Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 10:20 

Artiest

FRArnold schreef:
Mc Villain schreef:
Ik heb weer mijn best gedaan guys, hoop dat jullie het leuk vinden :thumbsup:

En guys, over RAMelia, ik denk dat RAM het wel kan waarderen dat zijn eerbetoon door ons genre word opgepakt en dat mensen ervan kunnen genieten (al weet niet iedereen de gedachte erachter, maar dat vind ik niet uitmaken want de muziek die spreekt)

En in the end blijft het een kwestie van smaak wat hij er mee gedaan heeft, ik kan er van genieten in ieder geval, want de song raakt mij nog steeds in deze versie :yes:

Hoi Villain,

Even over 2) Dr. Rude ft. MC Villain – Break the Floor. Kreeg een kort moment kippenvel bij de melodie, maar dit valt zo onnodig hard weg bij de climax. Wat is de gedachte achter de keuze voor een anti.......zondeeee!!

Deze melodie is echt voer voor een euforische klapper!

Dit is dr rude zijn styletje, daarom noemen ze het ook harddrop, maar wie weet word er nog wel een remix van gemaakt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 12:24 

Hardtraxx Addict

Setje was weer goed te doen :thumbup: goede variatie in tracks en artiesten :thumbup:
RAM – RAMelia (Cyber Bootleg) is inderdaad leuk dat het opgepakt word in de "scene", als ik de maker was van de track zou ik het niet erg vinden want zo krijgen meer mensen wat van de track te horen.
Al vind ik deze versie niet veel toevoegen met in mijn ogen erg lelijke kicks die het mooie geheel van het origineel zwaar verpesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 13:23 

Artiest

CiRiXxX schreef:
Setje was weer goed te doen :thumbup: goede variatie in tracks en artiesten :thumbup:
RAM – RAMelia (Cyber Bootleg) is inderdaad leuk dat het opgepakt word in de "scene", als ik de maker was van de track zou ik het niet erg vinden want zo krijgen meer mensen wat van de track te horen.
Al vind ik deze versie niet veel toevoegen met in mijn ogen erg lelijke kicks die het mooie geheel van het origineel zwaar verpesten.

Thanks !!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 13:25 

Hardtraxx Veteran

Heb hem ondertussen al een paar keer helemaal geluisterd, echt een leuke episode!
Misschien een leuk ideetje om een keertje te verwerken in je podcast:

Een top 5 van jou favoriete nummers erin zetten. Dan kan je bijvoorbeeld een top 5 van tracks van nu of een all-time top 5 van tracks die voor 2015 gereleased zijn. Gewoon iets waar ik vanochtend aan dacht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 13:26 

Hardtraxx Veteran

Mc Villain schreef:
FRArnold schreef:
Mc Villain schreef:
Ik heb weer mijn best gedaan guys, hoop dat jullie het leuk vinden :thumbsup:

En guys, over RAMelia, ik denk dat RAM het wel kan waarderen dat zijn eerbetoon door ons genre word opgepakt en dat mensen ervan kunnen genieten (al weet niet iedereen de gedachte erachter, maar dat vind ik niet uitmaken want de muziek die spreekt)

En in the end blijft het een kwestie van smaak wat hij er mee gedaan heeft, ik kan er van genieten in ieder geval, want de song raakt mij nog steeds in deze versie :yes:

Hoi Villain,

Even over 2) Dr. Rude ft. MC Villain – Break the Floor. Kreeg een kort moment kippenvel bij de melodie, maar dit valt zo onnodig hard weg bij de climax. Wat is de gedachte achter de keuze voor een anti.......zondeeee!!

Deze melodie is echt voer voor een euforische klapper!

Dit is dr rude zijn styletje, daarom noemen ze het ook harddrop, maar wie weet word er nog wel een remix van gemaakt :thumbsup:

Harddrop nog een hokje erbij
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 14:09 

Hardtraxx Veteran

Harddrop.....Jammer dat dit dan toegepast is bij deze plaat.

Buiten de discussie over die plaat: lekker setje, luistert goed weg. Die nieuwe Tweekaz bootleg ook (L)

Alle drukte rondom RAMelia. Waarom is een sfeervolle hardstyle bootleg hiervan maken respectloos?
Als je het niet fijn om aan te horen vindt, heeft dat nog niks te maken met of het respectvol is ja of nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 18:34 

Hardtraxx Addict

@Pipa: harddrop is geen genre, maar een manier om tot een climax te komen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 12:08 

Hardtraxx Veteran

Leuk lijstje hoor. Die onbekende namen zoals Notoriouz en Markove maken nog best leuke muziek!
Die Max Enforcer mashup van Circles is gigantisch vet!

En trouwens Villain, zorg er eens voor dat Wildstylez aan de slag gaat met die track van jou en Dr. Rude ;)
Kan prima op zijn album, ik weet zeker dat hij een een prachtige climax van kan maken.

Ik ben benieuwd naar de volgende lijst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 12:15 

Donateur

Kaasstaaf schreef:
@Pipa: harddrop is geen genre, maar een manier om tot een climax te komen :D

Hardstyle/hardcore zijn ook geen genre. Er worden op het moment trouwens wel verwoede pogingen gedaan om Harddrop een stijl te laten worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 16:40 

Hardtraxx Addict

sandervanbruggen schreef:
Hardcraft – Children’s Hours

Tering.. daarom luister ik nou hardstyle...

Dikke track :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 22:05 

Hardtraxxer

Mijn mening, zeer matige bootleg van Cyber, maar het origineel van RAM is gewoon prachtig. Ik ben geen grote trance liefhebber maar dit is gewoon geweldig. De betekenis is prachtig en het gevoel wat in deze plaat is gestoken is enorm sterk.

Setje zelf is btw zeer fijn in elkaar gezet Villain, die gaat wel vaker beluisterd worden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 01:50 

Artiest

Rick B schreef:
Mijn mening, zeer matige bootleg van Cyber, maar het origineel van RAM is gewoon prachtig. Ik ben geen grote trance liefhebber maar dit is gewoon geweldig. De betekenis is prachtig en het gevoel wat in deze plaat is gestoken is enorm sterk.

Setje zelf is btw zeer fijn in elkaar gezet Villain, die gaat wel vaker beluisterd worden :thumbup:

Goed om te horen, thanks !!!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 10:00 

Hardtraxxer

RAMelia (Cyber Bootleg) vind ik opzich toch best wel geslaagd (Ik wist in eerste instantie de achterliggende betekenis van de track niet), ik denk dat als er geen hardstyle versie van gemaakt zou zijn dat ik nooit deze track gehoord zou hebben. Wat is er mis mee dat iemand zo' n nummer in een nieuw jasje steekt? Hij laat de vocals in zijn waarde en het is niet dat hij het door de kicks ineens helemaal verneukt (al pitchen ze)? Voor de rest prima bootleg..
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle