick:
In zijn waarde gelaten? Totaal niet. Gewoon tempo omhoog en een eigen kick eronder. Zo respectloos, echt walgelijk. Ik hoop dat RAM dit nooit hoeft aan te horen, plaatsvervangende schaamte krijg ik ervan :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 11:27 

Artiest

Ik heb weer mijn best gedaan guys, hoop dat jullie het leuk vinden :thumbsup:

En guys, over RAMelia, ik denk dat RAM het wel kan waarderen dat zijn eerbetoon door ons genre word opgepakt en dat mensen ervan kunnen genieten (al weet niet iedereen de gedachte erachter, maar dat vind ik niet uitmaken want de muziek die spreekt)

En in the end blijft het een kwestie van smaak wat hij er mee gedaan heeft, ik kan er van genieten in ieder geval, want de song raakt mij nog steeds in deze versie :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 14:52 

Hardtraxx Addict

Mc Villain schreef:

En guys, over RAMelia, ik denk dat RAM het wel kan waarderen dat zijn eerbetoon door ons genre word opgepakt en dat mensen ervan kunnen genieten (al weet niet iedereen de gedachte erachter, maar dat vind ik niet uitmaken want de muziek die spreekt)

En in the end blijft het een kwestie van smaak wat hij er mee gedaan heeft, ik kan er van genieten in ieder geval, want de song raakt mij nog steeds in deze versie :yes:

Dit. En de leden met de kortzichtige reacties in dit topic mogen weer even terug naar school. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 14:58 

Hardtraxx Addict

Paultheone schreef:
19 is een nieuwe Pitcher plaat, wachtte er al een tijdje op voor een betere versie, wat een plaat :worship: :worship:

Twee Pitcher tracks achter elkaar? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 15:45 

Hardtraxx Elite

Mc Villain schreef:
(al weet niet iedereen de gedachte erachter, maar dat vind ik niet uitmaken want de muziek die spreekt)

Mee eens, alleen vind ik hem er persoonlijk een stuk minder op geworden. Zal ook komen doordat ik het origineel een vd beste tracks van 2013 vind. :innocent:

Set gaat straks even aan tijdens het studeren, TL ziet er leuk uit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 16:38 

Hardtraxx Veteran

Kaasstaaf schreef:
Paultheone schreef:

Twee Pitcher tracks achter elkaar? :P

Yup
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 18:34 

Hardtraxx Veteran

Sound rush krijgt dus overal wildstylez kicks onder ipv hun eigen.
Wel vette lijst weer, ga zo door villain!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 19:24 

Waarom kan ik jouw podcast wel altijd downloaden maar vervolgens niet in Windows mediaplayer afspelen en hem wel downloaden naar mijn MP4 maar hem daar dan ook nooit meer in kunnen vinden?? Kan hem verder alleen in Philips Songbird afspelen. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 19:39 

Hardtraxx Veteran

Waarom kan ik jouw podcast wel altijd downloaden maar vervolgens niet in Windows mediaplayer afspelen en hem wel downloaden naar mijn MP4 maar hem daar dan ook nooit meer in kunnen vinden?? Kan hem verder alleen in Philips Songbird afspelen. :cry:

Moet je hem even converten naar mp3 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 20:42 

Hardtraxx Addict

1. Behoorlijke muziekspeler installeren en nooit meer Windows Media Player gebruiken.
2. Behoorlijke MP3-speler kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 21:02 

Meph0 schreef:

1. Behoorlijke muziekspeler installeren en nooit meer Windows Media Player gebruiken.
2. Behoorlijke MP3-speler kopen.

Jij wilt niet weten wat dat ding gekost heeft. Het is een zeer behoorlijke MP4 speler.

Dankje Mitzi :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 23:51 

Hardtraxx Veteran

Mc Villain schreef:

Hoi Villain,

Even over 2) Dr. Rude ft. MC Villain – Break the Floor. Kreeg een kort moment kippenvel bij de melodie, maar dit valt zo onnodig hard weg bij de climax. Wat is de gedachte achter de keuze voor een anti.......zondeeee!!

Deze melodie is echt voer voor een euforische klapper!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 01:13 

Hardtraxx Veteran

lekker setje ^^

Zygoma schreef:
Citaat:

Bah, walgelijk om dit te doen :sick:
In zijn waarde gelaten? Totaal niet. Gewoon tempo omhoog en een eigen kick eronder. Zo respectloos, echt walgelijk. Ik hoop dat RAM dit nooit hoeft aan te horen, plaatsvervangende schaamte krijg ik ervan :mad:

Aanstellen is ook een vak :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 10:18 

Artiest

Zygoma schreef:
Mc Villain schreef:
(al weet niet iedereen de gedachte erachter, maar dat vind ik niet uitmaken want de muziek die spreekt)

Mee eens, alleen vind ik hem er persoonlijk een stuk minder op geworden. Zal ook komen doordat ik het origineel een vd beste tracks van 2013 vind. :innocent:

Set gaat straks even aan tijdens het studeren, TL ziet er leuk uit :thumbup:

Juist wat ik al zei, het blijft kwestie van smaak en je moet een beetje langs het orgineel heen luisteren (al is dat wel moeilijk als het je favo track is)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle