Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2014 19:11 

Hardtraxx Veteran

Download Villain Presents XXlerator - Episode #22:

Tracklist:
1) Noisecontrollers & Bass Modulators – Rocked Up
2) Galactic – Conversion
3) Distance – Desire (Danouh Remix)
4) Atlantis – Come Back Home
5) Brennan Heart & Jonathan Mendelsohn – Follow The Light
6) Cyber – A Million Stars
7) Sander van Doorn & Martin Garrix & DVBBS – Gold Skies (Adrenalize Remix)
8) Coone – Into the Madness
9) Dr. Phunk – Electric Rhythm
10) Eslix – Oblivion
11) TNT & Zany – Heatwave
12) Code Black & Brennan Heart – Tonight Will Never Die (Audiotricz Remix)
13) D-Block & S-te-Fan ft. MC Villain – Evolutionz
14) Sound Rush – Froz3n
15) The Beatcaster – On Fire
16) Noiseshock – Move To The Sound
17) Zatox feat. Ellie – Illuminate
18) Da Tweekaz – Celebration of Sin
19) Concept Art – Ready To Rumble
20) Shellshock – Crowbar
21) Kronos & Drone – Level 2
22) Inceptum – Shades
23) Tartaros – My Guns
24) Sub Zero Project – The End
25) Radical Redemption – Watch Yourself
26) Ran-D – I Am Legion
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2014 20:21 

Vorige paar episodes waren beter imo. Neemt niet weg dat het nog steeds een lekker lijstje is. Minder promo's ook helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2014 21:11 

Hardtraxx Elite

Inderdaad veel talentjes. Paar leuke tracks gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2014 01:02 

Hardtraxxer

Snel door geskipt niks bijzonders :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2014 19:39 

Artiest

hardstylboy schreef:

Wat is volgens jou dan wel bijzonder? #durftevragen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2014 19:42 

Hardtraxx Veteran

Holy shit, die kicks in Atlantis – Come Back Home. :x :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2014 19:59 

Hardtraxx Veteran

Mc Villain schreef:
hardstylboy schreef:

Niks van aan trekken, zeikt wel vaker. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2014 23:03 

Hardtraxx Veteran

Mc Villain schreef:
hardstylboy schreef:

Neem hem aub niet serieus, die kerel vindt alleen skrietsjboem leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2014 16:19 

Hardtraxxer

Nice:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2014 19:26 

Hardtraxx Crew

Heb hem geluisterd. Positief verrast door sommige talenten (Galactic, Cyber, Sound Rush), maar er zitten toch ook een paar tracks in die allesbehalve in de smaak vallen. Met name Dr. Phunk – Electric Rhythm en Eslix – Oblivion zijn totaal niet mijn ding :P

Mixwerk vond ik ook niet altijd even geweldig, vaak apart getimed (voorbeeldje van Evolutionz naar Frozen), dus wellicht is dat een mooi verbeterpuntje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 12:43 

Artiest

Als jullie feedback hebben voor de show, of iets leuk of niet leuk vinden, please let me know ? :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 13:30 

Hardtraxx Elite

Mc Villain schreef:
Als jullie feedback hebben voor de show, of iets leuk of niet leuk vinden, please let me know ? :thumbsup:

Vind het vet dat één van de bekendste MC's in de scene hier nog op het forum zit.

OT: Op zich wel een leuk lijstje. Maar inderdaad, het mixwerk is inderdaad niet bijzonder. Maar dat is in principe standaard bij de bekendere podcasts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 13:56 

Donateur

Op zich wel logisch 't zijn veelal promo's (dus weinig ervaring met inmixen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 14:21 

Hardtraxx Veteran

Mc Villain schreef:

Goed en gevarieerd lijstje met iedere episode genoeg promo´s, mixwerk is prima verder! :)
Ben benieuwd naar de volgende episode ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 14:31 

Artiest

Fusionmania schreef:
Mc Villain schreef:

Goed en gevarieerd lijstje met iedere episode genoeg promo´s, mixwerk is prima verder! :)
Ben benieuwd naar de volgende episode ^^

Ok thanks, maar er zitten toch genoeg promo's in toch altijd? Of bedoel je meer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 14:35 

Artiest

Zenda schreef:
Heb hem geluisterd. Positief verrast door sommige talenten (Galactic, Cyber, Sound Rush), maar er zitten toch ook een paar tracks in die allesbehalve in de smaak vallen. Met name Dr. Phunk – Electric Rhythm en Eslix – Oblivion zijn totaal niet mijn ding :P

Mixwerk vond ik ook niet altijd even geweldig, vaak apart getimed (voorbeeldje van Evolutionz naar Frozen), dus wellicht is dat een mooi verbeterpuntje :)

Thanks voor feedback (y)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 14:59 

Gewoon lekker doorgaan zo! De ene episode vind ik wat leuker dan de andere maar dat is natuurlijk gewoon een kwestie van smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 15:11 

Artiest

sandervanbruggen schreef:
Gewoon lekker doorgaan zo! De ene episode vind ik wat leuker dan de andere maar dat is natuurlijk gewoon een kwestie van smaak.

Thanks !!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 15:31 

Hardtraxx Veteran

Voor mij geldt hetzelfde. Deze episode is helaas niet wat voor mij, maar er zit wel variatie in, dat is een pluspunt. Een paar oudere tracks tussendoor zou het voor mij wel een stuk leuker maken. Hoeft niet per sé 2006 of zo te zijn (wat natuurlijk wel tof zou zijn), maar een paar nummers uit de periode 2010-2013 zou het voor mij al interessanter maken.

Leuk dat je hier reageert trouwens, ook nog eens zeer sportief :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 16:04 

Hardtraxx Veteran

Xxlerator is toch wel een podcastje dat interessanter is geworden, waar andere podcasten minder interessant worden. Altijd wel genoeg promos en mixwerk is voor podcast prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 17:55 

Artiest

Daveytl schreef:
Voor mij geldt hetzelfde. Deze episode is helaas niet wat voor mij, maar er zit wel variatie in, dat is een pluspunt. Een paar oudere tracks tussendoor zou het voor mij wel een stuk leuker maken. Hoeft niet per sé 2006 of zo te zijn (wat natuurlijk wel tof zou zijn), maar een paar nummers uit de periode 2010-2013 zou het voor mij al interessanter maken.

Leuk dat je hier reageert trouwens, ook nog eens zeer sportief :thumbup:

Ok thanks :thumbsup: Maar waarom is deze EPS niks voor jou dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 18:03 

Hardtraxx Veteran

Mc Villain schreef:

Kwestie van smaak. Staan zeker wel leuke tracks in, maar de meeste tracks trekken mij niet.
Ben geen fan van hoge kicks en nummers die net iets te overdreven hard zijn. Maar, zoals al gezegd, dat is puur een kwestie van smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 18:26 

Artiest

Daveytl schreef:
Mc Villain schreef:

Kwestie van smaak. Staan zeker wel leuke tracks in, maar de meeste tracks trekken mij niet.
Ben geen fan van hoge kicks en nummers die net iets te overdreven hard zijn. Maar, zoals al gezegd, dat is puur een kwestie van smaak.

Ok ok understand, wat luister je zelf dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 18:59 

Hardtraxx Veteran

Aardig leuke tracklist met alle kleuren van het spectrum. Naast HWS en Unleashed is XXlerator ook standaard luistermateriaal.

Een paar "oudere" tracks is nooit mis, neem nou Superplastik, een enorm ondergewaardeerd (dood) label maar kan makkelijk nog mee.
Verder gewoon doorgaan met wat je doet. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 19:01 

Hardtraxx Veteran

Noisecontrollers album vind ik fantastisch (melodieus maar naar mijn mening wel hard), Thera heeft een prima album neergezet vind ik, Noisecult maken prima nummertjes, Phrantic en Prefix & Density doen het erg goed bij mij en mijn favoriete artiest is B-Front. De laatste paar nummers van TNT (beetje het oudere stijltje) maken mij erg gelukkig en ook de track die Wildstylez in de afgelopen dagen op Facebook postte stemt mij erg gelukkig. Minder gedonder met die extreem hoge kicks en wel lekker melodieus. Wat vind je daar zelf van van die hoge kicks, vooral live?

Ik vroeg me trouwens laatst iets af bij een bericht op de Facebook van Gilian dacht ik. Ik zag je daar posten dat de hardstyle van nu harder is dan de hardstyle van vroeger. Bedoelde je daar de melodieuze hardstyle mee of de hardstyle in het algemeen? Want ik meen me te herinneren dat dat over een nummer van Wildstylez ging. Ben wel benieuwd naar jouw kijk daar op.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle